Heartwood 20.06.2007 22:12:33 | |
---|
Kyllä paras kesäbiisi 2007 on muuten Aksun "Ei sen niin oo väliä"! Tuota ei ole tullut kuultua, mutta Aksun Jangsteri vain (tietysti cover Alphavillen hienosta kasarislovarista Forever Young) on kyllä ehdottoman kesäinen biisi. Jopa naiivilla tavalla hyväntuulinen ja huoleton on se. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Ihan pirteä viisu, sävellys olis tietty voinu olla parempikin. Kiva tehopakkaus tuo Tea.
Ettäkö olisi voinut olla parempikin? Ei kai ny sentään? Niin no, makuasioitahan nuo.. mutta sävellyksänä tuo totta tosiaan ylittää monet muut sävellykset. Mutta: Kokonaisuutena tuo paketti alittaa melkein joka riman mitä tiedän. Tosin, kesähittinähän tuo menee täydestä. "Kaikki on hyvää." |
anttipi 21.06.2007 00:58:04 (muokattu 21.06.2007 01:07:38) | |
---|
Ettäkö olisi voinut olla parempikin? Ei kai ny sentään? Hih... Ei nyt hei kiisteltäis niistä paljon puhutuista makuasioista. ;) Tean Myspace-sivulla olevien kommenttien perusteella moni on saanut tosta tajunnan räjäyttävät sävärit. Onnea. Muuten, "kaikki on hyvää" on just sellanen kaikkeen musiikkiin teennäisen yli-innostuneesti suhtautuvan musiikkiluokanopettajan asenne, jota olen aina kammoksunut. Aurinkoisena, kulttuurista diversiteettiä syleilevänä lähtökohtana on, että "musiikki on hyvää" (mikä kaikessa epäkriittisyydessään ja epäanalyyttisyydessään on lähes yhtä tyhjentävä lohkaisu kuin "kaikki on paskaa"). |
Sarko 21.06.2007 07:07:56 | |
---|
Muuten, "kaikki on hyvää" on just sellanen kaikkeen musiikkiin teennäisen yli-innostuneesti suhtautuvan musiikkiluokanopettajan asenne, jota olen aina kammoksunut. Aurinkoisena, kulttuurista diversiteettiä syleilevänä lähtökohtana on, että "musiikki on hyvää" (mikä kaikessa epäkriittisyydessään ja epäanalyyttisyydessään on lähes yhtä tyhjentävä lohkaisu kuin "kaikki on paskaa"). Totuuden siemen on kylvetty, veli. Olen sen verran samoilla linjoilla että tulee plussaa. "Kaikki on hyvää"-asennetta enemmän tosin puistattaa "Kaikki hyvin soitettu on hyvää" joka taas dumppaa musiikkiesityksen sisällön sen muodon tieltä. Tsäpätitsäijjää |
Kikolaa 21.06.2007 11:37:37 | |
---|
Totuuden siemen on kylvetty, veli. Olen sen verran samoilla linjoilla että tulee plussaa. "Kaikki on hyvää"-asennetta enemmän tosin puistattaa "Kaikki hyvin soitettu on hyvää" joka taas dumppaa musiikkiesityksen sisällön sen muodon tieltä. Onks tää tätä tiluttaja-mentaliteettia. |
Sarko 21.06.2007 12:00:22 (muokattu 21.06.2007 12:00:41) | |
---|
Onks tää tätä tiluttaja-mentaliteettia. Juurikin tätä tiluttaja-mentaliteettiä, mitään yksittäisiä artisteja en lähe nimeämään koska: A.) se on turhaa, jokainen vetäköön johtopäätöksensä itse. B.) Argumentti on yleismaailmallinen C.) Joku sängynreunalla Ibaneziaan revittävä kynäniska tulisi pillittämään jos menisin loukkaan sen suosikkikitaristia/yhtyettä. Tsäpätitsäijjää |
Mr.Babbit 21.06.2007 12:17:58 | |
---|
Kamala musiikkivideo. Näyttää ihan siltä, että ollaan menty halliin ja vähän lavastettu ja savukone puksuttaa. Fiftarimeininkiä ja hiphoppia sekaisin? Ketä tällä oikein yritetään kosiskella? Kuvakulmat huonoja, rajaus kokoajan sellainen, ettei ankeasta teollisuushallifiiliksestä pääse eroon, koko idea...umh. Tätä se on aina kun suomalaiset yrittää apinoida jenkkimeininkiä pienellä budjetilla. Näyttää halvalta, kuulostaa halvalta. Biisi, no siis näitähän nyt tulee ja menee. |
Milkop 21.06.2007 12:32:28 (muokattu 21.06.2007 12:32:38) | |
---|
