Olen lukenut paljon Valvetronixin comboista ja kovasti on kehuttu. Saisinko kuitenkin enemmän rahoilleni vastinetta, jos ostan Valvetronix nupin? Voxin AD60VTH nupista en löytänyt keskustelua. Jos ostaisin nupin, niin hommaisin kaapin myöhemmin. Käyttäisin Amplitubesta kaappimallinnoksia siihen asti. Mitä eroja combossa ja nupissa? Sitten en ole saanut selville, että pystyykö Valvetronixin comboissa säätämään särön määrää eri preseteissä vai ovatko ne "hevisustainit" mukana presetissä? Eli pystyykö esim. UK80 asetusta soittamaan puhtaalla soundilla? Esittelyvideoissa tuo 30 wattinen combo on kuulostanut hyvältä, mutta miten se voi olla noin halpa (n.250e)? "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |
Outline 17.06.2007 20:45:53 | |
---|
Sitten en ole saanut selville, että pystyykö Valvetronixin comboissa säätämään särön määrää eri preseteissä vai ovatko ne "hevisustainit" mukana presetissä? Eli pystyykö esim. UK80 asetusta soittamaan puhtaalla soundilla? Esittelyvideoissa tuo 30 wattinen combo on kuulostanut hyvältä, mutta miten se voi olla noin halpa (n.250e)? Tyttöystävällä on tuollainen. :) UK 80llä ja noilla muilla särömallinnusjutuilla ei voi soittaa puhtaalla, mutta on siinä toinen kanava minkä päälle voi tallentaa sitten sen puhtaan soundin. Sitä pitää vähän rassailla kun jos on liikaa gainia niin ne puhtaat menee kaikki crunchelle. Kyllä se vähän mössää sitä bassoa jos soittaa kovalla säröllä etenkin tolla UK80llä. Varmaan jos ostaa nuppina ja jonku hyvän kaapin siihen niin se ei tee sitä niin puuroksi. ehkä en ole kokeillut |
apenaattori 17.06.2007 20:51:47 | |
---|
Siis jos ruuvailet esim. tuosta UK80's mallinnokset gainin tarpeeksi pienelle niin kyllähän sieltä puhtaat saundit saa. Kitaran volapotikallakin puhdistuu ihan kivasti. En tosin tiedä, onko tuo ihan sitä mitä tarkoitit. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Jale 17.06.2007 21:16:18 | |
---|
Juuri tätä meinasinkin! Gainit pois niin puhdasta ja gainit täysille, niin hevisustainia. Eli käyttökelpoinen vehje! Tarvisin vahvistinta pop/rock musan tekoon. Sellaista "jokapaikanhöylää". Mulla on Amplitube, mutta sen ainainen käyttö tympii. En haluaisi olla sidoksissa tietokoneeseen aina, kun haluan soittaa/äänittää kitaraa. "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |
Weg 17.06.2007 21:17:31 | |
---|
Jostain syystä tällähetkellä toi 30w valvetronix kuullostaa ihan kuralle tän pod xt liven rinnalla, tuosta eio ihan hevin soitteluun välttämättä sitten. Jos siis soitat rock - hard rock tai siitäkin rauhallisempaa kama niin sitten on todella oiva peli. Tähän pitäisi kai kirjoittaa jotain hienoa ja muiden mielestä hauskaa. Koska en keksi mitään, jätän tämän kohdan tyhjäksi. |
apenaattori 17.06.2007 21:18:03 | |
---|
"jokapaikanhöylää". Valvetronix toimii siinä tapauksessa erittäin hyvin. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |