Aihe: Festarit 2007
1
khm
21.06.2007 20:00:06
Jep! Eli vähän myöhässä mutta kuitekkii. Mille festareille suuntaat tai millä olet ollut jo?
Tietenkin hyvät ja huonot jutut sopii kirjotella.

Itse aloitan huomenna Nummirockista ja sitten Tuskaan töitä painamaa ja loppukesästä Naamat kutsuu minut juopottelemaan kauniiseen maalaismaisemaan.
pultsariurheilija
Matjardo
21.06.2007 20:21:17
Meikä oli Provinssissa, ja oli ehkä hauskimmat neljä päivää ikinä! Keikat oli hyviä, joskin joitakin katsomisen arvoisia jäi väliin, kun keskityin ehkä liian hartaasti siihen festareiden pääaktiviteettiin, eli suoraan sanottuna ryyppäämiseen. Mutta tuo yltiöpäinen ryyppääminenkin tuotti sellaisia seikkailuja, vitsejä ja kaikkea muuta hauskaa, joita muistelee hymyissä suin vielä piitkään.
Seuraava taistelutanner sijoittuu Oulun Kuusisaareen, eli kyseessä on silloin karkelot nimeltä Qstock! Meillä on veljesten kesken pitkä traditio, eli joka vuosi olemme koko samaa sukunimeä kantava kööri kuusisaaressa, ja juomme kovaa. Myös bändejäkin katotaan, mutta yleensä vain ne pakolliset nähtävät :).

Näin on ainakin nyt näppäimistöt. Voi olla että tulee äkkilähtö jonnekkin yllättäen, mutta kassellaan nyt.
Two beers or not two beers?
päänahka
21.06.2007 20:54:17
En ajatellut mennä yhdellekään Suomen festareista tänä kesänä, kun Szigetissä on mulle festaria yhdelle kesälle. Eli sinne menen. Bändeistä ei odotuksia Toolia ja NIN:iä lukuun ottamatta. Pitää Värttinäkin käydä tsekkaamassa. Ja Sinead. Ja Eagles of Death Metal. Ja aika moni muu. Bändejähän tuolla on kai jotain 800.
Up and down, that's how energy stays alive.
Adrift
21.06.2007 21:19:21
Jalometalliin olen menossa. Se onkin tähänasti ainoa suunnitelma kesälomalle. Tai no.. eihän se edes ole kesälomalla : D

Muihin kekkereihin tuskin on varaa lähteä, ja se vähän harmittaa. Kuten myös se ettei Stonea saatu lauteille mihinkään ainakaan tänä vuonna..
Jokku
21.06.2007 22:37:39

Tuska ainoa johon menen... Alaikäinen kun on eikä äiti kauheasti tykkää päästää festareille niin :D ensi vuonna sitten...
VeeKoo
09.07.2007 12:13:23

Festarikesä 2007 on ollut/ tulee olemaan bändien puolesta minulle ei mieleinen mutta juoma maittaa.

Homma alkoi Lahden Arvo rockilla- Zen cafe ja Kotiteollisuus tuli nähtyä hyvässä humalassa.

Seuraavaksi Aitoon kirkastusjuhlat tänään. Olavi uusivirta, popeda ja Apulanta odottamassa. Hyvä happi taas päälle ja katsomaan menoa- ei bändejä.

Sitten tulee Lammin Pellavarock- ainut festari jossa on bändit mun mieleen ja jota todella odotan. Ainakin profane omen, pain confessor ja Stam1na täytyy tarkistaa. Kait ohimennen olutta siemaillen muutkin (Amorphis, tarot, my fate, moonsorrow...)

Festarikesä loppuu aina yhtä turhaan heinolassa jyrää- "festariin". Zen cafe, apulanta ja jota odotan: flaming sideburns. Kunnon kaveriporukka ja pari koria autoon, niin ilo on suuri.
Kebabmetallin rautainen ammattilainen.
Ali
09.07.2007 12:27:34 (muokattu 09.07.2007 12:27:46)

Ilosaarirockiin - hienoin bändikattaus, mitä olen suomalaisilla festareilla ikinä nähnyt.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Unspoken
15.07.2007 12:33:47
Olen ollut jo Kivenlahtirockissa, Myötätuulirockissa, Aitoon kirkastusjuhlilla, Simerockissa ja Tammerfesteilla.

Vielä käymättä ainakin Karmarock, Kokkolan venetsialaiset ja Rock to the river.
Unspoken pain, I feel nothing.
wilzhu
16.07.2007 21:51:55
Provinssirock, Konemetsä ja Ilosaarirock olivat tämän kesän ilmeisesti ainoat festarit..
Elämä off.
Marquiesce
16.07.2007 22:38:40
Sauna Open Air, Simerock ja vielä tulossa Qstock sekä Jalometalli.
Loistavia festareita ovat Sime ja SOA olleet, etenkin Saunassa Megadeth ja Heaven and Hell oli jotakin maailmaa mullistavaa... Tällä hetkellä ehkä suurimmat odotukset painottuu Testamenttiin jalometallissa.
Torniojaws
17.07.2007 10:44:55

Tuskassa tuli käytyä ja suunta on vielä Jalometalliin. Lisäksi yksittäisiä keikkoja siellä täällä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
KillingMachine
17.07.2007 11:14:10
Ankkarock taitaa jäädä ainoaksi festariksi minne tänä kesänä olis tarkoitus mennä. En pahemmin välitä festareista, mutta Nine Inch Nails on pakko nähdä vielä toisen kerran. Pidän enemmän normaaleista keikoista, koska niissä on parempi tunnelma. Festareilla homma menee ryyppäämiseks.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
chachi
17.07.2007 22:56:16

Provinssi ja Ilosaari tuli perinteisesti käytyä, mutta kyllä nyt alkaa tuntua siltä, että pitäisi vain olla silmät ja korvat kiinni seuraavat viisi vuotta kun ei niinku millään löydä enää mitään mielenkiintoista aktia joka olisi IHAN pakko nähdä. Ja vielä se palautuminen reissuista muuttuu vuosi vuodelta karmeammaksi, niin tämäkään oikein houkuta...

Qstockissa vastaavasti hikoillaan lavavastaavana eli siellä kans nähdään!
http://www.qstock.org/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)