Olkoon vaikka kuinka kesähitti ja harmiton ja mitä vielä, niin karmeaa pas... siis aika huono biisi. Mutta eiköhän tämäkin kohdeyleisönä oleviin lapsukaisiin uppoa kuin puukko selkään. Henk. kohtaisesti tämän kesän hitti on PMMP:n Kesäkaverit. |
kumde 21.06.2007 22:10:02 | |
---|
"Kaikki on hyvää"-asennetta enemmän tosin puistattaa "Kaikki hyvin soitettu on hyvää" joka taas dumppaa musiikkiesityksen sisällön sen muodon tieltä. Itse käsitän, että "hyvin soittaminen" tarkoittaa nimenomaan sisällön esillekaivamista musiikista kuin musiikista. Ja sisältöä voi löytää vaikka kappaleen muoto olisikin tarkoin määrätty (ajattelen tämän enemmän klassisen kuin ns. tilutusmusiikin pohjalta, mutta en keksi yhtään syytä miksei periaate voisi toimia siinäkin). Eli ei ole huonoa musiikkia, on vain musiikkia joka on vaikeaa soittaa hyvänkuuloisesti. :) |
Lego 21.06.2007 22:14:19 | |
---|
Mutta voi herranjumala sentään onneksi me KUNNON muusikot teemme vielä kunnon musiikkia ettei tarvi radiosta kuulla tällaista sontaa! |
PomppoK 22.06.2007 00:02:32 (muokattu 22.06.2007 00:02:58) | |
---|
Eli ei ole huonoa musiikkia, on vain musiikkia joka on vaikeaa soittaa hyvänkuuloisesti. :) Vuosisadan mietelause! Tai ei, tuo on enemmänkin... tuo on nimittäin Totuus! En tiedä, minun on ymmärrettävästi helpompaa nauraa tällaiselle kuin eräiden muiden, mutta nauru taitaa kummuta jostakin aivan muusta kuin elämänilon tunteesta. Eikä tämä tietenkään ole ainoa ilmentymä siitä kaikesta yleismaailmallisesta irvokkuudesta, mikä alati kirvoittaa rajatila-kyynikon hirtehiseen nauruun, joten pusipusi vaan Tealle ja crew'lle! "Vastarinnan tekijät ovat pikemminkin nautiskelijoita. Eikä ketään ole koskaan pantu vankilaan impotenssin tai pessimismin vuoksi." |
Sarko 22.06.2007 10:57:30 | |
---|
En tiedä, minun on ymmärrettävästi helpompaa nauraa tällaiselle kuin eräiden muiden, mutta nauru taitaa kummuta jostakin aivan muusta kuin elämänilon tunteesta. Eikä tämä tietenkään ole ainoa ilmentymä siitä kaikesta yleismaailmallisesta irvokkuudesta, mikä alati kirvoittaa rajatila-kyynikon hirtehiseen nauruun, joten pusipusi vaan Tealle ja crew'lle! Plussaa ropisee, riemastuttava entry! Tsäpätitsäijjää |
Anonymous-jazz 22.06.2007 11:37:26 | |
---|
AJ ei tykkää tuosta biisistä... Niin tekemällä tehty kuin vain voi olla. Tuottajalla EURonkuvat silmissä jo valmiiksi. Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
Ronsto 22.06.2007 11:49:08 | |
---|
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
SirElwood 22.06.2007 13:31:50 | |
---|
|
tatta 23.06.2007 13:30:00 | |
---|
Tämä Serefestin remix-näkemys aiheesta on aika hyvä: http://www.myspace.com/serefest2007-------------------------------------------------- Tämä kyllä oli parasta aikoihin :) Grazy Mama tykkää :) varsinkin tuo viimeinen säkeistö ja ajatukset media moguleista, jep... Kosketitte mua :) - tää on selkeästi kesän kuuminta! Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |
Anonymous-jazz 23.06.2007 13:54:57 | |
---|
Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
Margarita 23.06.2007 14:07:03 (muokattu 23.06.2007 14:16:34) | |
---|
|
Marshallga 23.06.2007 14:13:29 | |
---|
Viiden sekunnin kuuntelun jälkeen meinasi pää räjähtää silkasta tuskasta. |
Anonymous-jazz 23.06.2007 14:14:15 | |
---|
Mihin tuo tieto perustuu? Lähteitä, kiitos! En kyllä ihmettelisi vaikka olisi. Risto Asikainen, tuo suomalaisen radiohutun Belzebub... Salanimellähän se tuonkin takana on. Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |