KoskPaavo 24.06.2007 10:57:34 | |
---|
Voikohan T/B.Booster- kanavasta tehdä "hyppylangan " Vib/Trem -kanavaan. Se soundi olis vaan kirkkaampi ja "heleämpi " tuota kautta ,Siis tarkoitan T/B -putken ulostulosta V/T-kanavaan, mutta mihin kohtaan? "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Modausta tarkoitan "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
kivi 24.06.2007 14:40:03 | |
---|
Modausta tarkoitan Putken ulostulosta toisen sisääntuloon? Kuulostaa arveluttavalta. Onhan sinulla jo nyt yhdistetty kaikki kanavat ihan siitä AC30:n päältä lyhyillä johdoilla toisiinsa, kuten tapana on? Silloinhan soundi on parhaimmillaan, mutta ymmärrän että vibraatosta/tremolosta ei paljoa jää, kun muut kanavat antavat väpättämätöntä ääntä rinnalle. Ulkopuolinen tremolopedaali olisi mun valintani. |
KoskPaavo 25.06.2007 20:19:03 (muokattu 25.06.2007 20:20:45) | |
---|
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
maza 25.06.2007 22:53:58 | |
---|
En kehtais kajota hienoon vintagevahvistimeen tuollasella modauksella. Osta / rakenna vaikka Tube Screamer, niin saat kirkkautta ja/tai säröä soundiin. Jos on pakko olla putkea, niin sitten vaikka yhdellä putkella Fender-henkinen etuaste erilliseen boksiin (tai vastaava valmiina). |
KoskPaavo 26.06.2007 14:56:17 | |
---|
Heh, kun olen itse tuon tehnyt, itseasiassa olen tehnyt kaksi ,toinen soi Lpr_ssa. Kun noissa Normal , ja Vib/Trem .kanavissa ei ole kuin tuo cut äänenvärinsäätimenä "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
maza 27.06.2007 14:59:51 | |
---|
Heh, kun olen itse tuon tehnyt, itseasiassa olen tehnyt kaksi ,toinen soi Lpr_ssa. Kun noissa Normal , ja Vib/Trem .kanavissa ei ole kuin tuo cut äänenvärinsäätimenä No se muuttaa tietysti tilanteen! Itse kyllä varmaankin miettisin sitten koko etusen uusiksi, niin saisi paremman lopputuloksen. |