manjaana 20.06.2007 16:53:17 | |
---|
Dodiin, se on taas aika, tehdä muutama taika. Ja muistakaa kaivoon kurkatessa, että jos se kumppani sieltä kattoo, niin kuollu se on prle.. Makoisaa ja ihanata Mittumaaria kaikille! Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
KoskPaavo 20.06.2007 16:56:54 | |
---|
Ja jos perse kutiaa kokolla , niin voin hinta laskee Hyvää Juhannusta vaan minunkin puolestani kaikille "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Sertzo S 20.06.2007 17:06:42 | |
---|
Hyvää Jussia ja muistakaa...ei kännissä sitten uimaan! |
jeppeq 20.06.2007 17:52:47 | |
---|
Hyvää juhannusta, vetskari kiinni ja veneisiin!! ehe..eivaiskaan "Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa" |
jon lord 20.06.2007 17:54:57 | |
---|
Täältäkin kaikille hyvää Juhannusta. Te jotka ajelette keikoille ajakaa varovasti , tämän alkukesän tilastot on aika synkät. Muut olkaa varovaisia sen miestä väkevämmän kanssa ja veneissä myös. COVS jäsen N.o 3 |
pm 20.06.2007 19:55:01 | |
---|
Juhannusta tältäkin. Jos veneeseen mainaatte, niin pistäkää verkkarit jalkaan. Ei jää meinaan sepalus auki. |
Basso-Aslak 20.06.2007 20:17:30 | |
---|
Kiitos, sitä samaa. Vietän sen Saaristomereellä veneessä. Karkuun on lähdettävä ja tulia välteltävä, monet kun kertovat viettelevänsä Jussia kokon ääressä... . |
Hyvää Jussia (Isoa?) täältäkin! Olutta on erikoistarjouksessa, mutta varokaa, ne on sisäänveto tarjouksia :) Humppaa tai soita humppaa |
kuunsirppi 21.06.2007 08:41:50 | |
---|
Hauskaa jussia itse kullekin! Tästä muutaman tunnin päästä starttaan hakeen ukkokullan töistä ja sitten kohti mökkiä. Vielä huomisen suunnitelmat vaiheessa; mennäkö isäni mukaan hänen keikalleen isolla veneellä vesiä pitkin, vai kierrellä kesälavatantsuissa autolla liikkuen. Olkaa nätisti ja pysykää hengissä! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Musiikkia korville 21.06.2007 08:42:09 | |
---|
Hyvää Jussia (Isoa?) täältäkin! Olutta on erikoistarjouksessa, mutta varokaa, ne on sisäänveto tarjouksia :) Hyvät keskikesän juhlan toivotukset! Emännän piti käydä eilen ostamassa olutta, kun oli melko edullista (13,90/kori), mutta se toikin 2 koria Lapin kultaa. Voi voi... By: MK |
manjaana 21.06.2007 09:09:56 | |
---|
Hauskaa jussia itse kullekin! Tästä muutaman tunnin päästä starttaan hakeen ukkokullan töistä ja sitten kohti mökkiä. Vielä huomisen suunnitelmat vaiheessa; mennäkö isäni mukaan hänen keikalleen isolla veneellä vesiä pitkin, vai kierrellä kesälavatantsuissa autolla liikkuen. Olkaa nätisti ja pysykää hengissä! Tanssuihin tietty meet.. :o) Pitkää päivää teen täällä työssä. mut illalla sitten kaupan kauppa kotio ja jotain vattumehua varmaan ostelen. Syrra toi kyä Ouzoa, lieköhän juotavaa ollenkaan?? Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
Musiikkia korville 21.06.2007 09:27:27 | |
---|
Syrra toi kyä Ouzoa, lieköhän juotavaa ollenkaan?? Kyllähän tuo muuten, mut juhannuksena täytyy kyllä olla olutta tahi kossua. By: MK |
