Aihe: Stratocasterin korjailua
1 2
Fender Stratocaster
20.06.2007 13:15:28 (muokattu 20.06.2007 13:16:08)
Juu, eli mulla on enoni ikivanha Strato tällä hetkellä säilytyksessä. Kitara on päässyt aika huonoon kuntoon ja suunnitelmissa olisi kunnostaa kitara ja antaa se hänelle joululahjaksi, ainakin aikaa pitäisi olla riittämiin..
Tarvitsisin kuitenkin hieman neuvoja.
1. Voiko otelaudan hioa, vaikka nauhat ovat paikallaan, paljon en sitä aio hioa, vähän siistiä vain, ja sitten uusi lakka päälle? Kyseessä siis vaahteraotelauta.
2. Millä bodyssa olevat kolhut voi paikata, kitillä?
3. Voiko bodyn maalata spraymaalilla?
Olen aikalailla aloittelija näissä asioissa, joten perinpohjaiset vastaukset eivät olisi pahitteeksi, kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen!
Wespa
20.06.2007 13:20:28
Selvitä ihan ensiksi tarkkaan mikä kitara on kyseessä, noilla luettelemillasi toimenpiteillä tuhoat arvosoittimen hyvin nopeasti, olettaen, että kyseinen Strato sellainen on. Onko merkki Fender vai jokin muu?
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Veepee
20.06.2007 13:24:15
Juu, eli mulla on enoni ikivanha Strato tällä hetkellä säilytyksessä. Kitara on päässyt aika huonoon kuntoon ja suunnitelmissa olisi kunnostaa kitara ja antaa se hänelle joululahjaksi, ainakin aikaa pitäisi olla riittämiin..
Tarvitsisin kuitenkin hieman neuvoja.
1. Voiko otelaudan hioa, vaikka nauhat ovat paikallaan, paljon en sitä aio hioa, vähän siistiä vain, ja sitten uusi lakka päälle? Kyseessä siis vaahteraotelauta.
2. Millä bodyssa olevat kolhut voi paikata, kitillä?
3. Voiko bodyn maalata spraymaalilla?
Olen aikalailla aloittelija näissä asioissa, joten perinpohjaiset vastaukset eivät olisi pahitteeksi, kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen!