Aihe: Topi Sorsakosi palaa Agentsiin!
1 2 3 4 514 15 16 17 1824 25 26 27 28
Ukko
09.06.2007 11:07:48

Parturiunt montes, nascetur ridiculus mus.

Sitä on näemmä luettu Asterixia :)
half
09.06.2007 14:05:13
Sitä on näemmä luettu Asterixia :)

Otit sitten Talun.
Ukko
09.06.2007 16:12:50

Otit sitten Talun.

#¤&5prk..ss#*** kun jäi huomaamati :/
KoskPaavo
09.06.2007 19:39:36
Parturiunt montes, nascetur ridiculus mus.

Empty barrels klanks most
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
ahvenonkala
11.06.2007 19:36:17

Tämmöset kerrottiin rautalanka-foorumilla

ke 12.9. Jyväskylän maalaiskunta, Palokan viihdekeskus
to 13.9. Tampere, Pakkahuone
pe 14.9. Turku, Caribia
la 15.9. Lahti, Finlandia-klubi
ti 18.9. Lappeenranta, hotelli Lappee
ke 19.9. Mikkeli, Naisvuoritalo
pe 21.9. Helsinki, Tavastia
la 22.9. Pori, Karhuhalli
ke 26.9. Kuopio, Puijonsarvi
to 27.9. Oulu, Foxia
pe 28.9. Seinäjoki, Rytmikorjaamo
la 29.9. Jämsä, Himos-areena

Oulun Foxian sivuilla päivämääräksi on merkitty 26.9., eli päivää aikaisemmin kuin näissä tiedoissa. No, kaippa tämmöstä tapausta varten täytyy varata ainakin viikko vapaata.
The time to kill is now... while my guitar gently weeps.
half
11.06.2007 20:22:49
Tämmöset kerrottiin rautalanka-foorumilla

ke 12.9. Jyväskylän maalaiskunta, Palokan viihdekeskus
to 13.9. Tampere, Pakkahuone
pe 14.9. Turku, Caribia
la 15.9. Lahti, Finlandia-klubi
ti 18.9. Lappeenranta, hotelli Lappee
ke 19.9. Mikkeli, Naisvuoritalo
pe 21.9. Helsinki, Tavastia
la 22.9. Pori, Karhuhalli
ke 26.9. Kuopio, Puijonsarvi
to 27.9. Oulu, Foxia
pe 28.9. Seinäjoki, Rytmikorjaamo
la 29.9. Jämsä, Himos-areena

Oulun Foxian sivuilla päivämääräksi on merkitty 26.9., eli päivää aikaisemmin kuin näissä tiedoissa. No, kaippa tämmöstä tapausta varten täytyy varata ainakin viikko vapaata.

Pitänee, jos mahdollista, mennä katsomaan Turun keikka. Onneksi se on kiertueen alkupäässä. On ne sen verran turkulaisia mollanneet kautta aikain, että oikein hävettää olla sieltä suunnalta kotoisin. Jämijärvellä samalla keikalla oltaessa uhkaili E P sen vuoksi väkivallallakin. Huumorimiehiä ja valkkaria riitti meillekin.
stepe
13.06.2007 22:45:55
Näin uudisoi asiasta Yle:
"Suomalaisten tanssilavojen suosituin yhtye Agents ja bändin legendaarinen solisti Topi Sorsakoski palavat yhteen yhden levyn ja kiertueen ajaksi. Kyseessä on Renegades-henkinen projekti, jonka Agents toteuttaa keikkataukonsa aikana. Agentsin keulahahmo, kitaristi Esa Pulliainen korostaa, että Jorma Kääriäinen on edelleen Agentsin solisti."

Renegades henkinen projekti ???
Eikö Topi ja Agents ole jo levyttänyt puolet luopioiden tuotannosta (Merimies,Suru sydämmen ym).

Saas nähdä saadaanko se luopioden italo renkutus joka kait oli tehty San Remoa varten Suomeksi väännettynä versiona (eipä ole ilmeisesti siitä yhtään coveria tehty).

t.Stepe
jjussila
18.06.2007 11:47:46
Renegades henkinen projekti ???
Eikö Topi ja Agents ole jo levyttänyt puolet luopioiden tuotannosta (Merimies,Suru sydämmen ym).

Saas nähdä saadaanko se luopioden italo renkutus joka kait oli tehty San Remoa varten Suomeksi väännettynä versiona (eipä ole ilmeisesti siitä yhtään coveria tehty).

t.Stepe

Tuli valtakunnan mölytoosasta tänään esimakua tuolta paljon puhutulta tulevalta albumilta; ei jäänyt edes kappaleen nimi mieleen...niin mitäänsanomattomalta se tuote valitettavasti kuulosti. Sosiaalinen tilaushan tuolle tietenkin tulee olemaan, jos myöhemmin niitä tilastoja tutkailee, mutta ........
..ei helev...olisko noin?.....
Neljä Ruuvia
18.06.2007 14:03:33
Tuli valtakunnan mölytoosasta tänään esimakua tuolta paljon puhutulta tulevalta albumilta; ei jäänyt edes kappaleen nimi mieleen...niin mitäänsanomattomalta se tuote valitettavasti kuulosti. Sosiaalinen tilaushan tuolle tietenkin tulee olemaan, jos myöhemmin niitä tilastoja tutkailee, mutta ........

mutta mitä? Biisi on soinut pari kertaa radiossa.Ensimmäisinä nettifoorumeilla ääntään avaavat ne joilla ei ole mitään rakentavaa kritiikkiä.Mielenkiintoista...
Neljä Ruuvia
18.06.2007 14:17:26 (muokattu 18.06.2007 14:18:34)
Sosiaalinen tilaushan tuolle tietenkin tulee olemaan, jos myöhemmin niitä tilastoja tutkailee, mutta ........

Tätä mä tarkoitan että mutta mitä.Tilastoja? Mutta? Mä en ymmärrä tota sun lausetta.
Sen mä ymmärsin että kuulosti susta paskalta.Se on ihan tajuttavissa,mut entä loput?
jjussila
18.06.2007 14:56:04 (muokattu 18.06.2007 14:57:40)
Tätä mä tarkoitan että mutta mitä.Tilastoja? Mutta? Mä en ymmärrä tota sun lausetta.
Sen mä ymmärsin että kuulosti susta paskalta.Se on ihan tajuttavissa,mut entä loput?

.....eikö se tehnyt tehtävänsä, herätti keskustelua. En väittänyt missään vaiheessa, että kuulosti paskalta, vai? Ei vaan millään lailla sytyttänyt, eikö singlejulkaisun tehtävä olisi juuri se. Mulle tuli mieleen, että tie Jorkan kanssa alkaa olla loppusuoralla ja jotain tarttee keksiä, ettei rahantulo ehdy...tehtiin siis tuo projekti
Neljä Ruuvia
18.06.2007 20:15:12
.....eikö se tehnyt tehtävänsä, herätti keskustelua. En väittänyt missään vaiheessa, että kuulosti paskalta, vai? Ei vaan millään lailla sytyttänyt, eikö singlejulkaisun tehtävä olisi juuri se. Mulle tuli mieleen, että tie Jorkan kanssa alkaa olla loppusuoralla ja jotain tarttee keksiä, ettei rahantulo ehdy...tehtiin siis tuo projekti

Singlejulkaisut yleensä nykyään toimii vaan jonkunlaisena tiedotteena siitä että levyä pukkaa.
half
18.06.2007 22:00:05
Singlejulkaisut yleensä nykyään toimii vaan jonkunlaisena tiedotteena siitä että levyä pukkaa.

Oliko biisi Kellot soi ? Twangsville Productions tarjoaa sitä singleä kaupanpäälisenä vähintään kahden levyn tilauksesta.
jjussila
18.06.2007 22:19:35

Mutta eikö sen pitäisi olla juuri se ns. varma nakki...taisin sotkea jonkun iltapäivän, poistun takavasemmalle....jatkakaa
Neljä Ruuvia
18.06.2007 23:22:14
Mutta eikö sen pitäisi olla juuri se ns. varma nakki...taisin sotkea jonkun iltapäivän, poistun takavasemmalle....jatkakaa

Varma nakkihan ei yleensä aiheuta hirveitä säväreitä kellekkään.
En tunne valinta perusteita tolle singlelle mutta eiköhän tuo just oo se varma nakkki eikä siks mitenkään erikoinen.Pulliaiselta on turha ruveta mitään Kronos-kvartetti tavaraaa tilailemaan.
"Meillä on nyt tähän uudelle Topi singlelle otettu vähän tollasta Kaija Saariaho ja IRCAM vaikutetta" Juntit on nytkin jo ihmeissään...
vesku.ka
22.06.2007 13:09:24
Prkl täälläkin vaan aina mollataan ja haukutaan kaikkea. Tehkääpäs itse parempi levy tai single ja yrittäkää saada se radioon soimaan.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
baron
22.06.2007 14:55:45

Prkl täälläkin vaan aina mollataan ja haukutaan kaikkea. Tehkääpäs itse parempi levy tai single ja yrittäkää saada se radioon soimaan.

Pistin heti työn alle:-)
Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born"
Coelhinho21
22.06.2007 16:21:36

Ens viikolla studioon menossa, kokeillaan väsäillä nauhalle 3 viisua. Ei sillä tarkoitus Agentsin kanssa kilpailla, että kumpi on parempi. Mutta kiva se radioon olis soimaan saada. :-)
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
omarklah
22.06.2007 16:49:17

Meillä on myös paraillaan masteroinnissa muutama biisi, joista toivotaan tietysti radiosoittoon jonkun päätyvän. Ja jos ei päädy, niin ei maailma siihen kaadu. Optimistina on kiva olla (hymiö)
...jos ei saa pillua vaihtobassolla, niin ei saa kyllä vaikka kuin räpeltäis...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)