apenaattori 16.06.2007 15:45:46 | |
---|
Tosiaan, ajatus noista nimettömistä sooloista on todella hyvä, mutta homma kaatuu kohtuuttoman isoksi kasvavaan skaban vetäjän työtaakkaan. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
willie 16.06.2007 19:21:46 (muokattu 16.06.2007 19:23:06) | |
---|
Saaks laulaa ? Mitään en en oo paljoakaan ottanut. Paitsi haukkunut kaikki kitaristit tuolla soolokilpailun äänestyksessä. Bassoa vuodesta 1972. |
esprit de corps 16.06.2007 19:41:07 | |
---|
Saaks laulaa ? Mitään en en oo paljoakaan ottanut. Paitsi haukkunut kaikki kitaristit tuolla soolokilpailun äänestyksessä. Tottakai saa laulaa. Sooloskabassa oli kyllä aivan saatanan hieno tausta. Itse kyllä lupaan ensi kerralla virittää kitaran ennen kuin soitan yhtään mitään. Ja vois ehkä kuunnella taustan jopa loppuun asti ennen kuin soittaa sen päälle... ; ) Vähän niinku muumi. |
willie 16.06.2007 20:26:09 | |
---|
No ikinä en ole laulanut.. :) Enkä laula. Sooloskaban tausta oli tosiaan hemmetin simppeli ja hieno. Mukavasti siellä mamma hoiti tyylikkäät koskettimet ! Tuu ihmessä mukaan seuraavaankin skabaan. Vähän leikkimiellähän tässä toivottavasti osallistujat ovat mukana. Itse en ole osallistunut, mitäs mä bassoni kanssa sinne sähläämään.. :) Bassoa vuodesta 1972. |
MadMatt 16.06.2007 21:04:19 | |
---|
Itse en ole osallistunut, mitäs mä bassoni kanssa sinne sähläämään.. :) Willie vois kyllä joku kerta tehdä taustan skabaan. jos joskus satun vielä voittamaan niin tulen pyytämään sinulta taustaa Willie :-) Nothin' but the blues |
willie 16.06.2007 21:53:46 | |
---|
Willie vois kyllä joku kerta tehdä taustan skabaan. jos joskus satun vielä voittamaan niin tulen pyytämään sinulta taustaa Willie :-) Kiitos Mad..! Olen kuitenkin vain basisti. Ja nykyisin basisti evp. Täytettyäni viime vuonna 50v laitoin itseni telakalle lähes pysyvästi. Ei enää aktiivista soittoa eikä bluesin jurnutusta. 35 vuotta basson varressa tuli hillutua. Nyt on muut asiat päällimmäisenä. Toki jos bluesjameihin pyydetään, niin en ole kirvestä kaivoon heittänyt. (Jonka olen ennenkin maininnut). Nuorista miehistä löytyy niin paljon poweria ja ideaa, että olkoon vuoro heidän. Voi hyvin Mad ! Palataan willie :) Bassoa vuodesta 1972. |
Kuha 16.06.2007 22:18:02 | |
---|
Ja nykyisin basisti evp. Täytettyäni viime vuonna 50v laitoin itseni telakalle lähes pysyvästi. Eihän se noin mene. Eihän viiskymppinen ole vielä edes tarpeeksi vanha ollakseen uskottava Bluespatu! |
velsa 16.06.2007 22:19:17 | |
---|
joo kyllähän asia on niin että kyllä mä tunnistan näistä skabaajista ainakin kymmenen ukkoo ihan tosta vaan silmät sidoittuina 4 bofoorin tanakassa takanojassa.......niillä hepuilla soitto on jo siinä pisteessä että oma tyyli on löytynyt aikaa sitten......ja täytyy kyllä myöntää että niille ne pisteet monesti menevät mutta vain ja ainoastaan sen takii et mä diggaan niistä eikä mun mielestä parempia ole tarjolla.......!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Manetti 16.06.2007 22:32:07 (muokattu 16.06.2007 22:46:16) | |
---|
Kyllä noi aina tulee soolot kuunneltua ja laitettua sen mukaan pojot jakoon. Ja sanoisin että vaikka sokkona vanha kaarti tunnistais toisensa. Ja ainäkin minä, jos on hyvä veto, niin annan sille pisteen mikäli pisteitä riittää. Ja tarkoittaa sitä, että nimenomaan mun mielestä hyvä veto. joo kyllähän asia on niin että kyllä mä tunnistan näistä skabaajista ainakin kymmenen ukkoo ihan tosta vaan silmät sidoittuina 4 bofoorin tanakassa takanojassa.......niillä hepuilla soitto on jo siinä pisteessä että oma tyyli on löytynyt aikaa sitten......ja täytyy kyllä myöntää että niille ne pisteet monesti menevät mutta vain ja ainoastaan sen takii et mä diggaan niistä eikä mun mielestä parempia ole tarjolla.......!!!!! Mä voin vetää huoletta pötköllisen sipuliteetä tai jopa palviryynäreitä ja tunnistan myös..... ja pisteet menee niillle joiden tsoolo miellyttää mun korvaa, iästä sukupuolesta tai mistään muustakaan riippumatta tai roikkumatta. Eiköhän se oo just tän äänestyksen tarkotus...antaa pojot niille joiden tsooloista tykkää? Tosin...usein jää sellainen olo et pojoja ois saanu olla enemmänkin koska hyviä tsoolojakin on ja niille mieluusti pisteen antais. ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
MadMatt 16.06.2007 22:39:00 (muokattu 16.06.2007 22:39:47) | |
---|
Juu, kyllä monet tunnistaa tyylistä mutta "nimi" miehetkin jäävät välillä pisteittä koska arvostelen nimen omaan sooloa enkä kitaristia. ja tottakai se oma muziikki makukin on ratkaisevassa asemassa ja sen takia pojot päätyvät yleensä tietyn tyylisuunnan edustajille. Tietysti tästäkin välillä poikkean koska fiilis pohjalta niitä pisteitä annan. Nothin' but the blues |
velsa 16.06.2007 23:10:02 | |
---|
Velsa: Erittäin aistikas, saundi päästää tatsin kuulumaan niistä sormista. Mistäköhän sitä saisi hommattua samanlaiset nakit. Eiku mä vedin ihan selvin päin.......8) Kauas on pitkä matka........ |
Magic Bullet 16.06.2007 23:19:29 | |
---|
Magic Bullet 1p Täs oli paljon hyvää,mut snadii panostamista muutamaan perusasiaan suosittelisin,vire skarppausta ja noitten mikro intervallien kanssa kandee olla tosi tarkka jos niitä vetelee.....kuuntele hyvii laulajii,esim Bonnie Raitt tai John Mayor klaaraa noi jutut!!!!! jees tänks pisteestä! Tolla vire skarppauksella tarkoitutat viritystä vaiko benditarkkutta ja semmosta? Ja mikrointervalli on varmaan semmonen mikroskooppinen intervalli? :) |
Manetti 16.06.2007 23:36:54 | |
---|
Manetti-Viis sormista....... Dankjuu!....8) ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
velsa 16.06.2007 23:46:49 | |
---|
jees tänks pisteestä! Tolla vire skarppauksella tarkoitutat viritystä vaiko benditarkkutta ja semmosta? Ja mikrointervalli on varmaan semmonen mikroskooppinen intervalli? :) joo,yleistä vire skarppausta....mikrofobia eiku mikrofoninen......no whatever..... mut niitä kumminkin jotka on niinku about neljäsosa sävelaskeleen......kyl sä tiedät....8) Kauas on pitkä matka........ |
Magic Bullet 16.06.2007 23:48:44 | |
---|
joo,yleistä vire skarppausta....mikrofobia eiku mikrofoninen......no whatever..... mut niitä kumminkin jotka on niinku about neljäsosa sävelaskeleen......kyl sä tiedät....8) Epävireitä :) |
velsa 16.06.2007 23:51:38 (muokattu 16.06.2007 23:54:24) | |
---|
Epävireitä :) ei ku ne on oikeesti ihan saadanan makeita juttuja ku niihin pääsee sisälle.....ainaki mun mielestä.....ja olin kuulevinani sulla just niitä pikku koruja siellä täällä...... asiasta aivan toiseen....onks toi sun omakuvassa oleva ac10 oikee vai semmonen uusio cc vai mikä se nyt onkaan....... Kauas on pitkä matka........ |
apenaattori 17.06.2007 12:07:51 | |
---|
ei ku ne on oikeesti ihan saadanan makeita juttuja ku niihin pääsee sisälle.....ainaki mun mielestä.....ja olin kuulevinani sulla just niitä pikku koruja siellä täällä...... No kerropa nyt tarkemmin, alkoi kiinnostamaan. :-) http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Manetti: tyylikäs ja arvaamaton Jack Nicholson Tak tak...On muuten mielinäyttelijäni.....8) ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
BigPapa 17.06.2007 14:22:24 (muokattu 17.06.2007 14:37:26) | |
---|
BigPapa Napakka, mukavasti naukuva kitarasaundi. Soittossa on hienoa puhetta kitaralla, sellasta mukavaa bluespuhetta 60-70 lukujen tyyliin. Maukas soolo Papalta jälleen ! No mut sehän on hauskaa....8=O Ei ehkä ihan parasta Papaa mut ei se menoo haittaa..... No tällästä siit tulee kun on h..vetin huono rytmitaju.....mut onneks mulla on sit vastaavasti melodiataju päin p..settä.....8DDDD The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Kuha 17.06.2007 15:26:26 | |
---|
kuha: aina tyylikäs James Bond Kiitos. Nyt taisi olla vaan Esa Pakarinen! |