Aihe: Voiko Bossin ME-50 liittää vahvistimen effect loopiin?
1
slerbis
17.06.2007 22:32:12 (muokattu 17.06.2007 22:33:35)
Otsikko kertoo asian. Olisin kiitollinen jos joku viisas osaisi tähän vastata.

Piuha loopin sendistä ME-50:sen inputtiin ja sitte ulostulosta piuha loopin returniin.

edit. Eli siis voi. :)
A tergo in bona nates
JuSu
17.06.2007 22:36:53
Piuha loopin sendistä ME-50:sen inputtiin ja sitte ulostulosta piuha loopin returniin.

edit. Eli siis voi. :)

Eri asia sitten, toimiiko kunnolla. Bossin inputti on suunniteltu suoraan kitarasta tulevalle signaalille, kun taas efektilenkin lähtö on linjatasoinen. Tämä voi aiheuttaa ongelmia. Kokeilemalla selviää.

JuSu
Ostetaan Marshall 1922 -kaappi heti käteisellä.
sonicc1
17.06.2007 22:50:39
Joo tuota juuri mietin mitä Jusu otti esille. Onko kenelläkään kokemuksia me-50:sen liittämisestä efektiluuppiin ja sen toiminnasta. Olen tekemässä ostopäätöstä laitteesta ja tämä vaikuttaa siihen ainakin jollain tasolla.
No Compromise
17.06.2007 23:47:03

Joskus olen kokeillut ME-50:stä putkivahvistimen efektiloopissa (kerran Marshall 100MGdFX:n loopissa), ja toimi ihan OK. Säröjä en sen kummemmin kokeillut, ne ei tohon looppiin taida käydä koskaan, muut toimi ihan hyvin. Säröt ei oo mun makuun muutenkaan tossa lankussa, muuten hyvä laite se on. Käytössä oli samaan aikaan kitaran ja vahvistimen välissä SD-1 ja NS-1(?), ja otin sähköt niiden rinnalta->syntyy ns. maalenkki ja tuloksena aika paljon hurinaa (kun soittaa kovaa ja isolla säröllä niin ei häiritse....) Aiheesta on topicci jossain täällä.

Eli siis: Mun mielestä toimii ihan hyvin, parin tunnin soittelun jälkeen kaikki laitteet on edelleen kunnossa jne. Sähköt kun otat muuntajasta joka syöttää vain ME-50:stä, niin pitäis mennä ihan ok.
"Vanhakin reppu voi kätkeä hyvät eväät." - P.Manni
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)