Aihe: Uusi kitara ja vahvistin
1 2
Credence
18.06.2007 22:38:26
Hmm.
Ihan ehdotuksena http://www.thomann.de/fi/bc_rich_nj_spl_beast.htm
Ettei tarvis olla ainoa joka tuon ostaa just nyt :D
Siinähän on aito Floikka.. Speedloaderiin vaan tarvii omat kielensä joka on pienehkö miinus. Hintakin on ymmärtääkseni aika alhainen NJ sarjalaiseksi
Olen kyllä huomannut että BcRichin kitaroihin kohdistuu tiettyä epäluuloa.
Minulta se lähti kun huomasin Bronze Warlockkini pesevän muut hintaluokan kitaran kitarat 100-0 :D
Eli siis. tuo tuosta ja 550 vahvari puoleen..
Credence
18.06.2007 23:04:00 (muokattu 18.06.2007 23:24:35)
saa sanoa :D

Siis Häh! Överi..
Kaverini sanoi just nuin ja päätti ostaa MMV-BOn....
Minusta on aika överiä ostaa maailman teinein kitara ikinä ja alkaa mättään jotain Bodomii.... (=paskaa)
En ole edes Hevi- ihmisiä ja minusta tuo sopisi mahtavasti kunnon tunnelmointiin :D Hevi on Kaiken Maailman renkuttajien musiikkia...
Tarkoitus oli minullakin ostaa perinteisemmän näköinen kitara, nutta kun ei löydy toista hinta laatu suhteelta natsaavaa kitaraa. Suomessa on näköjään trendi myydä käytettyjä kalliimalla kuin uusia..
Mikkoz
18.06.2007 23:39:48
En ole edes Hevi- ihmisiä ja minusta tuo sopisi mahtavasti kunnon tunnelmointiin :D Hevi on Kaiken Maailman renkuttajien musiikkia...
Tarkoitus oli minullakin ostaa perinteisemmän näköinen kitara, nutta kun ei löydy toista hinta laatu suhteelta natsaavaa kitaraa. Suomessa on näköjään trendi myydä käytettyjä kalliimalla kuin uusia..

Et ole hevi- ihmisiä ja sitten kuuntelulistallasi on Opeth, Megadeth, Pantera jne.. WTF??
pepsident
19.06.2007 09:35:30
Ihan ehdotuksena http://www.thomann.de/fi/bc_rich_nj_spl_beast.htm

Onhan toi ihan makee mut menee ehkä munkin mielest vähän yli. Eikä sil viittis mennä kitaratunneille...
Credence
19.06.2007 11:53:53
Pyh..
.. te taida mitään rokkareita ollakkaan...
Opeth on progea, Megadeth ja Pantera hård rokkia. Minun mielipide

Siis Rokki on kapinaa hei! Onko Muut kitaran valmistajat kehitelleet uusia kitaramalleja sitten 70-luvun....
Samaa stratoa vaan joka pojalla. Miten siitä voi olettaa syntyvän omaperäistä musiikkia... :D

OK myönnän olen outo ja tuo menee yli mutta hyvä vaan eipähän tarvi ostaa samanlaista ku kavereilla.
Umas
19.06.2007 12:36:35

hei! Onko Muut kitaran valmistajat kehitelleet uusia kitaramalleja sitten 70-luvun....
Samaa stratoa vaan joka pojalla. Miten siitä voi olettaa syntyvän omaperäistä musiikkia... :D

OK myönnän olen outo ja tuo menee yli mutta hyvä vaan eipähän tarvi ostaa samanlaista ku kavereilla.

Why fix it if it aint broken?
"Olen kitaristi. lempiruokaani ovat nokkos lätyt. Syön paljon mielen terveys lääkeitä. Etsin naista! Kitarani on Harley Benton. se on kyvä kitara" ...jooh niinpä
Alphie
19.06.2007 12:47:35
Pyh..
.. te taida mitään rokkareita ollakkaan...
Opeth on progea, Megadeth ja Pantera hård rokkia. Minun mielipide

OT:
Noh ei siinä, omat genrensä jokaisella. Wikipedia määrittää esmes Panteran Heavy Metalliksi, joten enpäs tiedä mikä nyt tuon "hevimpää" vois olla?
Billsner
19.06.2007 17:45:26 (muokattu 19.06.2007 17:51:15)
Viimeksi tuli vähän hätäseen kirjoitettua joten jatketaan nyt.

