Aihe: Bluesmies : Threat (Muut)
1
Demostudio
01.06.2007 12:02:15
Bändin nimi: Bluesmies
Kappaleen nimi: Threat

Genre: Muut

URL: http://mp3.mikseri.net/hifi/b/bluesmies-83_-_threat.mp3 (Mp3)

Kappaleessa unenomainen ja uhkaava tunnelma. Kuunnelkaa ja kommentoikaa. Kiitän!
Bluesmies
06.06.2007 21:35:32
Noh, kommentoikaa nyt joku. :)

Lisätään vielä, että nauhoituksessa on käytetty Telecasteria, Orangen ad 15/12-putkicomboa ja ainoana säröpurkkina Digitechin Bad Monkeyta. Nauhotustekniikka siten, että mikki vahvistimen eteen ja soittamaan.
Mika Antero
06.06.2007 21:56:41
Paikoin viehättävää pinkfloydmaista kitarointia, mutta hetken kestänyt "vinkublues" jäädytti mielenkiintoni ensimmäisellä kerralla, kun kävin tätä kuuntelemaan, enkä kuunnellut loppuuun. Nyt kuuntelin, eikä se vinguttaminen onneksi varsinaisesti jatkunutkaan, mutta vähän liikaa tästä jäi silti semmoinen taidonnäyttämisen maku, itsetarkoituksellinen sooloilu. Jos tässä olisi keskitytty hiljaiseen tunnelman luomiseen sillä alun soolosoundilla ja tyylikkyydellä, niin olisin tykännyt kovastikin.

Taitoa tuntuu olevan, varmasti tyyli tai tyylitajukin löytyy vielä. Vaan eihän kaikkia voi eikä tarvitsekaan miellyttää, kunhan itse diggaa.
"Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla." Melkore
Bluesmies
07.06.2007 14:43:44
Kiitos arvostelusta kenkkunen. Ihan oikeassa olet, että vingutukset rikkovat alussa olleen rauhallisen fiilistelyn, mutta se on oikeastaan tarkoituskin. Toinen tarkoitus sille oli, että testailin, miltä Bad Monkey soundaa nauhoitettuna ja siksi testailin monia eri soundeja tässä nauhoituksessa.
Capu
12.06.2007 21:33:54
Sopis hyvin johonkin leffaan taustalle :) Hyvä meininki.
AH3
20.06.2007 02:52:07
Olen aikalailla Kenkkusen kanssa samoilla linjoilla. Alku lupaili tosi hienoa ja sitä jäin kaipaamaan lisää! Tuntui myös vähän keskenjääneeltä fiilistelyltä, mutta saundit ja tunnelma hieno! Jatkakaa...
Ei kiitos...minulla on jo pingviini.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt