BigPapa 17.06.2007 12:12:49 (muokattu 17.06.2007 12:16:17) | |
---|
ne on kyl kovii eikstoi oo muuten 25 Golden Greats CD:nä julkastuna? Taitaa olla 25 Golden Greats, Olanoville ostin sen, mut ite kuuntelen mielummin tota 16 Golden Greatsia. Se krahisee....8).... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
sauhusanttu 17.06.2007 12:24:40 | |
---|
Kattoko joku muu kuin minä eilen Yle Teemalta kello 23 - 24 Hurriganesin keikkataltioinnin. Pikkasen oli Cisseltä ääni poissa ja laulo tosi falskisti muutaman biisin varsinkin i will stayn. Muuten oli mahtavaa kattoa tota hommaa ja sen aikaisia kamoja ja Remun uhoomista Hey Groopie biisin spiikissä I" am not homo. |
rheinone 17.06.2007 12:56:41 (muokattu 17.06.2007 13:00:43) | |
---|
ne on kyl kovii eikstoi oo muuten 25 Golden Greats CD:nä julkastuna? Sieltä löytyy Keep On Movin', jossa Ile vetää parhaan soolonsa ikinä. "Vähän ja yksinkertaisesti" putoo ainaki mulle. E: Niin ja Oh Baby Doll, aiijjai. Tämäkin sitä parasta Ileä. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
kiss 17.06.2007 21:34:18 | |
---|
minkälainen se Hurriganes suht uus dvd on??siis se missä on keikka pätkiä ja haastiksia..Onko se ostamisen arvoinen? on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Makkari 17.06.2007 21:53:38 | |
---|
Lyökää minua ihan vapautuneesti mutta kokonaisuutena tuo keikka ei minusta täytä luonnehdintaa loistava. Aivan helvetin hienoja ja upeita hetkiä taltioinnissa on, mutta kyllä sitä paskaa aika monta kokkaretta löytyi. Nojoo, onhan se täydellisyydestä kaukana ja Cisse laulaa huonosti. Mut enimmäkseen siis upeaa kamaa. Sanokaa mitä sanotte, mutta mä sanon nyt, että Crazy Days on Hurriganesin paras levy. Ja "I can't get the feeling" on mielettömän hieno veto. Olisi tosin instrumentaalina vielä parempi. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
jazzmies 17.06.2007 22:23:24 | |
---|
Kattoko joku muu kuin minä eilen Yle Teemalta kello 23 - 24 Hurriganesin keikkataltioinnin. Pikkasen oli Cisseltä ääni poissa ja laulo tosi falskisti muutaman biisin varsinkin i will stayn. Muuten oli mahtavaa kattoa tota hommaa ja sen aikaisia kamoja ja Remun uhoomista Hey Groopie biisin spiikissä I" am not homo. ...joskus ihan kuin kannattaisi lukea keskustelua muutaman viestiä takasinpäin, notta näkisi että kaikki mistä kirjoitat on jo kirjoitettu... Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
sirdickyj 17.06.2007 22:30:15 | |
---|
...joskus ihan kuin kannattaisi lukea keskustelua muutaman viestiä takasinpäin, notta näkisi että kaikki mistä kirjoitat on jo kirjoitettu... kas, jazzmies. meeppäs tonne Ari Koivus-keskusteluunkin, kun ite liekitit siitä ekojen joukossa. Ile on kova, jos en oo sanonu. Yllättävän hyvä muuten oli myös Night'n'day-veto tossa Humun haastatteluohjelmassa, oliksiin ä sitte Louhivuoren lisäks se Rock-Ola Kyllönen toisessa skebassa? Jonkun aikaahan Ganesissa tais olla luutuissa Louhivuori ja Kallio samaan aikaan, eikö? "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
hapan 17.06.2007 22:43:36 | |
---|
Jonkun aikaahan Ganesissa tais olla luutuissa Louhivuori ja Kallio samaan aikaan, eikö? Joo, tää tapahtui siinä vuonnä 1983, oisko ollu sinä kesänä. Muutaman keikat vetivät nelimiehisenä. Ja ne parit keikkanauhan pätkät, joita noista oon kuullut, ovat ehkä parasta Ganesia. Selkeästi. |
sirdickyj 18.06.2007 08:39:53 | |
---|
