Terrorwrist300 02.04.2007 22:45:07 | |
---|
saa nähä pääseekö provinssissa wall of deathiin rynnimään.... |
pipo 02.04.2007 22:53:13 | |
---|
ainakin new american gospelissa viehättää juuri tuo laulun älytön raakuus, ei tulisi logia kuunneltua ilman tuota mahtavaa laulua :) kylmä ja tappavan etäinen, aijaijai Höhö. Randy oli aivan tuuterissa kun äänitti tuon NAGin vokaalit ;o Ja tuosta Anselmo -heitosta. Tosiaan Randy kuulostaa vain Redneckissä vähän Anselmolta, mutta tuohon se Anselmo-fiilistely jääkin. Itse oikeastaan tykkään tuosta Randyn vokaalityöskentelystä. Kuin myös Adlereitten, Mortonin ja Campbellin soitosta. Onko kukaan muu muuten kiinnitänyt huomiota tuohon Willien pikkauskäden asentoon? |
phf 02.04.2007 23:07:13 (muokattu 02.04.2007 23:09:03) | |
---|
Itse oikeastaan tykkään tuosta Randyn vokaalityöskentelystä. Kuin myös Adlereitten, Mortonin ja Campbellin soitosta. Onko kukaan muu muuten kiinnitänyt huomiota tuohon Willien pikkauskäden asentoon? Joo siinä DVD:llähän näkyy kun Machine pisti sen polttaa tupakkaa, juomaan viskiä ja juoksemaan korttelin ympäri ja suoraan lenkiltä huutamaan että tulee melkeen laatat. Ne otot kuulee tossa Walk with me in hell biisissä. Tosta Willien pikkaus kädestä niin sillain olen soittanut itseasiassa aika kauan. Silleen on hyvä soitta esim LOG:n riffejä. Riffittelyt yleensä menee sillain. E: niin ja jostain kuulin että Again we rise biisissä ois just haettu Anselmo tyylistä laulua ihan tietoisesti. |
pipo 02.04.2007 23:26:38 | |
---|
Tosta Willien pikkaus kädestä niin sillain olen soittanut itseasiassa aika kauan. Silleen on hyvä soitta esim LOG:n riffejä. Riffittelyt yleensä menee sillain. E: niin ja jostain kuulin että Again we rise biisissä ois just haettu Anselmo tyylistä laulua ihan tietoisesti. Itellä ei edes käsi taivu tolleen. :( Ja ainakin imo enemmän Redneckissä kuulee tuota Anselmo -hakua kuin Again we risessa. |
Terrorwrist300 13.06.2007 17:59:22 | |
---|
Millastakohan settilistaa voitaisiin provinssissa odottaa? |
tommijk 13.06.2007 21:40:20 (muokattu 13.06.2007 22:39:04) | |
---|
Millastakohan settilistaa voitaisiin provinssissa odottaa? Varmaan aika samanlaista mitä vetäisivät Download festareilla plus muutama lisäbiisi. E: Ei mittään. Väärän settilistan laitoin.. "Phfft! Facts. You can use them to prove anything." - Homer Simpson |
Terrorwrist300 19.06.2007 18:25:12 | |
---|
Hyvä keikka, mitä nyt Randy vähän sekoili biiseissä. Varmaan kyllä parhaan kuuloisia keikkoja mitä nähty, helvetin hyvät soundit. Pitit näytti aika hurjilta, mutta en oikeen tajunnu tota järjestysmiesten touhua. Heittelivät jengiä ja nappailivat niskalukkoja ja semmosta. Aiheuttivat varmaanki enemmän epäjärjestystä.... |
M!Xu 19.06.2007 21:38:31 | |
---|
Loistava bändi. Meni hetki ennen kun totuin tuohon, mutta nyt kolahtaa. Levyt As the palaces burn ja Sacrament ovat kuuntelussa. Oisin halunnu nähdä livenä. Ehkä vielä joksus. pöö |
Liver-Box 19.06.2007 21:42:37 (muokattu 19.06.2007 22:54:04) | |
---|
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Marshallga 19.06.2007 21:55:07 | |
---|
Hyvä keikka, mitä nyt Randy vähän sekoili biiseissä. Varmaan kyllä parhaan kuuloisia keikkoja mitä nähty, helvetin hyvät soundit. Pitit näytti aika hurjilta, mutta en oikeen tajunnu tota järjestysmiesten touhua. Heittelivät jengiä ja nappailivat niskalukkoja ja semmosta. Aiheuttivat varmaanki enemmän epäjärjestystä.... Laittakaa ihmeessä videota tuosta, jos löytyy. Kuulostaa melko hurjalle. |
Kerpele 19.06.2007 21:59:10 | |
---|
Oliko Wall of Deathia? |
opuh 19.06.2007 22:58:48 | |
---|
Oliko Wall of Deathia? Olihan siellä. Jokseenkin vaan kusisen vähän tilaa sille, mutta tiedä sitten olisiko ollut paljoakaan enempää halukkaita siihen. Hahahah |
thaav 20.06.2007 01:11:12 (muokattu 20.06.2007 01:15:48) | |
---|
Edit: Oli vielä tällänen huikea video tullut kuvattua http://www.youtube.com/watch?v=-oE4BTbPZWY Jumalauta, mähän oon päässy telkkariin! (: Vilahdetaan siinä kaverin kanssa kun kuvaat pittiä. Pakko antaa plussaa kun kerta itse päässyt videolle! Oli kyllä muuten hyvä keikka, lukuunottamatta Randyn sekoilua ja rumpu-Adlerin muutamaa virhettä (bassareita polki muutamaan otteeseen väärin, ja muutama virhelyönti muutenkin pistivät korvaan). Meininki oli kyllä aika raaka, joku hardcore -fiilistelijä vetäsi meikäläistä kyynärpäällä silmäkulmaan, mutta muuten oli hyvä meno. Circlessäkin tuli juostua pari ympyrää, ja wall of deathissa muutaman ensimmäisen joukossa. Settilista (jos jotain kiinnostaa) oli suunnilleen tälläinen (ei järjestyksessä tuohon aikaan päällä olleen kännin takia): Descending, Ruin, As the palaces burn, Walk with me in hell, Blacken the cursed sun, Again we rise, Redneck, Bloodletting, Black Label, Laid to Rest, Vigil ynnä muita, tuon enempää en tapahtumasta muista, osittain alkoholin ja osittain rajun pittauksen ansiota. Aika helvetin hyvä ollakseen eka kerta kun näin Lamb of Godin livenä. E: Siellä taisi olla kaksi wall of deahtia? Isooossa teltassa kun on siinä edessä se pieni peniksen muotoinen aitajuttu josta ruiskittiin vettä ja kuvattiin keikkaa, sen molemmin puolin taisi olla, vai oliko toinen vain normaali pitti? Itse olin lavan oikealla puolella. E2: Oletko itse muuten tuo omakuvasta löytyvä Darth Vader? Taisitpa melkein kävellä älyttömässä kännissä meidän leirin grilliin jos olet. Mietittiin kavereiden kanssa miten tuon maskin läpi ryypätään. :P Jos et ole, pahoittelut harhaluulosta. Raaagh hevi metal raagh |
E2: Oletko itse muuten tuo omakuvasta löytyvä Darth Vader? Taisitpa melkein kävellä älyttömässä kännissä meidän leirin grilliin jos olet. Mietittiin kavereiden kanssa miten tuon maskin läpi ryypätään. :P Jos et ole, pahoittelut harhaluulosta. Nöyp, oon tossa oikeella puolen kuvas. Ja näin se ryyppääminen tapahtui : http://muusikoiden.net/dyn/users/24324.jpgTunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Terrorwrist300 20.06.2007 12:09:37 (muokattu 20.06.2007 12:34:02) | |
---|
