Bronks 19.06.2007 11:02:48 | |
---|
Vähän kevyempi aihe, jos moderaattorille sopii.. Mökille taas sännätään juomaan juhannus pois tieltä. Mietin, pitäiskö pakata haitari messiin. Tulee nykyään harvakseltaan itekseen tartuttua siihen (niin ku muihinkin pölynimureihin), mutta juhannusmökille se jotenkin passaa. Blues-harppu kulkis kyllä kevyemmin taskussa, mutta ei se oikein tuo juhannusfiilistä. Piano passaa muuten, mutta sä ei jaksa roudata mökistä ulos naapurien kiusaksi. Kyllä mä ton haitarin vissiin retuutan sinne möksälle. Mitäs muut aiotte soitella jussin aikoina, vai eikö mitään? |
kepulainen 19.06.2007 11:07:47 | |
---|
Mitäs muut aiotte soitella jussin aikoina, vai eikö mitään? ..hiljaisuus kauneinta musiikkiiii ooooon.. Oisko linnunlaulu mitään?:) No se haitarihan se on jos joku, ei siitä pääse yli eikä ympäri. |
isojussi 19.06.2007 11:24:42 | |
---|
Tartteeko lomalla tehdä töitä? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
eLead 19.06.2007 11:34:28 | |
---|
No sehän on tietysti Melodica. Se ei töitä pelkää joka töissä nukkuu. |
Fuzzy Boner 19.06.2007 11:36:27 | |
---|
Vähän kevyempi aihe, jos moderaattorille sopii.. Mökille taas sännätään juomaan juhannus pois tieltä. Mietin, pitäiskö pakata haitari messiin. Tulee nykyään harvakseltaan itekseen tartuttua siihen (niin ku muihinkin pölynimureihin), mutta juhannusmökille se jotenkin passaa. Blues-harppu kulkis kyllä kevyemmin taskussa, mutta ei se oikein tuo juhannusfiilistä. Piano passaa muuten, mutta sä ei jaksa roudata mökistä ulos naapurien kiusaksi. Kyllä mä ton haitarin vissiin retuutan sinne möksälle. Mitäs muut aiotte soitella jussin aikoina, vai eikö mitään? Eiks esim jallupullosta lähe kiva ääni? Sävelkorkeuden muuttaminen on kans enemmän kun helppoa |
Leikari 19.06.2007 11:42:43 | |
---|
patteri-casio + vastarannan hanuristi |
Haipuma 19.06.2007 11:58:45 | |
---|
No sehän on tietysti Melodica. Todellakin! Viime jussinakin soi kauniis.. karmeasti vanhat viiksekkäät pojat muutaman rairai-limsan jälkeen. Pitää muistaa välillä tyhjentää tietysti pilli syljestä ja oksennuksesta... "Sain eka kerran tuossa -84 ja heti perään -96. Sen jälkeen on ollut hiljaista."
-Ravintelissa kuultuja |
Bronks 19.06.2007 12:08:53 | |
---|
Eiks esim jallupullosta lähe kiva ääni? Sävelkorkeuden muuttaminen on kans enemmän kun helppoa Lähtee, mutta rankkaahan toi virityspuoli on. Aina kun menee alavireiseksi, pitää korkata uusi. |
baron 19.06.2007 13:20:18 | |
---|
Mulla on mökillä Yamaha P-70. Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
Martso 19.06.2007 13:21:23 | |
---|
Eiks esim jallupullosta lähe kiva ääni? Sävelkorkeuden muuttaminen on kans enemmän kun helppoa Jäbä vetelee bassolinjoja pelkästään. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Fuzzy Boner 19.06.2007 13:22:12 | |
---|
Jäbä vetelee bassolinjoja pelkästään. Paitsi en juhannuksena. Amatööri-ilta dokata. hoho. Ehkä pari |
Martso 19.06.2007 13:23:35 | |
---|
Paitsi en juhannuksena. Amatööri-ilta dokata. hoho. Ehkä pari Juu, autolla keikoilla. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Juu, autolla keikoilla. En oo eläessäni tehny viel juhannuksena keikkaa. |
Bronks 19.06.2007 13:40:48 | |
---|
Tartteeko lomalla tehdä töitä? Käyhän se paskatankin tyhjentäjäkin sentään lomalla itse paskalla. |
tarmo 19.06.2007 13:53:13 | |
---|
Jussi menee laivalla, mutta mikäs siinä, toivottavasti on jengiä - niin ja huonot kelit;) Voishan sinne hyttiin ehkä jalunkin kuljettaa, menee ja tietää... |
BaariMikko 19.06.2007 14:26:21 | |
---|
Haitarillahan se Saarenmaan valssi pitäis vetästä mut jäänee väliin kuitenkin :) |
isojussi 19.06.2007 19:30:49 | |
---|
Eiks esim jallupullosta lähe kiva ääni? Sävelkorkeuden muuttaminen on kans enemmän kun helppoa Mä oon kanssa tätä koulukuntaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 19.06.2007 19:33:12 | |
---|
En oo eläessäni tehny viel juhannuksena keikkaa. Aikoinaan Juhannus alko vasta, kun Toijalan VPK:n soittokunnan juhannuskeikka Toijalan satamassa oli soitettu. Se oli kyllä jo hyvin ajoissa ehtopäivällä ohi. Siitä jotenkin tuli mukava juhannusfiilis itellekin sitte. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
KoskPaavo 19.06.2007 22:31:29 | |
---|
Rantakoivun alla E-mollista Excelillä "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Murgo 20.06.2007 11:36:40 | |
---|
Viululla ajattelin rantakalliolla vedellä, pitää vaan vahtia ettei tuskastuneet kanssamökkeilijät laita sitä kokkoon :) Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |