Aihe: Kaiuitinpari Vintage30 kavereiksi?
1 2
humppahanuristi
11.06.2007 07:51:01

Pistä sinne wharfedale GSH1230 elementit, näkyy torillakin olevan 2kpl. On kiinanvoxin peruskaiuttimet mutta ei nyt mitenkään huonot.
Rautalanka (ja ilmastointiteippi) se bändin tiellä pitää
RekoS
14.06.2007 12:52:22
Nyt on greenbackit vintage30:n kaverina (omakuvassa näkyy tuo oma sählinki kaappi) ja kyllä ne greenbackit aavistuksen jäävät jalkoihin. Eivät kuitenkaan liikaa. Ja vintage30:n eron greenbackeihin kuulee aivan selvästi, eli sanoisin että ENGLien kanssa ei tätä yhdistelmää käytetä mutta esim. Valveking tai Laney GH50L toimii tällä.
jussimus
14.06.2007 13:36:29
EDIT: Celestionin sivuilta kävin kuunteleen sampleja, niin tuo G12H Heritage kuulosti kyllä korvia hivelevältä. :) Juuri sellaista soundia kun tahtoisin. En tiedä onko tuo silti paras vaihtoehto juuri V30 kaveriksi.

Mun setupissa tuo kyseinen yhdistelmä toimii erittäin hyvin. Senpä takia en suostu keikoilla soittamaan muiden kaapeilla, vaan otan aina oman kaappini mukaan.
Antti1
18.06.2007 17:32:36
Mulle tarjottiin Celestion G12H-100:sta kaupan.

Erittäin hyväsoundinen elementti, ehkä vähän tiukemman oloinen, ku se pikkunen. Se V30 ei sitten taas oikein ton Screamerin kanssa... Mulla oli pitkään G12H ja V30 Screamerin kaverina, ja aina vähän kiukutti se repaleinen puukotus ylämiddlellä.
OSTAKAA CREAMWAREN SCOPE -ÄÄNIKORTTI EDULLISESTI!
JoeHans
18.06.2007 21:26:27
Erittäin hyväsoundinen elementti, ehkä vähän tiukemman oloinen, ku se pikkunen. Se V30 ei sitten taas oikein ton Screamerin kanssa... Mulla oli pitkään G12H ja V30 Screamerin kaverina, ja aina vähän kiukutti se repaleinen puukotus ylämiddlellä.

Niin oliko sulla tuo G12H-100 vai tämä nykyisin tuotannossa oleva G12H 30wattisena?
Trying is the first step towards failure.
Antti1
19.06.2007 16:33:08
Niin oliko sulla tuo G12H-100 vai tämä nykyisin tuotannossa oleva G12H 30wattisena?

Mulla oli (ja on edelleen) tuo G12H ja siitä se 30th anniversary edition, jossa ei ole oikeasti mitään eroa tavalliseen. :) Ei ne mitenkään järkyttävän eri soundisia elementtejä oo, usko pois.

Muistaakseni tuo 100-malli löytyi mm. Yamahan DG-sarjan vahvareista vakiona. Ketäs se olikaan, kenellä tuollainen oli pitkän aikaa ja käytti sitä kaappina nuppien kanssa... Laxu tai joku muu, kannattanee kysyä mielipiteitä.
OSTAKAA CREAMWAREN SCOPE -ÄÄNIKORTTI EDULLISESTI!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)