Aihe: Kännissä keikalla..?
1
Thedoings
19.06.2007 16:26:29
Aloha arvon muusikot ja loput retaleet..

Niin valitettavaa kuin se onkin, meidän "projektissa" se suurin innoittaja joillakin on kalja, se ilmainen, tiskiltä ruinattu..

Kuinka yleistä tämä on ns. semi-pro tasolla? Eli siis yksi tai pari jätkää on silminnähden kännissä keikalla (show menee kiikun kaakun) ja jopa ajovuorot jaetaan niin, että "minä pääsen vetämään tullessa keimoa".

Shit happens all the time..
Kauas on pitkä matka, Kuusamoon vielä pitempi.
Locrian
19.06.2007 16:47:54
Mä oon ainaki viime aikoina törmänny sellaiseen et jokainen vetää minkä vetää MUTTA haldaa hommansa. Ainahan voi tietenki jossitella että jos ei oltais vedetty niin olis menny paremmin... So what jos yleisö kokee saaneensa rahalle vastinetta. Eri asia sitten jos homma ei oikeasti kulje.

Musta tuntuu että viina tai muut päihteet on ongelma yleensä tuolla aika aloittelijatasolla - ja sitten maailmanluokan meiningeissä.
Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi.
LHU
19.06.2007 17:01:45
Musta tuntuu että viina tai muut päihteet on ongelma yleensä tuolla aika aloittelijatasolla - ja sitten maailmanluokan meiningeissä.

Mulle on enemmänkin tullut sellainen fiilis et toi viinan tahi muiden päihteiden kanssa keikoilla puuhastelu rupeaa olemaan auttamatta aika vanhanaikaista hommaa, katsoo ihan miltä kantilta tahansa. Tai sit noi artistit kenen kanssa olen tekemisissä ovat vanhentuneet, kuten allekirjoittanutkin. Keikat pois kuleksimasta ja sitten voi kukin tehdä tahollaan mitä lystää, vaikka golfata jos siltä tuntuu...:)
Alkoholi - syy ja ratkaisu!
Locrian
19.06.2007 17:06:14
Mulle on enemmänkin tullut sellainen fiilis et toi viinan tahi muiden päihteiden kanssa keikoilla puuhastelu rupeaa olemaan auttamatta aika vanhanaikaista hommaa, katsoo ihan miltä kantilta tahansa. Tai sit noi artistit kenen kanssa olen tekemisissä ovat vanhentuneet, kuten allekirjoittanutkin. Keikat pois kuleksimasta ja sitten voi kukin tehdä tahollaan mitä lystää, vaikka golfata jos siltä tuntuu...:)

Niin no. Joidenkin yleisten totuuksien lausuminen näistä asioista voi olla aikamoinen purkki matoja. Joskus ryypätähän ja joskus ei, mut hommat hoiretaahan. I rest my case :)
Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi.
Terttu
19.06.2007 18:39:57

Keikat pois kuleksimasta ja sitten voi kukin tehdä tahollaan mitä lystää, vaikka golfata jos siltä tuntuu...:)

Juuri näin!
Viime vkonloppunakin oltiin perjantaina pienemmällä vestarilla ja sieltä lauantaiksi provinssiin kaatuilemaan, kun oli veto vast sunnuntaina. Muut siis kaatuili sen päivän, ite vasta illalla. Sitä ennen tuli nimenomaan harrastettua kyseistä lajia.
Ja muutenkin komppaan Liuhun kommenttia. Näin se nykyjään menee. Ennen vetoa/vedon aikana voi ottaa sen tipan, jos siltä tuntuu. Harvemmin sitä näkyy tota umpiplexi-osastoa. Hyvä niin, ei sellasta jaksa katella hetkeäkään.
Asialliset hommat hoidetaan ja sit....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)