John Titor 07.06.2007 23:06:55 | |
---|
Death Metal Symphony In Deep C on meikästä paras esimerkki mätön ja orkesteroinnin yhdistelystä, ei siis niin heikko lähtökohta projektille. Hyvin olette saaneet tuotua niitä muita elementtejä mukaan, epäsovinnaisuudet sulautuvat sinne sekaan oikein hyvin. Onneksi jätitte humppabiitit Waltarille :) Niillä on kyllä menny ne hommat kevyesti mauttomuuden puolelle, alusta asti oikeastaan. Tarpeeksi kuitenkin löytyy niitä hyviä juttuja, että jaksaa diggailla. Teidän proggiksesta ei taas löydy paljoa valittamista, ainoana ehkä nuo konerummut. Mutta niihinkin on ehtinyt tässä tottua ja täytyy sanoa että hyvin olet saanut toteutettua sairaat ideasi, monesti kun tönköt konerummut helposti pilaavat muuten ihan kelpo levyn, esimerkkinä käyköön King Diamondin The Eye. Mutta mutta, onko uutta matskua jo tekeillä? Juuu, pikku hiljaa, kunhan saan hiirikäden kuntoon:D On tässä luonnoksia olemassa jo. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Koskos 14.06.2007 23:44:05 | |
---|
Nerokasta settiä kieltämättä, itsellekkin tuli mieleen kovasti Death Metal Symphony in deep C, mut se ei oo huono juttu lainkaan. Ja kitaristi on kova todella kova ja nimenomaan sillä tavalla että tilu ei ole aivotonta sahausta. Levyä kehiin ja eiku purkkiin ja markkinointiin. |
Closure 15.06.2007 00:12:12 | |
---|
Perhana miten nerokas biisi tää Isolated. Aivan järjettömän hienon kuuloista. Ja kertsi " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
gorgonoidi 15.06.2007 00:26:57 | |
---|
Ei tätä voi uskoo.. siis hyii mitä menoo! Ihan tajutonta. Te pääsette vielä listoille! |
Ambitus 15.06.2007 13:52:49 | |
---|
Ei tätä voi uskoo.. siis hyii mitä menoo! Ihan tajutonta. Te pääsette vielä listoille! Kyllä sen voi uskoa! :D Päästään paskalistalle! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
StoRBa 15.06.2007 14:11:59 (muokattu 15.06.2007 14:14:15) | |
---|
Sävellyksellisesti ihan jees ja toteutukseltaan omaperästä. Soitto tyylikästä ja kellontarkkaa. Mutta... Vokaalit aivan kamalat. En tykänny matalista, enkä korkeistakaan örpistä. Myös soundimaailma oli suhteellisen ohut ja muovinen. Soundit voi antaa anteeksikin vielä mutta nuo vokaalit eivät uppoa niin millään... E: Jos etitte rumpalia niin voi tehdä tiukkaa monella nuo temmot. Mikäli taas aiotte vetää ihan konepohjalta niin olisi kiva kuulla enemmän koneisempaa soundia, jossa ei edes yritettäisi mallintaa akustisia rumpuja. |
gorgonoidi 15.06.2007 14:14:34 (muokattu 15.06.2007 14:34:53) | |
---|
Vokaalit on just täyttä loistoa! :D Edit: Täytyy kyllä sanoa että aika pitkän demon olette tehneet. |
John Titor 15.06.2007 22:30:08 (muokattu 15.06.2007 22:33:51) | |
---|
Sävellyksellisesti ihan jees ja toteutukseltaan omaperästä. Soitto tyylikästä ja kellontarkkaa. Mutta... Vokaalit aivan kamalat. En tykänny matalista, enkä korkeistakaan örpistä. Myös soundimaailma oli suhteellisen ohut ja muovinen. Soundit voi antaa anteeksikin vielä mutta nuo vokaalit eivät uppoa niin millään... Sää vaadit vaan liikaa:D Kyllähän noihin miksauksiin melkein pari päivää uhrattiinkin, se on tosi runsaasti kun raitoja on joku öbaut miljardi. E: Jos etitte rumpalia niin voi tehdä tiukkaa monella nuo temmot. Mikäli taas aiotte vetää ihan konepohjalta niin olisi kiva kuulla enemmän koneisempaa soundia, jossa ei edes yritettäisi mallintaa akustisia rumpuja. Koodaillaan sitten tarkemmin kun joku hullu maksaa fysioterapian:D Vokaalit on just täyttä loistoa! :D Edit: Täytyy kyllä sanoa että aika pitkän demon olette tehneet. Kukas sitä nyt lyhyitä tekee, kun samalla vaivalla saa pitkänkin aikaan. Tossa kamassa on tarina, joka piti saada johonkin järkevään vaiheeseen jotta sen voi jättää kesken. Hyvä jos lo-fi-deathvokaalit puree;) Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
gorgonoidi 16.06.2007 01:55:59 | |
---|
Kukas sitä nyt lyhyitä tekee, kun samalla vaivalla saa pitkänkin aikaan. Tossa kamassa on tarina, joka piti saada johonkin järkevään vaiheeseen jotta sen voi jättää kesken. Tottakai sitä kannattaa pitkä tehdä jos siltä tuntuu ja onhan se kuuntelijallekkin parempi jos on enemmän kuultavaa ;) |
dipshit 16.06.2007 03:37:53 | |
---|
Erittäin, erittäin mielekiintoista kamaa. Päällimmäisenä mieleen jäi omasta mielestäni karmea laulu (joka tosin on todennäköisesti suhteellisen kieli poskessa väännettyä), etenkin tuo saatanallisen kuuloinen kirkuminen oli kamalaa. Toisaalta kyllähän se tuohon suht vinksahtaneeseen meininkiin sopiikin. 'Communionin' loistavat rytmivaihtelut ja instrumentaaliosiot oli kyllä helvetin hyviä. Etenkin se "huilusoolo" n. 6 minuutin kohdalla. Tässä juuri kirjoitellessa alkoi Redemption soimaan ja ei herranjestas tuota kirkumista. Muuttakaa laulutyyliä niin tästä voisi ihan tosissaan alkaa jo diggailemaan :D Mutta ihan hauskan kuuloistahan tuo, lähinnä musiikin vuoksi tuota kuuntelen, laulun voisi jättää pois :) Mutta jatkakaa vain samaan malliin, kyllä tämä selvästikin porukalle hyvin maittaa. |
Lord of the strings 16.06.2007 16:11:35 | |
---|
Onnistuneet sanoitukset. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
John Titor 16.06.2007 19:28:47 | |
---|
Onnistuneet sanoitukset. :D Se Communionin 6 minuutin kohdalla alkava soolo on soitettu sopraanofonilla, kiitokset William Suvanteelle. www.myspace.com/williamsuvanne Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
StoRBa 16.06.2007 19:31:29 | |
---|
Tässä juuri kirjoitellessa alkoi Redemption soimaan ja ei herranjestas tuota kirkumista. Muuttakaa laulutyyliä niin tästä voisi ihan tosissaan alkaa jo diggailemaan :D Niinpä... Hyvin soitettu ja sävelletty musiikki on huono tekosyy jättää vokaalit pienemmälle huomiolle. |
Kasperi Tervonen 16.06.2007 20:49:40 | |
---|
Niinpä... Hyvin soitettu ja sävelletty musiikki on huono tekosyy jättää vokaalit pienemmälle huomiolle. Ne vokaalithan on parhautta. :D Mua tosin kiinnostaisi hirveästi tietää mitä ne lyriikat oikein pitävät sisällään. Meinaatteko joskus julkistaa ne? :) Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL |
Ambitus 16.06.2007 20:55:18 | |
---|
Ne vokaalithan on parhautta. :D Mua tosin kiinnostaisi hirveästi tietää mitä ne lyriikat oikein pitävät sisällään. Meinaatteko joskus julkistaa ne? :) Lyriikat tulee sitten levyn kanteen. Hyvä syy ostaa sitten koko plättä! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
John Titor 16.06.2007 21:43:58 | |
---|
Lyriikat tulee sitten levyn kanteen. Hyvä syy ostaa sitten koko plättä! Kuitenkin joku ruokoton piraatti vuotaa ne kohta nettiin, vois antautua suosiolla:D Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Koskos 17.06.2007 00:50:04 | |
---|
Olen ikävä kyllä koukussa. Tämän menetetyn (humalaisen) viikonlopun täydellinen soundtrack. Nerokasta, puhtaan nerokasta! |
LamaAjanElvis 17.06.2007 04:57:31 | |
---|
Olen ikävä kyllä koukussa. Tämän menetetyn (humalaisen) viikonlopun täydellinen soundtrack. Nerokasta, puhtaan nerokasta! Tää on kyllä rauhoittavaa nukkumaanmenomusaa. Mitä seuraavaksi? Leg in uterus? |
Ambitus 18.06.2007 00:46:47 | |
---|
Tää on kyllä rauhoittavaa nukkumaanmenomusaa. Mitä seuraavaksi? Leg in uterus? Leg penetrated in Fetus Anal olis varmaan aika hyvä! :D Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Kuitenkin joku ruokoton piraatti vuotaa ne kohta nettiin, vois antautua suosiolla:D Pitäiskö? ;) Osaan ne kohta ulkoa, kirjatentti lokakuun 7. Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |