Aihe: Micro Cube varastettu
1
Ibari
22.06.2007 16:53:12
Voi satteen hakkaama homeenpeittämä siivetön kalakukko!

Keski-ikäiselle kävi vanhanaikaisesti!
Turussa pari kolme päivää sitten yöllä tapasin yhden tuntemattoman kundin skitta kainalossa kaupungilla.
Pyysin himaan vähän skulailemaan.
Vedettiin siinä kaljaa ja tollasta, kuunneltiin musaa ja keski-ikäinen sai tarpeekseen eli lähti taju.
Herättyäni laiskanlinnastani, tää mun "herrasmiesmäinen" vieraani oli häipynyt mun Micro Cube vahvarini kainalossaan.
(Kiitos sulle kamu, se oli muuten "aika kivasti" tehty!)

No homma on tämä; kaveri oli about 30-vuotias, normaalinnäköinen heppu.
Hänellä oli päässään valkoinen stetson, kitarakseen sanoi akustisen Yamahan (kovassa laukussa muistaakseni). Soitellut sanojensa mukaan eri bändeissä tai kokoonpanoissa, asuvansa Turun keskustassa, olevansa kotoisin Raumalta ja opiskelevansa Turun Yliopistossa oliko se yhteiskuntatieteitä. Nimekseen sanoi Pekka.

Jos joku tuntee mahdollisesti näillä tuntomerkeillä kaverin, niin voisitko heittää tänne tekstiä.

Ja jos sä mulkeromato luet tämän, niin tuo mun vahvarini takaisin, niin mä unohdan koko jutun.

Terveisin nimimerkki Eka kerta
Maiden01
22.06.2007 23:42:53
EI V'''U. Tässä on taas hyvä esimerkki miten oikein kenenkään ei voi luottaa. Miten sä ylipäätään otit jonkun tuntemattoman himaas? Ja tarjosit vielä kaljat jne?;)

Täytyy vaan sanoo että ei voi kyllä olla kun pettynyt että tollasia huijareita/siipeilijöitä jne. on niin paljon olemassa:(
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
trih
23.06.2007 00:48:25
Nyt sait opetuksen niin halvalla, jotta menny ja tuleva on katellisia.
Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille.
kojones
23.06.2007 04:25:50
Paska juttuhan tuo ja toivottavasti cuben saat takaisin.

Onneks selvisit pelkällä Cuben katoamisella, eikö tässä joku aika sitten lähtenyt kitarakin matkaan joltain..
nappo
23.06.2007 12:46:11
Tässähän on se vaihtoehto, että olet myynyt/antanut vahvistimesi tuolle kaverille. Jos sellasessa kondiksessa on, että sammuu, niin mistä sitä tietää, mitä on tapahtunut ennen sitä.

Tämä vaan toiseksi katsantokannaksi asiaan.
Lets fucking die!
Dinorocker
23.06.2007 13:08:38
Kuten Ibari varmasti tietääkin, niin turun osto/myyntimegastoret tietää asian.

Ollaan silmät auki.
Outrider
LamaAjanElvis
23.06.2007 14:36:41
"nää mikrocubet viedään suoraan käsistä" - kauppias. On kyllä melkoinen mustalaiskitara ollut kyseessä. Jospa se tuo sen takas.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi.
terry
23.06.2007 16:23:34
Todella harmillinen juttu! Kyllähän sitä muusikot/taiteilijat luottavat toisiinsa keskivertokansalaista enemmän. Toivotaan, että saat Cuben pian takaisin!
Ibari
23.06.2007 16:31:50
noh eikai nuo nyt paljon maksa joku 99 tai vastaavaa...

No, tyhmyydestä sakotetaan! Onneks` mä pääsin tällä kertaa näinkin pienillä sakoilla ;-).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)