Kaverilla on tuollainen Valveking-nuppi ja Framus 2x12" kaappi aikalailla samanlaiseen tarkoitukseen kuin mihin ne sulla on tulossa. Toimii minun mielestä hyvin yhdessä. Peavey on aika tummasoundinen vehje joten deathmetallit onnistuu hyvin. Blackmetalli-soundiin ehkä vähän enemmän saisi olla trebleä valvekingissä, mutta se on vain minun mielipide ja minä olen testannut tuota vain makuuhuone äänenvoimakkuuksilla.

selvennetään nyt vielä että tuo 230e on tuosta kyllä ihan käypä hinta, mutta ainahan sitä voi pari kymppiä tinkiä mukavaan tasasummaan ;)

Virallinen käytetyn hinta pitäisi olla 224€ (70% uuden hinnasta). 6€ on liikaa hinnassa...

EDIT: Laskuvirhe.
Wrapped in plastic
Alphie
19.06.2007 17:48:41
Virallinen käytetyn hinta pitäisi olla 224€ (70% uuden hinnasta). 8€ on liikaa hinnassa...

Tarkotat kai 6 euroa? :) Ja ei "virallista" käytetyn hintaa ole olemmassakaan. Jokainen saa arvioida oman laitoksen arvon ja myydä sen perusteella. Tuo on varsin kohtuullinen hinta kyllä tuosta kaapista. Voin suositella, itselläni on samanlainen.
Billsner
19.06.2007 17:54:19
Tarkotat kai 6 euroa? :)

Hinta korjattu.

Ja ei "virallista" käytetyn hintaa ole olemmassakaan. Jokainen saa arvioida oman laitoksen arvon ja myydä sen perusteella. Tuo on varsin kohtuullinen hinta kyllä tuosta kaapista.

Tämä olikin sitä kuuluisaa sarkasmia.

Voin suositella, itselläni on samanlainen.

Meinasin itsekkin ostaa tuollaisen, mutta sitten tuli elementitön Peaveyn 2x12" pystykaappi vastaan sopivaan hintaan, niin ostin sen.
Wrapped in plastic
Alphie
19.06.2007 17:59:40
Tämä olikin sitä kuuluisaa sarkasmia.

Ei sitä aina älyä.. :D No aina oppii...
pepsident
20.06.2007 12:53:59
Blackmetalli-soundiin ehkä vähän enemmän saisi olla trebleä valvekingissä

Mutta eikös sitä saa joillain efekti pedaaleilla muutettua?
Billsner
20.06.2007 17:50:04
Mutta eikös sitä saa joillain efekti pedaaleilla muutettua?

Vaikka erillisellä EQ-pedaalilla. Itsellä on Behringerin säröpedaali putkinuppini edessä tiukentamassa vahvarin omaa säröä.
Wrapped in plastic
Jeff Beef
20.06.2007 21:48:05
Pitäis hankkia uus kitara ja vahvistin bändikämpälle. Soitellaan Death/Black metallia eli sais lähtä aika "karu" soundi. Ehdoltelkaa hyvää yhdistelmää mikä kannatais ostaa, budjetti on n. 1000e. Kiitos jo etukäteen.

jos tota ''karua'' soundia koitetaan irrottaa nii hinta haarukkaan iskee mukavasti Randalin G3- sarja ja siihen 2x12 Framus kabinetti/ taikka G3:nen compo
metalmaster
24.06.2007 21:24:18

mulla on toi ibanezin toonblaster 65 wattinen ja kyll siit lähtee hyvät soundit ei se ollenkaan paska oo se on perkuleen hyväkin
mut silti onhan se parempi ostaa joku usa tai mexico
pepsident
26.06.2007 13:35:06
Oisko tommonen Jackson Dk2m Dinky hyvä kitara? Omaan käteen tuntui oikein mukavalta mitä nyt vähän kokeilin.
hullu_ukko
26.06.2007 14:58:09
Oisko tommonen Jackson Dk2m Dinky hyvä kitara? Omaan käteen tuntui oikein mukavalta mitä nyt vähän kokeilin.

Jos se kerran sun mielestä tuntui ja soundasi hyvältä niin on.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)