Joo, tää tapahtui siinä vuonnä 1983, oisko ollu sinä kesänä. Muutaman keikat vetivät nelimiehisenä. Ja ne parit keikkanauhan pätkät, joita noista oon kuullut, ovat ehkä parasta Ganesia. Selkeästi. varmaan hyvä kombinaatio, pari skarppia ukkoa, yks päällikkö ja yks rokkikukko. päällikkö saa luulla että liidaa hommaa, ja ammattireiskat osaa pysyä sopivasti taka-alalla. vaikka Louhivuorihan ei sitä Humun pöllöilyä tainnut kovinkaan paljon sulattaa, mikä ei ole ihme. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
J.Hollström 18.06.2007 10:29:43 | |
---|
Yllättävän hyvä muuten oli myös Night'n'day-veto tossa Humun haastatteluohjelmassa, oliksiin ä sitte Louhivuoren lisäks se Rock-Ola Kyllönen toisessa skebassa? Järkyttävän munaton chorussoundi kitarassa. Toista kitaraa ei kuulunut ollenkaan. |
Samaa mieltä ja muutenkin täysin karismaton tököviiksi, jos sillä nyt mitään merkitystä on. Jos se oli vaan kesätöissä ,en muista. - I scream, you scream, we all scream for icescream - |
juici 19.06.2007 08:46:34 | |
---|
Järkyttävän munaton chorussoundi kitarassa. Toista kitaraa ei kuulunut ollenkaan. Vähän naurettava video sinänsä. Tosiaankin munaton chorussoundi kitarassa ja Louhivuori bailaa kuin Marshallit huutais selän takana. "Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #3 | "Lapasethan sulla on siinä, mutta näkyykö moposta edes perävalot enää?" -qlqnen |
rheinone 24.06.2007 21:50:50 (muokattu 24.06.2007 21:51:44) | |
---|
dubbel nougat All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
rheinone 24.06.2007 21:50:51 | |
---|
minkälainen se Hurriganes suht uus dvd on??siis se missä on keikka pätkiä ja haastiksia..Onko se ostamisen arvoinen? Oowee Oohla? Hieno dokkari. Haastateltavista on saatu hyvin asiaa, ja asian vierestä, irti. Louhivuori on kyl ihme mooses, selvästikin väärä jäbä väärässä paikassa. Paavali Maijasen pisteet nousi. Kundi on opetellu relaamaan plus sillä on ihan hienoja tarinoita. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
-Cale 24.06.2007 22:16:32 | |
---|
Pikkasen oli Cisseltä ääni poissa ja laulo tosi falskisti muutaman biisin varsinkin i will stayn. Onko Cisse laulanut alunperinkin I Will Stayn levylle? Olen pohtinut että se ei voi olla Remu, äänen perusteella... |
hapan 24.06.2007 22:24:30 | |
---|
Onko Cisse laulanut alunperinkin I Will Stayn levylle? Olen pohtinut että se ei voi olla Remu, äänen perusteella... Kyllähän se lauloi. Tuolla Tavastian keikalla Cissellä oli flunssakuume päällänsä, eikä pystynyt ihan parhaimpaan suoritukseen. Siksi se kuulostaa kamalalta. |
-Cale 24.06.2007 22:29:45 | |
---|
Kyllähän se lauloi. Tuolla Tavastian keikalla Cissellä oli flunssakuume päällänsä, eikä pystynyt ihan parhaimpaan suoritukseen. Siksi se kuulostaa kamalalta. Kiitos tästä informaatiosta, nyt voin nukkua yöni taas rauhassa! Eipä Remun laulu koskaan noin hienolta ole kuulostanutkaan, vaikka omassa lajissaan kova tekijä olikin. Tuosta keikasta ei paljoa muistikuvia ole, sillä katsoin sen joskus aiemmin kun se tuli, varmaan ainakin puoli vuotta sitten. Eikä näin ollen ole juurikaan hajua millaista Cissen laulu oli... |
hapan 24.06.2007 22:32:38 (muokattu 24.06.2007 22:33:18) | |
---|
Eikä näin ollen ole juurikaan hajua millaista Cissen laulu oli... No, jottet seuraavalla kerralla pety, niin sanotaan näin: se on ihan hirveää. Tiger menee tosin paljon paremmin, mutta huomaa, että miehestä on veto poissa. |
moikki 25.06.2007 14:19:51 | |
---|
Tilasin epesiltä albert järvisen video historia dvd:n, saa nähdä mitä sieltä tulee. Jees jees |
williampratt 04.07.2007 12:42:00 | |
---|
|