Touko-- 18.06.2007 19:59:05 | |
---|
Kävin tänään testaamassa rolandin Juno-Dtä,koska ajattelin ostaa sen. mutta kokeillessa huomasin että jos painan lujempaa kosketinta niin nuotti soi lujempaa ja päin vastoin. en löytänyt mistään nappia josta tämän toiminnon saisi pois, osaako joku auttaa? |
Nidhöggr 18.06.2007 23:45:55 (muokattu 18.06.2007 23:47:11) | |
---|
Niinhän sen kuuluu ollakin... Se on soundikohtaista. Itselläni on Juno-G, ja tässä ainakin esimerkiksi pianosoundit soivat sen mukaan kuinka kovaa painaa, kun taas joihinkin urkuihin hipaisu ja nyrkinisku tuottavat yhtä kovan äänen. Krää-ähh. |
Synastikki 19.06.2007 00:30:28 | |
---|
kyseinen ominaisuus on nimeltään velocity response ja se löytyy lähes kaikista syntikoista nykypäivänä... ja lähes kaikissa synissa tämä ominaisuus on säädettävissä tai mahdollisuus kytkeä pois ja päälle... Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
Bronks 19.06.2007 12:15:55 | |
---|
Kävin tänään testaamassa rolandin Juno-Dtä,koska ajattelin ostaa sen. mutta kokeillessa huomasin että jos painan lujempaa kosketinta niin nuotti soi lujempaa ja päin vastoin. en löytänyt mistään nappia josta tämän toiminnon saisi pois, osaako joku auttaa? Jos otat kosketusherkyyden tunnistimen pois päältä, menetät mahdollisuuden elävään soittoon muiden kuin urkusoundien kanssa. |
kauhu-köös 19.06.2007 14:57:29 | |
---|
Enpä ole itse löytänyt vielä junosta kyseistä toimintoa(Velocity R) juuri mistään, pitäisi vissiin kaivaa manuaali esiin jos se vaikka olisi siellä. |
Enpä ole itse löytänyt vielä junosta kyseistä toimintoa(Velocity R) juuri mistään, pitäisi vissiin kaivaa manuaali esiin jos se vaikka olisi siellä. Ei taida löytyä moista... ei ainakaan manuaalin mukaan. Mutta miksikäs pitäisi, sehän juuri kuuluukin olla noin. |
Touko-- 20.06.2007 01:28:19 | |
---|
Eniten tässä huolestutti se että mitenkäs leadien soitto onnistuu jos puolet nuoteista ei kuulu |
Leikari 20.06.2007 08:32:09 | |
---|
Eniten tässä huolestutti se että mitenkäs leadien soitto onnistuu jos puolet nuoteista ei kuulu selvisipä nyt tiluhevin musiikillinen sisältökin - ei nyansseja ... toisaalta: taitaa olla muutakin kehitettävää tekniikassa jos nuoteista puolet jää kuulumattomiin - kunhan sormimotoriikka on tilutuksen vaatimassa kuosissa niin nuotitkin jo kuuluu |
Synth 27.06.2007 16:38:55 | |
---|
Mulla oli Juno-D vielä vuosi sitte (nyk. Juno-G) ja ellen väärin muista niin panet haluamasi soundin päälle ja sitte parametri asetuksiin surffaamaan -- kosketusherkkyyden jyrkkyys taisi olla velo sens resp. mutta vielä yksi painallus eteenpäin valikossa niin törmäät velo sens offsetiin... tämän kun säädät täysiin niin kosketusherkkyys häviää. Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä... |
BaariMikko 27.06.2007 17:13:43 | |
---|
selvisipä nyt tiluhevin musiikillinen sisältökin - ei nyansseja ... toisaalta: taitaa olla muutakin kehitettävää tekniikassa jos nuoteista puolet jää kuulumattomiin - kunhan sormimotoriikka on tilutuksen vaatimassa kuosissa niin nuotitkin jo kuuluu Toisaalta perinteisiin liidisoundeihin á la Moog jne ei ko. ominaisuus kylläkään kuulu... tosin mahtoiko kysyjä tarkoittaa moisia, tuskinpa. |