MPU 21.06.2007 19:38:22 | |
---|
Nii, mieli tekisi tehdä otelautaan tai lapaviiluun joku pieni, simppeli tai ei niin simppeli upotus. Vaan kun ei ole mitään ideaa. Millä hakusanalla kannattaisi netistä etsiä sopivia kuvia? Inlay, MOP inlay, inlay figures, inlay pictures.. kaikki kokeiltu eikä tuu mitään. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
kivi 21.06.2007 19:41:50 (muokattu 21.06.2007 19:43:34) | |
---|
Nii, mieli tekisi tehdä otelautaan tai lapaviiluun joku pieni, simppeli tai ei niin simppeli upotus. Vaan kun ei ole mitään ideaa. Millä hakusanalla kannattaisi netistä etsiä sopivia kuvia? Inlay, MOP inlay, inlay figures, inlay pictures.. kaikki kokeiltu eikä tuu mitään. Marko Kokeilepa hakusanalla "intarsia". Intarsia on sana joka meillä päin samoin kuin englanniksikin yleisemmin tarkoittaa puun upotuskoristelua. |
päänahka 21.06.2007 20:59:05 | |
---|
Oisko mitään ideaa katsoa tatuointigallerioita? En nyt yhtään tiedä millaista olet hakemassa, mutta joku tribaalihässäkkä olisi aika helposti kuviteltavissa otelautaan. Up and down, that's how energy stays alive. |
Tim 21.06.2007 21:02:06 | |
---|
|
arppah8 21.06.2007 23:26:00 | |
---|
We're such a clever bunch, generation irony |
fox 22.06.2007 00:47:53 | |
---|
Nii, mieli tekisi tehdä otelautaan tai lapaviiluun joku pieni, simppeli tai ei niin simppeli upotus. Vaan kun ei ole mitään ideaa. Millä hakusanalla kannattaisi netistä etsiä sopivia kuvia? Inlay, MOP inlay, inlay figures, inlay pictures.. kaikki kokeiltu eikä tuu mitään. Marko Tuossa on lapaan tehty pikkunen yritelmä.. ;) http://muusikoiden.net/dyn/users/24373.jpg |
miktol 22.06.2007 01:40:34 (muokattu 22.06.2007 01:50:05) | |
---|
|
Tim 22.06.2007 09:15:42 | |
---|
Tuossa on lapaan tehty pikkunen yritelmä.. ;) http://muusikoiden.net/dyn/users/24373.jpg Oho. Onpas tyylikäs upotus. Noita kaiverruksia en täällä paljon muista nähneenikään. Ja vielä ei-mustalle pohjalle. Täytyy tuota kyllä joskus kokeilla itsekin. |
MPU 22.06.2007 09:38:13 | |
---|
Miitos vinkeistä. Helpottaisi huomattavasti, jos tietäisi, millaista upotusta haluaa tehdä:) Taitaa jäädä tekemättä kun ei löydy mieleistä (tai siis kun ei tiedä, mitä haluaa). Saahan tuohon lapaan tehtyä upotuksen sitten jos idea putkahtaa päähän. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
Hannu H. 22.06.2007 14:03:32 | |
---|
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
fox 22.06.2007 14:40:22 | |
---|
Oho. Onpas tyylikäs upotus. Noita kaiverruksia en täällä paljon muista nähneenikään. Ja vielä ei-mustalle pohjalle. Täytyy tuota kyllä joskus kokeilla itsekin. Kaiverrukset ei oo vaikeita, mutta valoo tarvii ollla. Noissa on ihan Rotringin tussia sitte uriin pyyhkäisty. Ei tuo ny mikään "maailmanluokan" jälki ole, upotuksen jyrsintä siit lehtiruusukkeen keskeltä lohkes, yhessä paikkaa Dremeli karkas.. ;) Se eläin on tieteskin susi, meillä on monessa kitarassa noita suseja. Eri materiaalista vaan, alumiinista, eebenistä, messingistä.. http://www.lehmo.com/fox/lataamo/WolfStrat.jpg |
T.Urmio 22.06.2007 17:48:46 | |
---|
Komeita käsityömielessä, mutta jos ihan totta puhutaan, niin ei nuo kyllä kauniita kitaroina enää ole.. Nimenomaan. Tosin tämä on taas näitä makukysymyksiä. Eikö? Kai tuokin voi näyttää hyvältä jos vaatetus ja lavastus sopii aiheeseeen. No ei se mun vika oo |
|
Hannu H. 23.06.2007 01:25:35 | |
---|
Nimenomaan. Tosin tämä on taas näitä makukysymyksiä. Eikö? Kai tuokin voi näyttää hyvältä jos vaatetus ja lavastus sopii aiheeseeen. Toisaalta juu ja makuasioita toki. Etenkin nuo martinit vaan ovat aivan liian "krumeluureja" minun makuuni. Pitää sitä puutakin olla vähän näkyvissä sentään :) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
fox 23.06.2007 02:08:31 | |
---|
Offtopiccia, mutta mikä tuo mikkiviritelmä tuossa on? Tallamikkinä Fenderin orkkis humppati, kaulamikkinä 70-luvun lopun Mighty Mite USA alkuperäinen Motherbucker. Sähköpuolelta kytkennät tallamikille sarjaan -singlecoil - rinnan ja tuolle 3-kelaselle kaulamikille erilaisia yhdistelmiä, mm. kaikki kelat sarjassa.. 8) |
Little Savage 24.06.2007 19:53:00 | |
---|
Tie jolla ei ole esteitä ei luultavasti johda mihinkään. |
samipa 24.06.2007 22:19:32 | |
---|
Miitos vinkeistä. Helpottaisi huomattavasti, jos tietäisi, millaista upotusta haluaa tehdä:) Taitaa jäädä tekemättä kun ei löydy mieleistä (tai siis kun ei tiedä, mitä haluaa). Saahan tuohon lapaan tehtyä upotuksen sitten jos idea putkahtaa päähän. Marko Hmm.. Mikä sinua tässä elämässä kiehtoo? Onko kitara jossain mielessä erityinen? Teetkö sitä itsellesi? Upotus olisi minulla jotain joka on minulle itselleni tärkeä. Se voisi olla symbolinen tai se voisi olla jostain kaukaa liippaava.. -Sami |
MPU 25.06.2007 18:39:53 | |
---|
Hmm.. Mikä sinua tässä elämässä kiehtoo? Onko kitara jossain mielessä erityinen? Teetkö sitä itsellesi? Upotus olisi minulla jotain joka on minulle itselleni tärkeä. Se voisi olla symbolinen tai se voisi olla jostain kaukaa liippaava.. Nuo kaikki on mietitty niin että savu nousee päästä. Musta musta eebenlapa on aika tyylikäs... Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
E.Q 25.06.2007 19:11:13 | |
---|
Hmm.. Mikä sinua tässä elämässä kiehtoo? Onko kitara jossain mielessä erityinen? Teetkö sitä itsellesi? Upotus olisi minulla jotain joka on minulle itselleni tärkeä. Se voisi olla symbolinen tai se voisi olla jostain kaukaa liippaava.. -Sami Tässä tuo kaikki kiteytettynä mun SG:n lapaan ;?) http://koti.mbnet.fi/ekku/JPG/SG_Bunny.JPG K100#10 |
Hillboy 01.08.2007 21:43:34 | |
---|
Holy mother of god. Komp komp komp! Ei Jumaliste! Tuo on sitä taidetta... Pitäis varmaan itekkin koittaa jotain (todella) helppoa tehdä "Teoria palvelee soittoa, eikä päinvastoin." |