oiva tumpeloinen 18.06.2007 14:15:22 (muokattu 18.06.2007 14:15:55) | |
---|
Oletko dhl:lä hommissa? En todellakaan ole, onneksi. Katsos maailmasta on kadonnut se periaate että asiakas on oikeassa, se ei ole oikein. Se periaate on kadonnut juurikin kaikkeen valitukseen, minkä olisi voinut hoitaa muullakin tavalla. En ole viäkään saanut piuhoja. Ja minusta on huolestuttavaa kuinka välinpitämättömäksi tämä maailma on mennyt. Kuten sanottu, jos ne haluaa heti, ei kannata säästää niitä hiluja, vaan hakea se paketti itse liikkeestä, niin ei tarvi odotella. Piuhoja kyllä löytyy täältäkin kauppojen hyllyiltä varmastikin riittävästi. Ja itseasiassa tässä kärsitään selkäkivuista paraaika kun urheiluvamman takia mennyt tällaiseksi. Joten mun mielestä voi pitää päänsä kiinni moisessa jos ja mikäli ei pysty muuta osoittamaan kuin omaa typeryyttään. Ei millään pahalla. Kysyitkö siltä lähetiltä paikan päällä, että voiko se kantaa sen paketin sisään, kun sulla on selkä romuna? Mulla on tietty veikkaus aiheesta..... Kyse oli ero thomannin ja musicstoren välillä. Ja sanoin vain mielipiteeni. Oman mielipiteenihän mäkin vain esitin asian laadusta. Jos sulla olisi jäänyt yksi UPS:n paketti tulematta sisään, niin jäisikö molemmista paikoista tilaaminen siihen? |
Lähetti luisti ennenkuin sain oven auki. Eikä sitä __pitäisi__ joutua kysymään. Ensinnäkin se kaituin kaapeli kuului siihen pakettiin niinkuin selitin, miksi hakisin kaupasta? Ja ashdownia ei tampereelta löytynyt -> pakko tilata muualta. Ja varmana en käyttäisi sitäkään jos ups olisi yhtä kehno. Ja kyllä minä osaan ihan musiikkiliikkeeseen kävellä, niinkuin olen yleensä hoitanut asiat. Sieltä kun tahtoo saada paremmat diilit noista helpommin saatavista tuotteista. En ymmärrä käsitystäsi turha valitus. Itse olen tehnyt monenlaista palvelualan hommaa, enkä kertakaan ole saanut "turhia" valituksia, ehkä siksi että olenkin hoitanut hommani hyvin. Mikä on turha valitus? kyllä asiakkaan kuuluu saada asianmukaista palvelua. Noilla palvelualoilla löytyy vaan valitettavan paljon sellaista porukkaa joidenka ei TODELLAKAAN pitäisi olla sellaisella alalla. Minä autan mielelläni sellaisen porukan karsimisessa. "Olen kitaristi. lempiruokaani ovat nokkos lätyt. Syön paljon mielen terveys lääkeitä. Etsin naista! Kitarani on Harley Benton. se on kyvä kitara" ...jooh niinpä |
Krice 18.06.2007 16:55:49 | |
---|
Jos Musicstoresta tilaaminen tekee onnellisemmaksi niin mikäs siinä. Aika usein huono kokemus saa vaihtamaan liikettä, ja toisaalta ainakin itselläni niin, että kun löydän jonkun omasta mielestäni luotettavan firman niin tulee tilattua sieltä enemmän. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
ilopertti 18.06.2007 17:01:36 | |
---|
Jos Musicstoresta tilaaminen tekee onnellisemmaksi niin mikäs siinä. Aika usein huono kokemus saa vaihtamaan liikettä, ja toisaalta ainakin itselläni niin, että kun löydän jonkun omasta mielestäni luotettavan firman niin tulee tilattua sieltä enemmän. 3 kitaraa ja basson (+muuta tilpehööriä) ostanu musicstorelta eikä mitään ongelmia musicstoren kanssa, palvelu toimii ihan yhtälailla kuin muuallakin. Thomannilta tulossa baritoni jonka kanssa olikin sitten aikamoinen säätö, tuote tilattu 7.6. paketti ei vieläkään suomessa :D -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
Krice 18.06.2007 17:06:37 | |
---|
Thomannilta tulossa baritoni jonka kanssa olikin sitten aikamoinen säätö, tuote tilattu 7.6. paketti ei vieläkään suomessa :D Thomannillahan on nyt keväällä ollut meneillään jotain (kevätsiivous?) kun aika monessa tuotteessa näyttää olevan varasto tyhjänä. Olisin varmaan jo tilannut heräteostoksena Warlock NT:n jos sitä olisi ollut varastossa:) "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Sik 18.06.2007 18:40:57 | |
---|
Oletko dhl:lä hommissa? En todellakaan ole, onneksi. OT: Hah, minäpä olen. Turha post, mutten voinut vastustaa. "Ehkä sitten, kun osaan jotain..." |
Eemil 18.06.2007 19:12:41 | |
---|
OT: Hah, minäpä olen. Turha post, mutten voinut vastustaa. Minäkin olen ollut. DHL, UPS, TNT jne ovat PIKAkuljetusfirmoja joiden idea on se, että tavara liikkuu nopeasti. Jos kuski pääsee jostain jakopaikasta nopeasti seuraavaan niin se sen tekee. Se on kuskin työtä. Olisit kuitannut paketin vasta sisällä jos olet niin saamaton ja tai hintelä. :) Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin...
Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln
K100#2 |
muuttolintu 19.06.2007 06:56:43 | |
---|
molemmista lafkoista kaiken maaliman kilkkeitä olen tilannut. kuusi arkipäivää ja kamat on kotiovella. aina on pakattu sikäli hyvin että kestää vaikka ampua plutoon ja tulee ehjänä perille. |
duc 19.06.2007 07:13:37 | |
---|
Kyllähän Thomann on ehdottomasti parempi, paketin saa hakea parin sadan metrin päästä lähipostista. Ei tarvitse noiden lähinnä firmojen käyttöön tarkoitettujen kuljetusfirmojen kanssa tapella. |
Umas 19.06.2007 07:21:46 | |
---|
Kyllähän Thomann on ehdottomasti parempi, paketin saa hakea parin sadan metrin päästä lähipostista. Ei tarvitse noiden lähinnä firmojen käyttöön tarkoitettujen kuljetusfirmojen kanssa tapella. No ei ole tarvinnut tapella. heh. Mutta itse en todellakaan haluaisi postin kuljettamana mitään särkyvää, varsinkaan kitaroita. On aivan sattuman kauppaa meneekö rikki vai ei. "Olen kitaristi. lempiruokaani ovat nokkos lätyt. Syön paljon mielen terveys lääkeitä. Etsin naista! Kitarani on Harley Benton. se on kyvä kitara" ...jooh niinpä |
duc 19.06.2007 07:50:25 | |
---|
No ei ole tarvinnut tapella. heh. Mutta itse en todellakaan haluaisi postin kuljettamana mitään särkyvää, varsinkaan kitaroita. On aivan sattuman kauppaa meneekö rikki vai ei. No kitaroiden tilaaminen kokeilematta onkin ihan järkijättöisten hommaa (en myönnä enkä kiellä sortuneeni itse sellaiseen), ja kerrankos sitä lähettifirmojenkin kynsissä olevissa pahvilaatikoissa ovat olleet kulmat rutussa... No joo, koskaan ei ole mikään itselleni matkalla ollut isompi kapistus hajonnut. DVD:t nyt ovat irronneet koteloistaan, ja ottaneet naarmuja vastaan, mutta sille ei voi mitään. |
charvette 19.06.2007 08:26:26 | |
---|
Tilasin yhden halvan straton (fender/korea) koelnista ja muistaakseni ups sen toimitti kotiovelle. Kitaran otelaudassa oli paikattu kolo josta ilmoitin, paketoin kitaran ja ups haki kitaran pois ja toimitti uuden tilalle. Eli itselläni homma toimi sekä kuljetuksen, että takuun osalta. Ostin jonkin kalliimman pedaalin taannoin ja olin toimituksen aikaan ulkomailla mutta sain sen tuonnin sovittua kivutta työpaikale. |
Terzka 20.12.2007 14:53:12 | |
---|
Tuossa tilailin pari viikkoa sitte pari kitaraa ja muuta rompetta. Sunnuntaina tein tilauksen, keskiviikkona lähettivät mailin, että tavarat lähteny matkaan. Siitä meni tasan viikko ku paketti tuli. Sainkin sitten huomata, etteivät lähettäneet kun toisen kitaran! Maksettu kuitenkin jo molemmista. Sähköpostia oon lähettänyt, mutta ei vastausta kuulu. Tosin nyt voi olla pieniä jouluruuhkiakin. Paketissa tuli lappu mukana, jonka mukaan kyseistä kitaraa kyllä on varastossa. Samaa sanovat nettisivut. Meni vähän idea joululahjasta piloille nyt, kun ei skittaa tullukaan. Toivottavasti nyt vastaavat piakkoin maileihin, huomenna kyllä jo pakko soittaa sinne jos ei mitään kuulu. Aika inhottava tilanne. |
heikki juhani 22.12.2007 02:06:48 (muokattu 22.12.2007 02:08:58) | |
---|
Minulla on sekä hyviä että huonoja kokemuksia molemmista saksalaisista liikkeistä. MusikStoresta hyvät ja huonot kokemukset menevät fifty/fifty, koska kertoja on vain kaksi, mutta useista thomannin kaupoista ongelma kertoja ihan pari kolme. Viimeisin huono kokemus MusikStoresta: Tilasin usean tuotteen lähetyksen nelinumeroisella hinnalla, joten maksu suoritettiin etukäteen. Lähettifirma toi paketin nopeahkosti, mutta siitä puuttui arvokkain ja tärkein esine. Olin sen nimenomaan tästä kaupasta tilannut koska hinta oli edullisin ja nettisivujen mukaan tuotettakin varastossa. Tuotteen loppumisesta ei ollut mainintaa tilausvahvistuksessa. Lähetin kaksi sähköpostia (toisen jo ennen kuin paketti oli edes saapunut), joihin ei vastattu, joten soitin firmaan - siellä sanottiin että nyt onkin taas tuotetta varastossa, lähtee viimeistään 2 päivän päästä, ja tulen saamaan uuden seurantanumeron sähköpostissa. n. 4 päivän päästä soitin uudestaan, ja tällä kertaa sanottiin että minulle on annettu väärää tietoa - minulle varattu laite tulee n. kuukauden päästä. Ilmoitin haluavani perua kaupat. Pyysivät lähettämään IBAN-koodit yms sähköpostilla, ja sen tein välittömästi. Noin kuukauden odottelun jälkeen soitin uudestaan. Nyt siellä sanottiin hieman vaikeaselkoisella englannilla että jahaa jahaa, tyyppi jonka kanssa olen asioinut ei olekaan töissä tällä osastolla enää. Pyydettiin antamaan koodit uudestaan toiseen sähköpostiin, ja sen tein jälleen välittömästi. Pyysin että lähettävät sähköpostia kun ovat vastaanottaneet tietoni. Näin luvattiin, mutta ei kuulunut taaskaan mitään. Viikon päästä olin taas soittamassa kun huomasinkin rahojen tupsahtaneen tilille. Suraavaksi olisinkin uhkannut poliisilla tms. Eli nimim. Terzka, soita ihmeessä sinne. Minulle eivät vastanneet yhteenkään sähköpostiin, ja puheluitakin sain tehdä n. 4 ennenkuin homma rupesi onnistumaan. Luultavasti sulla on parempi säkä. Thomannin huonoin juttu kohdallani oli muistaakseni 7-9kk toimitusaika sperzelin lukkovirittimillä... Mutta ei kai tuollaisille oikein mitään voi, jos tavarantoimittajan ehdoilla pitää mennä. |
Eemil 22.12.2007 11:08:15 (muokattu 22.12.2007 11:08:40) | |
---|
Eli nimim. Terzka, soita ihmeessä sinne. Minulle eivät vastanneet yhteenkään sähköpostiin, ja puheluitakin sain tehdä n. 4 ennenkuin homma rupesi onnistumaan. Luultavasti sulla on parempi säkä. Pidät vain mielessä, että sähköpostilla asioinnista jää parempi arkisto. Eli tiedät mitä ovat luvanneet ja milloin ovat luvanneet. Niitä voi sitten käyttää todisteina jos asia menee niin pitkälle. Kuten myös sitä jos ne eivät ollenkaan vastaa. Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin...
Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln
K100#2 |
anttipi 22.12.2007 13:20:29 (muokattu 22.12.2007 13:20:49) | |
---|
Kuinkas kauan Musicstore antaa maksuaikaa ennakolla maksettaessa (tai siis odottelee maksua, ennen kuin tilaus raukeaa)? Ajattelin, kun tässä on nämä joulunpyhät ja kaikki, jotka sekoittaa pankkiliikennettä. |
oo-p 22.12.2007 16:16:24 | |
---|
Kyllähän Thomann on ehdottomasti parempi, paketin saa hakea parin sadan metrin päästä lähipostista. Ei tarvitse noiden lähinnä firmojen käyttöön tarkoitettujen kuljetusfirmojen kanssa tapella. Thomannista ei ole kokemusta, mutta Kölnistä olen tilannut kolme kertaa. Eka satsissa passoa ja kitara, plus teline ja kitarakotelo. Kaikki tuli kotiovelle asti ajallaan, ilman ongelmia. Toisella kerralla tilasin mikrofonin ja bongo-rummut. Mikkejä löytyi, mutta bongot oli loppu. Muutaman kuukauden sain taistella sähköpostilla, että sain molemmat tavarat, mikkiä kun eivät ilman bongoja lähettäneet. Yhteys myyjään kuitenkin pelasi. ..Lopulta lähettivät sitten 90 €:n bongot, 40€ bongojen sijasta. Taas paketti pirttiin asti. Kolmas kerta, setissä kitara, teline ja wah-pedaali. Kaikki moitteettomasti perille. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
FensonGibder 24.12.2007 10:57:43 | |
---|
Pidät vain mielessä, että sähköpostilla asioinnista jää parempi arkisto. Eli tiedät mitä ovat luvanneet ja milloin ovat luvanneet. Niitä voi sitten käyttää todisteina jos asia menee niin pitkälle. Kuten myös sitä jos ne eivät ollenkaan vastaa. Totta. Jos jotain tulee sovittua puhelimessa, niin se keskustelu pitää kirjoittaa itselle heti ylös mahdollisimman tarkasti. Tällaisilla hyvin tehdyillä omillakin merkinnöillä on merkitystä - joitain työasioita on oikeudessa puitu ja voitettu näinkin. Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
hapan 24.12.2007 11:38:15 | |
---|
Kuinkas kauan Musicstore antaa maksuaikaa ennakolla maksettaessa (tai siis odottelee maksua, ennen kuin tilaus raukeaa)? Ajattelin, kun tässä on nämä joulunpyhät ja kaikki, jotka sekoittaa pankkiliikennettä. Eiköhän noissa ole suht pitkä aika kuitenkin. Luulisin, että pari viikkoa ainakin. |
Nazareth 26.12.2007 08:00:24 | |
---|
Mä ku tilasin Musicstorelta Blues Juniorin ni pahvilaatikon yks sivu näytti siltä ku siihe oltais ammuttu haulikolla, mutta tärkein eli sisältö oli kaikin puolin kunnossa. Man who buys a drowned cat pays for wet pussy. |