IhmeHeebo 23.06.2007 21:03:04 | |
---|
Vertikaali on aika kakkaa joo, en pidä. Fazer on hyvä kyllä palvelun ja tilojen puolesta, mutta jostain syystä pidän enemmän Soitin Laineesta. Huumorintajuisia ja palvelevia tyyppejä. Se soittokoppi on vain ärsyttävä, kun sinne ei kahta ihmistä enempää mahdu, ja toinen niistä vetelee jotain arpeggio-harjoitusta volat täysillä. Palvelu on hyvää kuitenkin: olin Huuto.netistä ostamassa Fenkun Blues Deluxe -vahvistinta ja täytyi mennä testaamaan vastaavaa. Joten Soitin Laineelle juuri sulkemisaikaan. Kaveri roudasi sen vahvarin koppiin, löi piuhat kiinni ja antoi siellä testailla ihan omaan tahtiin. Kun sitten olin lähdössä niin sanoivat vain, että jätä se styrkkari sinne kaappiin vaan, niin me korjataan se sieltä pois. Useasti muutenkin on tullut käytyä siellä testaamassa kamat ja tilannut sitten Saksasta tai ostanut käytettynä netistä. Tapetaan bändini toisen kebaristin kanssa soitin laineella aikaa soittamalla gibsoneita jos eksytään kaupungille ja ei oo muuta tekemistä :D When a Man Lies He Murders
Some Part of the World
These Are the Pale Deaths Which
Men Miscall Their Lives
All this I Cannot Bear
to Witness Any Longer
Cannot the Kingdom of Salvation
Take Me Home...
...And Justice For All |
Heikki290394 23.06.2007 21:36:42 (muokattu 23.06.2007 21:38:12) | |
---|
Minä: Tulin hakeen D'addarion 9 setin Myyyjä: Minkä värisenä haluat ne? |
friteerattu peruna 23.06.2007 22:37:35 | |
---|
Menin joskus kysyy DI-boksia ja myyjät kysy et "joo eiks se oo semmonen rumpukone?" Siis eiks myyjien pitäis tietää näist jutuist jotain? |
Menin joskus kysyy DI-boksia ja myyjät kysy et "joo eiks se oo semmonen rumpukone?" Siis eiks myyjien pitäis tietää näist jutuist jotain? On muuten ko. laitteen kanssa tullut mullekin ongelmia eräässä nimeltämainitsemattomassa kotkalaisessa musiikkikaupassa. Kysyin että löytyykö, myyjä vähän aikaa hämmästelee niitä lasikaappeja ja pyörittelee peukaloitaan siinä. Kyseli sitten että mitäpä moisella vehkeellä tehdään, selitin jolloin heppu alkaa kaivamaan erinäisiä pahvilaatikoita kaapeista ja tavaamaan laitteiden käyttöohjeita, josko joku sattuisi vastaamaan haluttua tarkoitusta. En muista mitä se lopuksi yritti mulle tyrkyttää, mutta ei se ainakaan oikeanlainen laitos ollut. Aikamoista palvelua välillä ko. liikkeessä saa, paikalliset kyllä tietävät mistä paikasta on kyse. Harmi, että kyseisellä puljulla on monopoliasema Kotkan soitinmarkkinoilla... |
Välle 24.06.2007 01:11:05 | |
---|
Menin Kuopion Musiikkiin tuossa kesällä ja kysyin: "Oisko sulla viritysmittareita?" Myyjä:"Ootas vähä. Mullon yks tärkee juttu tässä." Myyjä vaa meni ja soitti pianolla jotakin vähän ukko-nooaa vaikeempaa juttua 10 min. Sitte se tuli kyselee että "nii mitäs asiaa sulla olikaa?" ku sinä aloin tsiikailla skittoja. Minä:"Joo, viritysmittaria etin" Myyjä käy kassan luona ja tuo Bossin DS (? en muista) pedaalin."Tällanen uus malli tuli eile. Saat sen 130." Äijä luulee minua sokeeks ku oon aurinkolasit päässä. Minä:"Tuossa hinta-lapussaha lukee 100???" Myyjä:"Ai, oho, niinpä oliki.. No se on kato jo aika vanha ja harvinaine." Minä:"Nii millon se tuli?" Myyjä:"Ai tuoko Fazerin piano? Se o ollu jo pitkään tässä..." Meikä lähti sitte jatkamaan matkaa Viiking Musiikkin (nykyisin DLX). Sieltä tuli asialliset kaupat. Täh? o_0 |
Painajaismainen 24.06.2007 02:23:37 | |
