Eipäs, Vaan ihkauuvella HR:llä. Oijoi helvata, olimpas kömpelö, kun en edes otelautaa tunnistanut, saati sitten mikkejäkään. Ihan perus vintagethan tuossa. Saakeli, saattaa se olla hyvä peli soittaa... flätimmällä otelaudalla, mediumeilla ja valkealla rungolla ;) Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi. |
LamaAjanElvis 22.06.2007 12:42:41 | |
---|
Tälläkerralla sattu käsi osuun tohon kohtaan otelautaa....8)... Helvettiäkös sitä kättä heiluttelee jos homma toimii. Minuutti siellä, minuutti täällä... sano turunen. Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi. |
Urmas Potkuri 22.06.2007 13:46:41 | |
---|
Arkkikansleri - Kansliapäällikkö oli vetänyt oman mexicon stankun kaapistaan ja vetäissyt niin komian soolon. Kiitoksia paljon. PerusStrato alkaa tuntua mukavalta peliltä, vaikka suhteemme on vasta alussa. Soolo meni enemmän innolla kuin älyllä, mutkun oli niin kivaa.... Hauskaa Jussia kaikille! Elekee hukkuko tahi kokossa palako. Muuten kannattaa olla perinteiseen tapaan. Turvakänni on kannatettava asia. :) Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
Manetti 22.06.2007 14:04:35 (muokattu 22.06.2007 17:24:30) | |
---|
Manetti - Alkuun pikku esserrviit Emmie mistää esserviistä tiiä mittää, mut arvaus... milläs mikeillä toi oli vejetty? No...vastaan itse itselleni: P90 ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
velsa 22.06.2007 21:57:13 | |
---|
Emmie mistää esserviistä tiiä mittää, mut arvaus... milläs mikeillä toi oli vejetty? No...vastaan itse itselleni: P90 jumalaut.....miul oli kerran Tele kahdella p-90:llä ja siin oli vielä Linda Lampeniuksen minulle henk.koht keittiö veitsellä kairattu nimmari takana......ilman sitä nimmariikin ihan saatanan hyvä keppi......iski hetkellinen jano tai joku muu rahapula.....ja kappas, ei ole ko. Teleä enää....kyl viduttaa...... Kauas on pitkä matka........ |
MadMatt 22.06.2007 22:03:09 | |
---|
jumalaut.....miul oli kerran Tele kahdella p-90:llä ja siin oli vielä Linda Lampeniuksen minulle henk.koht keittiö veitsellä kairattu nimmari takana......ilman sitä nimmariikin ihan saatanan hyvä keppi......iski hetkellinen jano tai joku muu rahapula.....ja kappas, ei ole ko. Teleä enää....kyl viduttaa...... Lindy Fralin Lampenius 8D Nothin' but the blues |
Manetti 22.06.2007 22:07:57 (muokattu 22.06.2007 22:08:45) | |
---|
Lindy Fralin Lampenius 8D HOHO! jumalaut.....miul oli kerran Tele kahdella p-90:llä ja siin oli vielä Linda Lampeniuksen minulle henk.koht keittiö veitsellä kairattu nimmari takana......ilman sitä nimmariikin ihan saatanan hyvä keppi......iski hetkellinen jano tai joku muu rahapula.....ja kappas, ei ole ko. Teleä enää....kyl viduttaa...... Mie oon vetännä vissii neljä viis viimestä skabaa tällä p90 Revellä, mie vaan tykkään noiden mikkilöiden tsaundista.... ja tais joku Leslie West:kin aikanaan tykätä aikas paljo 8)...ja kai se tykkää vieläkin...on vaan nykyään herra niin hyvässä kuosissa ettei enää tunnistas 300 paunaiseksi psykedeeliseksi kanarialinnuksi. ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
velsa 22.06.2007 22:21:12 | |
---|
HOHO!
Mie oon vetännä vissii neljä viis viimestä skabaa tällä p90 Revellä, mie vaan tykkään noiden mikkilöiden tsaundista.... ja tais joku Leslie West:kin aikanaan tykätä aikas paljo 8)...ja kai se tykkää vieläkin...on vaan nykyään herra niin hyvässä kuosissa ettei enää tunnistas 300 paunaiseksi psykedeeliseksi kanarialinnuksi. joo se on oppinu veteleen oikeista naruista........ Kauas on pitkä matka........ |
stratomaster 22.06.2007 23:07:59 | |
---|
Stratomaster 1p Ei tällä kertaa parasta mesua.....piirun liian kiltti mutta pisteille silti selkeesti.. No kiitos, tää oli kieltämättä multa normisuoritus. Mut ei aina irtoo... |
velsa 22.06.2007 23:10:09 | |
---|
No kiitos, tää oli kieltämättä multa normisuoritus. Mut ei aina irtoo... tiedän tunteen.....8=) Kauas on pitkä matka........ |
Manetti 22.06.2007 23:20:35 (muokattu 23.06.2007 10:53:37) | |
---|
Manetti 3p Ihan pelkästään toi eka fraasi oli niin pudottava ettei mitään tolkkuu....... Kiittosh! tämä kannustaa.....8) Kuha klaaraa noi mageet "ulos soitot" todella hienolla tavalla..... joo näin tekee....mulle ihan täyttä hepreaa, kaipa siinäkin joku logiikka on, tietäspä vain että mikä? ...ja nenän eessä on pari kuukautta ollu Hynnisen Rhythm & Blues Workshop pölyttymässä...no, opiskelu ei oo koskaan ollu mun vahvimpia lajeja. ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
MadMatt 22.06.2007 23:23:08 (muokattu 22.06.2007 23:48:52) | |
---|
----poisstettu aiheeton kommentti---- Nothin' but the blues |
Ossi 22.06.2007 23:35:14 | |
---|
Emmie mistää esserviistä tiiä mittää, mut arvaus... milläs mikeillä toi oli vejetty? No...vastaan itse itselleni: P90 Luoja säästäköön edes tämän thriidin kamarunkkaukselta :P |
Kuha 23.06.2007 00:17:40 | |
---|
Kuha klaaraa noi mageet "ulos soitot" todella hienolla tavalla..... velsan kommentit on mun ylälauteilla! vaikka soolo olikin alalauteilla. isona opettelen soittaan blyysiä. |
Manetti 23.06.2007 10:54:32 (muokattu 23.06.2007 11:00:27) | |
---|
1P. Manetti: Tyyliä ja malttia riittää. Hyvä kokonaisuus jälleen kerran. 2p Manetti - Tatsia on ja hienot tauot 3p mr manet: Helkutan hienoa soitantaa, lisäboonuksia siitä että kiippareille jätettiin tilaa. Maltti on valttia......8) dankjuu! ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
velsa 23.06.2007 14:10:16 | |
---|
...ja nenän eessä on pari kuukautta ollu Hynnisen Rhythm & Blues Workshop pölyttymässä...no, opiskelu ei oo koskaan ollu mun vahvimpia lajeja. sama täällä......oon mä sitä vähän "yrittäny" katella mut huonolla menestyksellä......8=) Kauas on pitkä matka........ |
Manetti 23.06.2007 14:54:19 | |
---|
sama täällä......oon mä sitä vähän "yrittäny" katella mut huonolla menestyksellä......8=) Liian vähän kuvia.....8) ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
BigPapa 23.06.2007 15:15:35 (muokattu 23.06.2007 16:58:52) | |
---|
Big Papa - Iso Iskä vetää niin omalla taimilla että heikompia hirvittää....8) Oma taimi on ilomme, kai se jostain tuolta kaukaa nuoruudesta tulee kun on tullut rumpuja ja bassookin skulattua....noin mä ton vaan funtsasin....;-/...puhumattakaan siitä puhallinsoittajien kuuntelusta ja niitten tsekkaamisesta..emmä tiiä...tuubaa kai toi oli....8DDD BigPapa Hyvin naukuu Papan kitara ja hemmetin hyvän kuuloista vääntöä ! Tyylikkäitä (perus)kuvioita ja kaikki osuu kohdalleen. Aina ei tarvitse keksiä jotain uutta, kun perinteinenkin kuulostaa näin hemmetin hyvältä ! Mulle tää oli ihan uus keksintö. Emmä ite oo koskaan vetäny näitä samoja nuotteja samalla fraseerauksella ja timellä aikaisemmin..8DDDDD...ja luultavasti en vedä uudestaan...8)... BigPapa: Vähäeleisistä elementeistä rakennettu pluus. Tyyliveto!! Viimeskabassa oli karu ja nyt vähäeleinen....no mä olen vähäeleinen ja karu äijä....8) The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Kuha 23.06.2007 15:36:26 (muokattu 23.06.2007 16:02:42) | |
---|
--------------------------------- |
MadMatt 23.06.2007 16:17:33 | |
---|
Ai että on hieno saundi kitarassa ! Onnittelut uuden skeban johdosta..! Kyllä sillä kelpaa soittaa.. ja hyvältä kuulostaa ! Nostas nyt vähän nokkaa ylöspäin : Mnetin yks parhaimpia kitaristeja, minun mielestä ! Kiitoksia vaan Willie :-) Nothin' but the blues |