Tympee Huttunen 05.05.2007 22:41:02 | |
---|
Kyuss on kyllä siitä mahtava bändi, ainakin omalla kohdallani, että kun touhu kunnolla kolahtaa, niin levyjen pariin palaa vuosi toisensa jälkeen, eikä touhuun kyllästy. Näin kävi mulle juuri noin viikko sitten. Blues for the red sun oli kerännyt jo hyvin pölyä päällensä. Tuossa stonerboomin ollessa kovimmillaan itse aloin katsoa vieraisiin pöytiin, kun hössötys meni kyseisen bändin kohdalta överiksi. Ja itse rankkaisin Blues for the Red Sunin ja Welcome to Sky Valleyn parhaiksi. Wretchillä homma on vielä vähän haussa, ja kuulostaa turhan nopeatempoiselta. Circus Leaves Townilla taas biisimateriaali ei ole aivan niin timanttia, kuin kahdella edellisellä. Näinhän se tosiaan täälläkin menee. Hyvä, että postasit tuosta Muchos-kokoelmasta. Minultakin se hyllystä löytyy, mutta se on jäänyt todella vähälle kuuntelulle. Aikoinaan yritin Kyuss-kuuntelun tuosta aloittaa, mutta onneksi sitten studiolevyjä hankin. Ei ole helpoin pala tuo kokoelma vasta-alkajalle. Ehkä nyt voisi olla hyvä aika perehtyä levyyn!:) |
Sarko 06.05.2007 13:53:27 | |
---|
Kitarassahan on itseasiassa Gary Arce, Lalli on vastuussa noista jumalaisista beissilaineista. Toinen aika samankaltainen Lallin ja Arcen uusi bändi on http://www.myspace.com/teneast Mutta noilla nyt on miljoona eri bändiä, ei niistä pidä Erkkikään kirjaa. Ai perkele, hyvä että korjasit. Nauhatontahan Lalli repii Yawning Manissa, näinhän se menikin. Fatso Jetsonhan on myös Lallin projekti, tosin ei kovin kaksinen mielestäni. Kyuss sen sijaan, huh huh. Aavikon ääniä, kojootin futsista huutoa, symbaalimyrskyjä ja vieraantumista. Täydellistä musiikkia. Stakes are high, but so am i. |
Aleksi-serkku 07.05.2007 20:37:27 | |
---|
Welcome to Sky Valley on kyllä yksi kovimmista rokettilevyistä koskaan. Kilo tiiliä tippuu päähän joka kerta, kun sen törkkää soittimeen. We drink a lot of coffee and watch the CNN |
Sarko 08.05.2007 02:15:30 | |
---|
Welcome to Sky Valley on kyllä yksi kovimmista rokettilevyistä koskaan. Kilo tiiliä tippuu päähän joka kerta, kun sen törkkää soittimeen. Plussa tippui tuosta määritelmästä, ei voi paremminkaan kuvailla. Stakes are high, but so am i. |
bastardo 09.05.2007 02:57:41 | |
---|
Näinhän se tosiaan täälläkin menee. Hyvä, että postasit tuosta Muchos-kokoelmasta. Minultakin se hyllystä löytyy, mutta se on jäänyt todella vähälle kuuntelulle. Aikoinaan yritin Kyuss-kuuntelun tuosta aloittaa, mutta onneksi sitten studiolevyjä hankin. Ei ole helpoin pala tuo kokoelma vasta-alkajalle. Ehkä nyt voisi olla hyvä aika perehtyä levyyn!:) Kyllä kannattaa, onhan siellä sentään UN Sandpiperin ja Fatso Forgotson kaltaisia helmiä. "Mä kuuntelen niin helvetin progee kamaa, etten kävelekään suoraan" |
Rattata 09.05.2007 08:26:39 | |
---|
Welcome to sky valley kolahtaa mullekin parhaiten. Tiukimpia rokkilevyjä mitä omistan. |
Sabotage 10.05.2007 18:12:55 (muokattu 10.05.2007 18:13:50) | |
---|
Suosittelen kyuss-diggareita tyyppaa myös Garcian muutaman vuoden takaisen Unida projektin. Loistavaa perusriffittelyä - ei ehkä niin aavikkopöhinä-linjalla kuin kyuss, mutta hyvää shittii. Tuotantoa ainakin löytyy yksi EP ja täyspitkä "Coping whit the urban coyote", joka on sitä kunnon jöötiä!! Ei ehkä mitään uutta "stoner"-rintamalla mutta pienellä Garcia-lisällä saa ainakin arvosanan 9. - "Joka poika se pimppiä nuolee, mutta harva syö tamppoonin" - |
masterhat 11.05.2007 18:22:32 | |
---|
Welcome to sky valley kolahtaa mullekin parhaiten. Tiukimpia rokkilevyjä mitä omistan. näin myös täälä I am the Horsemaster |
Julmettu 11.05.2007 19:46:20 | |
---|
Suosittelen kyuss-diggareita tyyppaa myös Garcian muutaman vuoden takaisen Unida projektin. Loistavaa perusriffittelyä - ei ehkä niin aavikkopöhinä-linjalla kuin kyuss, mutta hyvää shittii. Tuotantoa ainakin löytyy yksi EP ja täyspitkä "Coping whit the urban coyote", joka on sitä kunnon jöötiä!! Ei ehkä mitään uutta "stoner"-rintamalla mutta pienellä Garcia-lisällä saa ainakin arvosanan 9. Minulle Coping With The Urban Coyote on kyllä ehdoton 10-pisteen levy. Parhaita omistamiani rokkilevyjä kyllä... Pesee musta jopa Kyussit. Ainaski melkein. |
Tympee Huttunen 12.05.2007 09:39:04 | |
---|
Minulle Coping With The Urban Coyote on kyllä ehdoton 10-pisteen levy. Parhaita omistamiani rokkilevyjä kyllä... Pesee musta jopa Kyussit. Ainaski melkein. Hyvä levy. Unidalla oli ilmeisesti lieviä ongelmia levy-yhtiönsä kanssa. Bändi teki käsittääkseni isolla budjetilla levyä, mutta jossain kohtaa lafka koki bändin menneen talveen lumiksi ja pisti rahahanat kiinni ja piti levyn itsellään, eikä sitä koskaan julkaissut. Huono ajoitus lafkalta, sillä kohta QOTSA löi itsenä täysillä läpi. Levy on yhä julkaisematta, mutta ilmeisesti nettiin on vuotanut jotain. Ainakin itse omistan c-kassun jossa on tätä julkaisematonta Unidaa ja se toimii kyllä perhanan hyvin. Nykyään Garcia vaikuttaa Hermanossa ja hyvää materiaalia sekin. |
mikko1 13.05.2007 01:09:51 (muokattu 13.05.2007 01:11:40) | |
---|
Hyvä levy. Unidalla oli ilmeisesti lieviä ongelmia levy-yhtiönsä kanssa. Bändi teki käsittääkseni isolla budjetilla levyä, mutta jossain kohtaa lafka koki bändin menneen talveen lumiksi ja pisti rahahanat kiinni ja piti levyn itsellään, eikä sitä koskaan julkaissut. Huono ajoitus lafkalta, sillä kohta QOTSA löi itsenä täysillä läpi. Levy on yhä julkaisematta, mutta ilmeisesti nettiin on vuotanut jotain. Ainakin itse omistan c-kassun jossa on tätä julkaisematonta Unidaa ja se toimii kyllä perhanan hyvin. Nykyään Garcia vaikuttaa Hermanossa ja hyvää materiaalia sekin. Joo, Levy oli jo nauhoitettu, mutta jonkun levy-yhtiöpolitikoinnin takia sitä ei koskaan julkaistu virallisesti. Bootlegina tuota on liikkeellä jonkun verran. Täytyy myös suositella Kyuss-rumpali Brant Bjorkin omia levyjä. Olen nyt pari viikkoa pyöritellyt Local Angel-levyä iltaisin, saa mukavan rennon fiiliksen ennen nukkumaanmenoa. Brantin musa on pääosin akustista tai cleanillä sähkökitaralla soitettuja yksinkertaisia rock-kipaleita ja itelle ainakin toimii tämäkin lähestymistapa ihan hyvin. |
FrankComa 14.05.2007 11:20:33 | |
---|
Mainittakoon vielä Slo Burn orkesteri, joka mielestäni veteli ihan kelpo Stoneria. Garcia siis toimi vokalistina..... Give The Mule What He Wants! |
KillingMachine 05.06.2007 09:01:42 | |
---|
Suosittelen kyuss-diggareita tyyppaa myös Garcian muutaman vuoden takaisen Unida projektin. Loistavaa perusriffittelyä - ei ehkä niin aavikkopöhinä-linjalla kuin kyuss, mutta hyvää shittii. Tuotantoa ainakin löytyy yksi EP ja täyspitkä "Coping whit the urban coyote", joka on sitä kunnon jöötiä!! Ei ehkä mitään uutta "stoner"-rintamalla mutta pienellä Garcia-lisällä saa ainakin arvosanan 9. Totta, Unida on tosi kova bändi. Eikös Scott Reederkin ollut mukana Unidassa? Sattusko kukaan tietämään mistä sais tän Unidan kokopitkän hommattua? Ei taida ihan joka levypisteestä löytyä. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
Bassolow 06.06.2007 00:24:15 | |
---|
Juu, Reederhän siinä vetelee. En ole vielä hirveämmin kuunellut mutta ihan OK riffittelyä ainakin. Hieman ehkä biisit tuntuivat samanlaisilta. Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi
http://www.mikseri.net/thel Instrumentaalia stoner metallia |
virokkari 18.06.2007 11:35:19 | |
---|
Pari kysymystä liittyen aiheeseen... a) Mikä/kuka se Kuyss oikein on? b) Onko Nick Olivierilla ollu joskus hiukset? Koska oon tutustunut Kyukseen vasta myöhemmin, ja Qotsassahan se oli ainakin kalju. Mutta Kyuksen videoissa heiluu joku pitkälettinen basisti. Ja naamastakaan on vaikea tunnistaa, kun se tukka on aina silmillä. höhö |
miscage 18.06.2007 11:49:25 | |
---|
a) Mikä/kuka se Kuyss oikein on? Se on bändi, jonka nimi juontaa jostain vanhasta tietokonepelistä. Joku roolipelihirviö tms... b) Onko Nick Olivierilla ollu joskus hiukset? Koska oon tutustunut Kyukseen vasta myöhemmin, ja Qotsassahan se oli ainakin kalju. Mutta Kyuksen videoissa heiluu joku pitkälettinen basisti. Ja naamastakaan on vaikea tunnistaa, kun se tukka on aina silmillä. höhö Muistaakseni Oliveri ei soittanut Kyussissa. Korjatkaa jos olen väärässä. "Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
|
Sarko 18.06.2007 15:42:24 | |
---|
Mutta Kyuksen videoissa heiluu joku pitkälettinen basisti. Ja naamastakaan on vaikea tunnistaa, kun se tukka on aina silmillä. höhö Vaikka Nick Oliveri soitti Kyussissa Wrenchin ja Welcome To The...-lätyillä, on ainakin Green Machine-videolla beissin varressa Scott "Tukkafarmari" Reeder. Stakes are high, but so am i. |
miscage 18.06.2007 15:55:03 | |
---|
"Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
virokkari 18.06.2007 16:38:30 | |
---|
Niin, halusin vaan tietää, että onko Oliveriella ollu joskus tukka päässään? :P |