---|
Menin Kuopion Musiikkiin tuossa kesällä. Minua on tuolla palvellut sellainen pitkälettinen tyyppi ihan kiitettävästi. Täällä Iisalmessa olen saanut loistavaa palvelua koska paikan pitäjä on sukulaisia, ja olin myös työharjoittelussa kys.liikkeessä. Kävin ostamassa kieliä ja plekuja täältä pari viikkoa sitten. Eipä siinä mitään, jauhettiin paskaa ja juotiin kahvit kunnes tuli "oikeita asiakkaita". Mä sanoin että otan nämä (kielisetti ja 6 plekua) , johon myyjä: Veloita ne iteltäs, osaathan sä kassaa käyttää. Vähennä 10%, nähdään ja kerro äitilles terveisiä! Ei niin tyhmää, mutta kuitenkin. :) "Kuka haluaa kuunnella kitaraa joka kuulostaa nussivilta norsuilta?!?! En minä ainakaan!!" - Dave Mustaine |
mää1234 24.06.2007 14:35:20 (muokattu 24.06.2007 14:52:58) | |
---|
1.tapaus: ahosen musiikista ostin joskus plektroja keskustelu oli myyjän (se vanhempi nais ihminen) kans tämmöne: mää:otan noi ne on kaks euroo (ostin siis 4 viidenkytä sentin plektraa) myyjä:ne tekee kaks euroo annoin sille kaks euroo myyjä:kaks euroo mää: siinä on kaks euroo myyjä:juu kaks euroo otin plektrat ja lähin hinta tuli ainakin selväks :D 2. tapaus: Olin testailemassa tammerpianojasoittimessa kitaroita ja myyjä esitteli jollekkin jätkälle kitaroita kun se oli ostamassa ekaa kitaraansa. Myyjä kehu siinä squierin affinity stratoo ja sano sitten viä että onhan tosa noita halpoja behringerejä mutta niillä ei oo muuta tekoo kun juhannuksena kokossa. :D se joka tietää ettei tiedä mitään, tietää enemmän kuin se joka ei tiedä ettei tiedä mitään |
32788 24.06.2007 14:51:10 | |
---|
2. tapaus: Olin testailemassa tammerpianojasoittimessa kitaroita ja myyjä esitteli jollekkin jätkälle kitaroita kun se oli ostamassa ekaa kitaraansa. Myyjä kehu siinä squierin affinity stratoo ja sano sitten viä että onhan tosa noita halpoja behringerejä mutta niillä ei oo muuta tekoo kun juhannuksena kokossa. :D Mitäs tyhmää tuossa oli? |
mää1234 24.06.2007 14:54:13 (muokattu 24.06.2007 16:35:48) | |
---|
Mitäs tyhmää tuossa oli? siinä ei ollu mitään tyhmää vaan hauskaa se oli vaan hyvin sanottu alottelijalle, joka ei välttämättä tiä kitaroista paljoo, mutta ton sanonnan takia tiätää ainakin sen ettei tota kitaraa kannata ostaa se joka tietää ettei tiedä mitään, tietää enemmän kuin se joka ei tiedä ettei tiedä mitään |
Samppa78 24.06.2007 17:58:37 | |
---|
Ei hemmetti kun on HAUSKA keskustelu! =D Aivan mahtava! Asiaan: Olin kaverini(JUKE73) kanssa Helsingin Hellas-Piano(vai musiikki, dunno..):ssa testailemassa Bossin efektejä yhtenä päivänä. Myyjälle se oli ok, joten menimme testailemaan..Testailtiin efektejä n. 2-3 min kunnes myyjä tuli kyselemään: "Olettekos TE jo valinneet, mikä efektipedaali laitetaan?" Sanottiin et me ei vielä valita mitään, noh, myyjä lähti pois.. Kaveri halusi testata DD-3 tai 6:sta..Testaili sitä ja soitti siinä aikansa..Soundi oli hieman oudon kuuloinen, mut no matters..Sitten mun kaverini alkoi testaamaan MD-2:sta..Unohdettiin "vahingossa" testivahvistimesta särökanava päälle, ennen kuin alettiin testaamaan ko. pedaalia. Myyjä tuli TAAS luoksemme ja kommentoi seuraavasti: "Hmm..Kuulostaa hyvätä, SUORASTAAN loistavalta!" Kuulosti vähän vi***ilulta..Vahinkoja sattuu kaikille, nääs..Sen jälkeen lähdettiin lätkimään, eikä olla sen jälkeen sinne Hellakseen menty..Testikitarakin oli AIKA p**ka! Hemmetti sentään!
----------------------
"Ehkä se oli parempi, että se oli se luuviulu kuin se harppu." "Noh, välläkö häliä. Pääasia, että ovat samasta orkesterista.." (Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla -elokuvasta) |
MaxDamage 24.06.2007 18:15:31 | |
---|
Aikamoista palvelua välillä ko. liikkeessä saa, paikalliset kyllä tietävät mistä paikasta on kyse. Harmi, että kyseisellä puljulla on monopoliasema Kotkan soitinmarkkinoilla... Ei ole ollut onneksi enää miltei puoleen vuoteen. Kurkkaappa taksiaseman viereen että mitäpäs sieltä löytyykään... |
NRFFF 24.06.2007 18:21:16 | |
---|
Ei ole ollut onneksi enää miltei puoleen vuoteen. Kurkkaappa taksiaseman viereen että mitäpäs sieltä löytyykään... Soitinmestako? Mitäs merkkejä muuten edustavat? Täytyypä vkl poiketa, jahka loppuu intin poistumiskielto. =) |
apenaattori 24.06.2007 18:21:47 (muokattu 24.06.2007 18:22:16) | |
---|
--------------------- http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Jonttu 25.06.2007 11:41:35 | |
---|
Soitinmestako? Mitäs merkkejä muuten edustavat? Täytyypä vkl poiketa, jahka loppuu intin poistumiskielto. =) Yep.Soitinmesta! Ex-Soolosoittimen pitäjän uusi mesta :) Kauanhan siinä kestikin että saatiin taas Kotkaan OIKEA musiikkiliike. |
Räkkipeli 28.07.2007 15:00:02 | |
---|
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
cruel_destiny 28.07.2007 15:17:38 | |
---|
I eat rice and curry everyday |
Point 28.07.2007 22:08:51 | |
---|
Ahosen musiikissa: minä: moro! tulin rumpuja katteleen. myyjä: minkäslaisia? minä: no ensimmäisiks rummuiks olis tulossa että jotain edullisia. löytyykö? myyjä: ei. minä: no mitäs sitten löytyy? vai löytyykö? myyjä: onhan niitä... minä: minkäsmoisia? myyjä: en tarkkoja malleja muista. sitten lähin toiseen alan liikkeeseen. härskiä toimintaa. |
Point 28.07.2007 22:25:13 | |
---|
itse ainakin olen onnellinen siitä että Tampereen Rock Center on olemassa. mahtava valikoima! ja jos ei löydy etsimääni niin sitten tilataan tai sitten tarjotaan vastaavaa. ja mullekkin anto Paiste Pst5 peltisetistä+ standeistä satkun alennusta ja siihen päälle stagin blackmetal 10"splashin! parasta palvelua! |
Minushuman 29.07.2007 15:20:42 | |
---|
Minä: Tulin hakeen D'addarion 9 setin Myyyjä: Minkä värisenä haluat ne? Muistanko väärin vai olikos D'Addario se firma jolla oli niitä eri värisiä kielisettejä? Raise your fist and support your rebel outlaws.
Cause nobody rides for free.
The freedom we lose today, you lose tomorrow.
Because freedom means something to us... |
Juustonaksu 29.07.2007 17:58:59 | |
---|
Muistanko väärin vai olikos D'Addario se firma jolla oli niitä eri värisiä kielisettejä? Miksi minäkin muistan, että D'Addario tekee eri värisiä kieliä. Mm. Mustia ja sinisiä tms. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |