jhatunen 17.01.2004 23:52:59 | |
---|
Eli millaisia nuo edirolin-studiomonitorit ovat? Itse olen ajatellut noita kotistudion miksaus-monitoreiksi, koska rahaa ei ole kovinkaan paljoa.. Jos löytyy kokemuksia muista samassa hintaluokassa olevista monitoreista, niin kertokaa ihmeessä.. |
superfly 18.01.2004 11:24:25 | |
---|
Eikös Edirollilta löydy monitoreita aika lajasta hintahaarukasta? Mitä mallia tarkoitit? Harppu on alaston piano |
jhatunen 18.01.2004 19:51:55 | |
---|
Tuosta ediroleitten hintahaarukasta en ole täysin varma, mutta ainaki mitä olen netistä katsellut niin aikas halpoja niillä on kaikki mallit.. Mutta asiaan: eli lähinnä olen miettinyt MA-10A -monitoreita.. |
Haipuma 19.01.2004 12:53:59 | |
---|
Itse hankin nuo halvimmat edirolit thomannilta synan soittelua varten himaan. Täytyy sanoa, että mun entiset (hajotin ne vahingossa) tietokoneen aktiivikajarit, Juster-merkkiset, olivat parempi saundiset. Jotenkin tuntuu noiden edirolien saundi aika tunkkaiselta. En suosittele, ainakaan noita halvimpia. Toivottavasti kalliimmat edirolit ovat sitten parempia.. Ai niin, jotain 60 euroo maksoivat vaan, ei siis ollu kalliit.. Iowa § Yksikätisten pianistien täytyy esiintyä ilmaiseksi |
askomiko 19.01.2004 13:16:45 | |
---|
Tää on uusin villitys. Ensin kotistereokajareita, sitten tietokonekajareita, sitten surround-kajareita, ja nyt uusimpana ideana studiomonitoreita. :) |
Kaveri kirjoitti tänne joskus oikein isomman jutun yksistä Ediroleista.. harmi kun ei haku toimi :( |