Shabby 17.06.2007 22:18:45 | |
---|
No höh, itse poltan, mutta ei kai sinne lavalle nyt tarvi mennä röökiä vetämään. Sen voi tehdä sitten ihan itsekseen. Kyllä sen soittamisen pitäisi siinä vaiheessa olla sen verran huumetta, ettei sitä askia tarvi taskusta kaivaa. Näin niin kuin mun mielestä. Mutta kukin tyylillään. Äh, tarkoitin kolmen vartin jälkeen tauko :P Tunnustan olevani erittäin riippuvainen nikotiinista. Soittaminen on parasta huumetta, ei siihen edes sitä bissee tartteta, mutta tupakansavu on ilma, jota hengitän. Onko kiva jos basistin kädet alkaa täristä omiaan? 21th July, the Final Solution ... |
mr_b 17.06.2007 23:04:39 | |
---|
Eilen keikalla oli kappale jonka ensimmäiseen kolmeen minuuttiin en soita. Yleensä siinä ehtii vetää tupakin, nyt kävin sitten siinä luppoajalla hakemassa tiskiltä tuopin. Tälläisten lakien laatijathan ovat niitä, jotka eivät itse käy paljonkaan tai ei yhtään baarissa. Samaa porukkaa sen sakin kanssa, jonka mielestä baarit eivät takavuosina voineet olla auki yli yhden ellei ne olisi tarpeeksi "korkeatasoisia" eli siis käpysiä ja tahmaisia hotelliyökerhoja ja baarissa ei olisi saanut liikkua pöytien välillä lasi kädessä. Ihan sama, typerää touhua. Toylike people make me boylike |
trih 18.06.2007 00:11:10 | |
---|
Tälläisten lakien laatijathan ovat niitä, jotka eivät itse käy paljonkaan tai ei yhtään baarissa. Samaa porukkaa sen sakin kanssa, jonka mielestä baarit eivät takavuosina voineet olla auki yli yhden ellei ne olisi tarpeeksi "korkeatasoisia" eli siis käpysiä ja tahmaisia hotelliyökerhoja ja baarissa ei olisi saanut liikkua pöytien välillä lasi kädessä. Ihan sama, typerää touhua. Niin joskus oli näin. Täällä.Eihän tämä tupakointikielto pelkästään suomea koske. Kyllähän ne sosiaalitantat on muissakin maissa ohjaamassa junttien toimia. Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
meiju 18.06.2007 23:48:56 | |
---|
Kyllä on perseestä tommonen laki,vaikka en itse polta, mutta silti. Kuka siihen kuolee jos joku polttaa lavalla............. Ja Piina Jatkuu... |
Onpa tässä tullut huomattua, että baarien tupakointikielto on itse asiassa hyvä juttu. Itse olen saastuttanut keuhkojani jo parikymmentä vuotta ja odotin lain voimaanastumista kauhulla, baarissa kun rööki täytyi tyrkätä huuleen vähintään vartin välein. Eihän ulkona jaksa sellaista tahtia laukata, minkä huomaa seuraavana päivänä. Darrat ovat nimittäin uuden lain myötä lähes olemattomia, mitä nyt silmiä vähän väsyttää seuraavan päivän. Jihuu, sanon minä. Ja kepoisesti meni ilman tupakkaa lauantaina yli kahden tunnin keikka, vaikka yleensä paloi coverprojektien keikoilla, kun niissä ei tarvitse itse vastata laulupuolesta. We're such a clever bunch, generation irony |
musamies 19.06.2007 00:40:48 (muokattu 19.06.2007 00:50:38) | |
---|
Tälläisten lakien laatijathan ovat niitä, jotka eivät itse käy paljonkaan tai ei yhtään baarissa. Samaa porukkaa sen sakin kanssa, jonka mielestä baarit eivät takavuosina voineet olla auki yli yhden ellei ne olisi tarpeeksi "korkeatasoisia" eli siis käpysiä ja tahmaisia hotelliyökerhoja ja baarissa ei olisi saanut liikkua pöytien välillä lasi kädessä. Ihan sama, typerää touhua. Jos lakien laatijat viettäisi erityisen paljon aikaa baareissa, niin se vasta pöyristyttävää olisikin ;-) Tupakoinnin rajoittaminen on kuitenkin enempi hyväksi kansalle kuin haitaksi. http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/a … sturva/lait_ja_asetukset/index.html Kyllä ainakin periaatteessa eduskunnassa, jossa laeista päätetään, voi olla myös innokkaita baarejen asiakkaita. Jos on tupakkaan tottunut samanlailla kuin kahviin, niin varmasti totutun tavan rajoittaminen jonkin verta harmittaa. Mutta mitäs jos ajatellaan pitemmälle tulevaisuuteen, ettei ihmiset aikaisemmalla tavalla totuttelisikaan aktiivisiksi tupakoijiksi? -------- Lennu: Niitä rajoituksia tehdään ihmisten kiusaksi. Lakeja säätämään ajautuu oletusarvoisesti mulkkuja ihmisiä, tottakai. Sit ne naureskelee mersun ikkunan läpi, kun haalarityöläinen X seisoo kapakan pihalla vesisateessa tupakilla, joka on kyseisen ihmisen yksi ainoita elämäniloja. Tuo mietityttää, että miksi haalarityöläisissä vaikuttaa olevan niin paljon tupakoivia? Toisaalta yllättävän monella lääkärillä on myös sama tapa. Eikös se työläisen asioita ajava Kokoomuksen ääniharava Niinistökin ole tupakkamiehiä ;-) |
gasser 19.06.2007 01:03:28 | |
---|
Eikös se työläisen asioita ajava Kokoomuksen ääniharava Niinistökin ole tupakkamiehiä ;-) Heh juum... tupakkamiehiäm... Ja lippone... ja oisko zysseki ja aina välillä salaa... Se Hyssälä vissiim blaadannu vahingossa jotain tampaxia ku ei oikein pöhise kunnolla... niinku nortti ja bongi--- Booraksia mauriaisille! |
oiva tumpeloinen 19.06.2007 10:09:24 | |
---|
Kävinpä tuossa männä viikonloppuna sitten baarissa tutustumassa kukkahattutätien aikaansaannoksiin. Vaikka olinkin kaiken aikaa skeptinen, miten baarien "fiilis" toimii, ei siinä kyllä ollut mitään valittamista, vaikka ei paikat ollutkaan täynnä savua. Me kyllä valittiin paikka, missä on sisäpiha, joten siellä saattoi tupakoida muki kädessä jatkuvasti. Positiivisin puoli asiassa oli se vahvistus, minkä seuraavana aamuna sain: se jysäri melkeinpä poikkeuksetta johtuu juurikin siitä röökinsavusta. Ei ollut ongelmia nyt ollenkaan. Tämä nyt näin tupakoitsemattoman kantilta. Toisaalta myös ketjupolttajana tunnettu velipoika oli yllättävän rauhallisen oloinen. Saihan siellä pihalla tosin polttaa, mutta hänpä olikin kaikista tyytyväisin seuraavana päivänä, ettei koko päivän aikana mennyt kuin topan verran röökiä. |
JCM 11.07.2007 23:58:15 | |
---|
|
Kukkis 77 12.07.2007 14:47:09 | |
---|
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |