Aihe: AC 30;n modaue
1
KoskPaavo
24.06.2007 10:57:34
Voikohan T/B.Booster- kanavasta tehdä "hyppylangan " Vib/Trem -kanavaan. Se soundi olis vaan kirkkaampi ja "heleämpi " tuota kautta ,Siis tarkoitan T/B -putken ulostulosta V/T-kanavaan, mutta mihin kohtaan?
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
kivi
24.06.2007 14:40:03
Modausta tarkoitan

Putken ulostulosta toisen sisääntuloon?

Kuulostaa arveluttavalta. Onhan sinulla jo nyt yhdistetty kaikki kanavat ihan siitä AC30:n päältä lyhyillä johdoilla toisiinsa, kuten tapana on? Silloinhan soundi on parhaimmillaan, mutta ymmärrän että vibraatosta/tremolosta ei paljoa jää, kun muut kanavat antavat väpättämätöntä ääntä rinnalle.

Ulkopuolinen tremolopedaali olisi mun valintani.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
KoskPaavo
25.06.2007 20:19:03 (muokattu 25.06.2007 20:20:45)
Ääh, tarkoitin tietysti vain signaalin kuljettamista , siis konkkien läpi. eihän siinä tasavirrat sotkeennu
http://www.blueguitar.org/new/schem/vox/ac30fact.jpg

Siis tuosta ylhäältä T/B:ltä alempaan Vib/ trem:iin
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
maza
25.06.2007 22:53:58

En kehtais kajota hienoon vintagevahvistimeen tuollasella modauksella.

Osta / rakenna vaikka Tube Screamer, niin saat kirkkautta ja/tai säröä soundiin.
Jos on pakko olla putkea, niin sitten vaikka yhdellä putkella Fender-henkinen etuaste erilliseen boksiin (tai vastaava valmiina).
KoskPaavo
26.06.2007 14:56:17
Heh, kun olen itse tuon tehnyt, itseasiassa olen tehnyt kaksi ,toinen soi Lpr_ssa. Kun noissa Normal , ja Vib/Trem .kanavissa ei ole kuin tuo cut äänenvärinsäätimenä
maza
27.06.2007 14:59:51

Heh, kun olen itse tuon tehnyt, itseasiassa olen tehnyt kaksi ,toinen soi Lpr_ssa. Kun noissa Normal , ja Vib/Trem .kanavissa ei ole kuin tuo cut äänenvärinsäätimenä

No se muuttaa tietysti tilanteen!

Itse kyllä varmaankin miettisin sitten koko etusen uusiksi, niin saisi paremman lopputuloksen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)