Aihe: Kylmä Rinki - kaikki kaudet uusintana (EI JUONIPALJASTUKSIA!)
1 2 3 4 548 49 50 51 5264 65 66 67 68
TKT
23.06.2007 22:43:20
Itehän olen löytänyt sarjan vähän aikaa sitten, mutta pitää myöntää että paras sarja mitä olen koskaan nähnyt. Kaikki seasonit olen katsonut ja ruvennut jo toistamiseen katsomaan. Loistava juoni ja juonenkäänteet. Myös tarpeeksi väkivaltaa :)
Now Playing : Pantera - Suicide Note pt.2
kouranka
24.06.2007 13:38:57

Nelonen on kyl aika mahtava, kun ovat näyttäneet Ozia putkeen joka viikko (?) alusta alkaen.
Nyt herkutellaa!
RocknRoll
26.06.2007 00:03:12 (muokattu 26.06.2007 00:36:22)
Kuvernööri Devlin oli eilen Salaisissa kansioissa.

Schibettan paluun kunniaksi:
Adebisi vs. Schibetta
http://www.youtube.com/watch?v=XkTTrPHT9gg
sn
26.06.2007 00:40:36
Kuvernööri Devlin oli eilen Salaisissa kansioissa.

Eikös Devlin ollut eilen Manchurian kandidaatissa(kin)? Inha mies.
Chrissie
26.06.2007 00:44:55
Tämänkertaista jaksoa katsoessa kohosi erityisen paljon muistikuvia tulevasta. Mikähän ihme nekin nyt synnytti? Tähän mennessä on aikalailla hyvin pystynyt unohtamaan edelliset katsomiskerrat, mutta nyt tuli yhtä sun toista mieleen. Hemmetti..

Oikeastaan aikalailla monenlaista tapahtumaa on varmaan luvassa. Sen verran erikoisia juttuja tänään tapahtui. Mutta, mikä parasta, Keller palaa takaisin!
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
zekeode
26.06.2007 01:16:57

Omar White = Jar Jar Binks.... Jumalauta että voi olla ärsyttävä hahmo.
MV
26.06.2007 01:56:41
Meikäläistä nauratti tämän illan jaksossa. O'Reilyn kettu-kuviot ja se Busmalisin pakottaminen laulamaan, hoho.
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher
Bonesaw
26.06.2007 11:46:42 (muokattu 26.06.2007 11:50:26)
Meikäläistä nauratti tämän illan jaksossa. O'Reilyn kettu-kuviot ja se Busmalisin pakottaminen laulamaan, hoho.

Joo.

"Will you have some of your friends to sign up?"
"My friends...ehh. Yeah. Of course"

Loistavia kohtauksia

Omar White = Jar Jar Binks.... Jumalauta että voi olla ärsyttävä hahmo.

Musta Omar White on hyvä hahmo. Tosi häiriintyneen tuntunen jäbä.
Joo'o
patonki
26.06.2007 12:08:22

Kesti muuten melko pitkään tajuta, että sehän oli itse Peter Criss, joka näytteli sitä Martin Montgomerya, joka rupes kiristämään Ryan O'Reilya ja jota tuikattiin sen seurauksena kaulaan...
aikavaikea
26.06.2007 12:09:33
Kesti muuten melko pitkään tajuta, että sehän oli itse Peter Criss, joka näytteli sitä Martin Montgomerya, joka rupes kiristämään Ryan O'Reilya ja jota tuikattiin sen seurauksena kaulaan...

Kiitos! Näin Crissin nimen alkuteksteissä, mutta en osannut bongata miestä.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
RocknRoll
26.06.2007 12:10:52

Onko noin?
Tässä sarjassa muuten vilisee ihan hitosti kaikkia musiikkiammattilaisia, eikö aika moni noista homeboy-hahmoista ole kuuluisia rap-artisteja yms.

Mä aina ihmettelin mikä se alkuteksteissä oleva muMs on mutta paljastui runoilijaksi.
patonki
26.06.2007 12:55:19

Kiitos! Näin Crissin nimen alkuteksteissä, mutta en osannut bongata miestä.

Juu, sillä ei ollutkaan kissamaskia naamallaan, niin ei sitä ehkä niin helposti tunnista...
aikavaikea
26.06.2007 12:57:28
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
atimoc
26.06.2007 14:00:11

Voi stana ja prkl, enpä sitten muistanut nauhoittaa.
Mitä tapahtui eilisessä jaksossa?

/edit: Kareem Saidia tarjosi testi
/edit2: Jes! Jaksohan löytyy YouTubesta.
http://www.youtube.com/watch?v=F4iG … Vc-Tsg&mode=related&search=

Jumituin katsomaan noita Youtuben pätkiä, tämä aiheutti repeämisen:
http://www.youtube.com/watch?v=sVAOqJsnx-I (5. kauden myöhemmästä jaksosta, mutta ei spoilaa).
"These songs are long and there are fast parts, so that automatically means that they're good" -Matt Smith
Pylkkänen
26.06.2007 14:25:19
http://www.youtube.com/watch?v=sVAOqJsnx-I (5. kauden myöhemmästä jaksosta, mutta ei spoilaa).

Aika siisti ääni on tolla Beecherillä!
Viikset miehen tekee!
VR
26.06.2007 15:13:50

No sehän se oli. Näyttikin jotenkin etäisesti tutulta. Kova jätkä!
Everything is a OK! YNWA
Deino
26.06.2007 15:30:30

Keller takaisin, jes!
Tietysti Pauligin
26.06.2007 17:33:00

Eheivv, hoho! Parasta.

Eilinen jakso jäi välistä kun alakerrassa remontoiva heppu oli sohlannut kaapelien kanssa, eikä töllö toiminut.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Kampela77
26.06.2007 21:47:11
Eheivv, hoho! Parasta.

Eilinen jakso jäi välistä kun alakerrassa remontoiva heppu oli sohlannut kaapelien kanssa, eikä töllö toiminut.

Iske sitä hammasharjalla kurkkuun tai muuraa se seinän sisään. Perseraiskaus toimii myös.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)