Aihe: Randall G2- JA G3-sarjojen erot
1
Zumppa
19.06.2007 19:57:19
Onko noi uudistetut G3-mallit huomattavalla tavalla erilaisia G2:siin nähden.
Sormet lähtee soundista!
Moimies
21.06.2007 10:48:26
Tämä kiinnostaisi minuakin, G2 sarjalaiset ovat kyllä passeleita hevijyriä ja G3 sarjan 100W combo kaasuttelee hieman tällä hetkellä.
Archt!!! Etsitään treenikämppää Mikkelistä!
Twist
21.06.2007 20:22:46
Ovat hybridejä, eli etuasteessa on yksi putki. Tuopi dynamiikkaa lisää.

Youtubessahan näistä on videoklippejäkin jo. Tosin useimmissa klipeissä aika paska äänenlaatu.

Itseäkin GASittais RH150 D G3 nuppi, jossa on digiefektitkin mukana. Randallien G2 säröt on kyllä omaan makuun aika pirun kivoja olleet, pitäis tuo G3 sarja testata käytännössä että miten lähtee.

Käteviä nuppeja, itselläni on tuo RH150 G3 nuppi.. myyntiin pitäisi rkl laittaa muttako olen laiska :D
mutta kätevä peli kyllä, ei mikään turha kapistus kumminkaan :)
Fear Factorya aikoinaan soittelin sillä.. no ei nyt ihan sitä tarkkaa saundia siihen saanut mutta kelpasi minulle :) *peukku*
Oops, I twisted again...
Troitek
21.06.2007 22:27:38

Joo myyntiin vaan.. Voisin ehkä olla kiinnostunu ;)
I feel good.
Zumppa
21.06.2007 22:49:18
Käteviä nuppeja, itselläni on tuo RH150 G3 nuppi.. myyntiin pitäisi rkl laittaa muttako olen laiska :D
mutta kätevä peli kyllä, ei mikään turha kapistus kumminkaan :)
Fear Factorya aikoinaan soittelin sillä.. no ei nyt ihan sitä tarkkaa saundia siihen saanut mutta kelpasi minulle :) *peukku*

Heh vois melkein itekin himoita tota, vaikka vois olla mun kohalla aika over kill.
Sormet lähtee soundista!
Twist
21.06.2007 23:25:03
Joo myyntiin vaan.. Voisin ehkä olla kiinnostunu ;)

katsotaan.. heti kon oma elämä on raiteilla niin voi laittaa myyntiin *eli pikapuoliin :D*
mutta hyvä peli on :)
Oops, I twisted again...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)