Oliko Wall of Deathia? Joo, tilaa oli aika vähän ja mun käsityksen mukaan sen tarvii nykyään aika pitkälti lähtee yleisön omasta alotteesta. Ei vissiin Randy ja kumppanit viitti enää yllyttää siihen ku on tullu noita syytteitä ja sen semmosia. |
thaav 20.06.2007 12:36:40 (muokattu 20.06.2007 12:37:54) | |
---|
Joo, tilaa oli aika vähän ja mun käsityksen mukaan sen tarvii nykyään aika pitkälti lähtee yleisön omasta alotteesta. Ei vissiin Randy ja kumppanit viitti enää yllyttää siihen ku on tullu noita syytteitä ja sen semmosia. Noh, se Black Labelin alkuspiikkihän on nykyään mallia: "This is Black Label, this will be our last song for the night, so we want to see motherfucking crazy shit going on there! You know what I mean!" Eli suunnilleen kaikki tietävät, että kyseessä on wall of death, vaikkei sitä enää saa sanoakaan. (: E: ja biisin lopussa tulee aina "This is your last chance to dance, you know what to do!", ja tämähän tarkoittaa, että nyt prkl HC-pitti pystyyn, verta lattialle! Raaagh hevi metal raagh |
Matjardo 20.06.2007 20:09:25 | |
---|
Provinssissa oltiin. En vaan tajua, miten niin monet kehuvat tuon keikan soundeja. Ainakin rumpusoundit ja se luita murskaava ja kaiken alleen peittävä basarijylinä rupes suoranaisesti vituttamaan jossain vaiheessa keikkaa. Addlerin hienot basarikikkailut meni ihan yhtenäiseksi ja epämääräiseksi jyrinäksi. Myös soitosta voisin heittää sen verran, että pongailin välillä sieltä jotain virheitäkin. Vertaa edelliseen suomen vierailuun Unholy Alliancessa, niin tämä Provinssin veto oli suorastaan karvas pettymys. Mutta jöö, hyviä biisejä tuli, ja meno yleisössä oli hulvaton! Two beers or not two beers? |
Räkkipeli 21.06.2007 16:39:15 | |
---|
Provinssissa oltiin. En vaan tajua, miten niin monet kehuvat tuon keikan soundeja. Ainakin rumpusoundit ja se luita murskaava ja kaiken alleen peittävä basarijylinä rupes suoranaisesti vituttamaan jossain vaiheessa keikkaa. Addlerin hienot basarikikkailut meni ihan yhtenäiseksi ja epämääräiseksi jyrinäksi. Myös soitosta voisin heittää sen verran, että pongailin välillä sieltä jotain virheitäkin. Vertaa edelliseen suomen vierailuun Unholy Alliancessa, niin tämä Provinssin veto oli suorastaan karvas pettymys. Mutta jöö, hyviä biisejä tuli, ja meno yleisössä oli hulvaton! Sul oli vaa huono päivä. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Matjardo 21.06.2007 21:59:00 (muokattu 21.06.2007 22:01:16) | |
---|
Sul oli vaa huono päivä. Eikä ollu, päinvastoin :).. Ei ne paskahkot soundit ja hieman tuhnu veto hyviksi muutu vaikka olisi kuinka hyvä päivä, näin ainakin omalla kohdalla. Ja tosiaan, kun vertaa Unholy Alliancen vetoon, niin tämä Provinssin keikka ei yllä lähellekkään sitä. Unholy Alliancessa kaikki soundit olivat hunajaa ja soittajatkin vetivät täydellisesti, hienoa wall of deathia unohtamatta. Mutta näin yleensä, kova keikka ja ainakin yleisön puolella oli homma hyvin mallillaan! Two beers or not two beers? |
Painajaismainen 22.06.2007 12:14:33 | |
---|
Laid to Rest ja Redneck potkii. Rumpali on ässä. "Kuka haluaa kuunnella kitaraa joka kuulostaa nussivilta norsuilta?!?! En minä ainakaan!!" - Dave Mustaine |