baron 21.06.2007 09:31:09 (muokattu 21.06.2007 09:32:00) | |
---|
Kyllähän tuo muuten, mut juhannuksena täytyy kyllä olla olutta tahi kossua. Ei muusikkokaan saa juoda jalua vai? Nimimerkki "Kaadanko viemäriin?" Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
kuunsirppi 21.06.2007 09:32:58 | |
---|
Tanssuihin tietty meet.. :o) Pitkää päivää teen täällä työssä. mut illalla sitten kaupan kauppa kotio ja jotain vattumehua varmaan ostelen. Syrra toi kyä Ouzoa, lieköhän juotavaa ollenkaan?? Ainaskin sitten jussinpäivänä saadaan tanssia pari settiä, kun laulan vaan ite kaks :o) Eiköhän sitä sitten lomalla tuolla Ikaalisten pesulassakin poiketa muutama kerta ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Musiikkia korville 21.06.2007 09:34:36 | |
---|
Ei muusikkokaan saa juoda jalua vai? Nimimerkki "Kaadanko viemäriin?" Ainoastaan keikalla. ;) By: MK |
v_m_kangas 21.06.2007 09:35:01 | |
---|
Jos joku on Porvoon lähettyvillä, tulkaa moikkaamaan hoville huomenna. Humppaa tai soita humppaa |
Kyllikki 21.06.2007 10:05:20 | |
---|
Taas on se aika vuodesta, jolloin on aika ottaa haitarit esiin koteloistaan, kantaa ne yhteen kekoon, valella pienellä bensiiniannoksella ja käsitellä tulta varomattomasti tuon keon lähistöllä... Hyvää ja turvallista Juhannusta kaikille ihmisille ja soittajille! Sähköt sain ja sähkökitaran... Vielä kun osais soittaa... |
Aune 21.06.2007 10:26:27 | |
---|
Hyvää juhannusta kaikille. Minulle luvassa kaikki kliseet: haitari, järvi, vene ja jalu. Nimim. Kaadunko viemäriin? Otsa kurtussa. |
WanhaWetäjä 21.06.2007 10:41:40 | |
---|
Jos joku on Porvoon lähettyvillä, tulkaa moikkaamaan hoville huomenna. Otan osaa... Mä olin muutama kesä sitten ko mestassa soittamassa juhannuksen, ja päätin että saa varmasti olla viimenen juhannus kapakassa soittaen! Huvinsa kullakin mutta en mä voi käsittää kuinka joka haluaa viettää juhannusaaton tollasessa mestassa asiakkaana, tupa oli sillonkin aivan täynnä(pääosin paikallista nuorta turakaista turvat täynnä) vaikka ulkona oli mitä hienoin ilma! No nyt ei teillä ole enää savuhaittoja, sillonhan jengi poltteli siinä n. metrin päässä "stagesta", osa tietenkin myös tanssilattialla.Tuo keikka on edelleen ehkä yks "TOP-5" veto ikinä!Kuin myös tuo mesta!Karu osasto, todella!Toivotaan että homma on muuttunut parempaan päin, ainakin tupakkalaki karsii sen karuimman jengin... Ko mestassa saimme aikoinaan myös sitä oksennuksen näköistä kermalla jatkettua lounaalta jäänyttä kiusausta, josta portsari totesi "jaa, pojat syö puuroa!"...itse veteli pihviä naamaan,HOHO! Mutta elämä on!Tänään mökille Virroille, aatto vapaa, JES!!!Lauantaina sitten perustanssihelvettiin Keski-Suomeen...hyvää juhannusta!! |
omarklah 21.06.2007 10:47:58 | |
---|
Juhannusta kaikille myös Akaasta. Perheen parissa kotona vietän juhannuksen - saunoen, pihalammen rannalla grillaten ja olutta/kotiviiniä juoden - saattaapa siinä naapurin haitarin äänikin kantautua korviin iltasella... ...jos ei saa pillua vaihtobassolla, niin ei saa kyllä vaikka kuin räpeltäis... |