Aihe: Oletko ikinä tyytyväinen soittokamoihin?
1 2 3 4
Eeroplane
18.01.2004 01:57:40
olen. ainakin melkein... straton nauhat kun vaihtaisi korkeammiksi, pedaaleita hallittua muuten kuin yksitellen painelemalla ja olisi vielä les paul, teräskielinen, 12/6-kielinen kaksikaulainen, ja danelectro tai toinen les paul slidesäädöissä, niin homma olisi jokseenkin reilassa. heh...
Dinorocker
18.01.2004 06:39:26
Olen tyytyväinen.
Perkele College of Music
migeboy
18.01.2004 09:32:06
Mä oon muuten täysin tyytyväinen, mutta ku piru vie pitäis saada se telen vire-ongelma ratkaistua.

Mulla kans sama juttu oman telen kanssa. Vire ei meinaa pitää.
Puavali
18.01.2004 10:45:57
Olen, vaikka en olekaan. Jotain pitäisi saada lisää, vaikka entisiäkin on liikaa.
Kitaravirtuaali
18.01.2004 11:43:37

No tänään menee marsu uudelle omistajalle, että saan rahaa uuteen kitaraan (Washburn RS980). Tällä hetkellä on neljä kitaraa: Tämä ibanez jonka vaihdan siihen wb:hen, yksi omatekemä (lue: -rekonstruoima) strato ja kaksi akustista, teräs- ja nailonkielinen.
Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Samuel P.
18.01.2004 11:48:43

Sähkökitaroihini olen tyytyväinen, mutta 6-kielinen akustinen on aikas huono. Särö- ja hiukan likaiset soundit ovat siinä, mutta puhtaisiin en ole ihan tyytyväinen. Marsu kun on rokkikone, ja flexu ei ole ihan sama kuin Fender tai Vox. Eikä Koch-marsuyhdistelmäkään vie puhtaissa soundeissa ihan perille asti.
Ze Kink
18.01.2004 12:34:59 (muokattu 18.01.2004 12:36:19)
No, en ole tyytyväinen korean les pauliini, en myöskään vahvistimeeni (tai olen, mutta tämä on vain "harjoittelu"styrkkari) enkä efekteihini. Kitaratilanne pitäisi parantua uudella Ibanezilla ennen kesää, myöskin kesällä pitäisi aloittaa oman kitaran väsääminen (taitaa tulla ikuisuusprojekti), myös jossain vaiheessa pitäisi ostaa kaverin vanha fenkku ja väsätä se lähes kokonaan uusiksi, ja sitten vielä nuppi+kaappi... Pahalta näyttää :)

EDIT: Niin, ja tuo yksi hajonnut klassinen saisi vaihtua ehjään. Toiseen klassiseeni olen kyllä tyytyväinen, tosin sen hinnalla olisi jo ostanut sen nupin+kaapin...
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Super-Jari
18.01.2004 12:49:48
Olen tyytyväinen, mutta lisää silti pitäisi saada. Tosin kun kaikkea ei ole onneksi kokeillutkaan niin ei osaa kaivata sitä mistä ei tiedä. :)
Jos joku putosi kalliolta, ei ollut mitään väliä sillä, syöksyikö maa ylöspäin vai hän itse alaspäin. Vaikeukissa oltiin joka tapauksessa.
HS
18.01.2004 13:06:33
Terve

Kotona 20-vuotias trankkuvaffari toimii ja kuulostaa vallan mainiolta, mutta annas olla kun pääsen treenikämpälle "parempien" laitteiden kanssa touhuamaan, niin kohta ei mikään soundaakaan enää hyvältä.
Tavoittelemani soundi on kyllä kirkkaana pääni sisällä, mutta ei ole aivan vielä sellaisenaan löytänyt tietään ulos kaiuttimista :)
...mutta tulevaisuudessa varmaankin.

...Anteeksi vuodatukseni. Lähden..vessaan.
Saat. Muistithan pestä kädet?
Volle
18.01.2004 14:00:34
Olen tällä hetkellä kai ihan tyytyväinen ehkä. Lisää pitäisi silti saada uusia ja erilaisia vehkeitä.
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
Player
18.01.2004 15:02:34
Olen tyytyväinen soittokamoihini
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
Imper
18.01.2004 17:14:58

Olenpa kohtalaisen tyytyväinen. Itse kamat on ihan kunnossa monen vuoden hakemisen jälkeen, mutta putkiremontti pitäisi Jubileeseen tehdä ja Les Pauliin pitäisi tehdä etumikin puolitusmahdollisuus. Uuden akustisen ostan heti kun työt alkaa ja saan rahulia siihen. Martin lähtee pakettiin. Sit ei vituta!;)

Efekteiden kanssa pelleilyn onneksi tajusin lopettaa, kun tajusin ettei niiden avulla saa "sitä" soundia koskaan. Tässä vihje joka säästä loppupeleissä paljon rahaa ja harmaita hiuksia: osta hyvä kitara ja hyvä vahvistin, sitten kun ne on kunnossa, niin vasta SITTEN ryhdy kokeilemaan efektipuolta. Jokuhan sen jo joskus sanoikin että "hyvä särö kaivetaan vahvistimesta ja huono purkeista", mikä pitää mielestäni helvetin hyvin paikkaansa.;)
Everyone is a per-son
kassus
19.01.2004 14:48:39
Ovela ja koskettava kysymys Plutolta. Minäkin olen tänään tyytyväinen kamoihin mutta huomenna joku on ehkä vialla ja ylihuomenna taas olen tyytväinen. Eli vika on ehkä enemmän miehessä kuin miehen vehkeissä, mielenlaatu kai vaihtelee.
TLT-Team, takanani on loistava tulevaisuus.
zorro
19.01.2004 15:04:37
Mulla on vielä paljon ostettavaa ja kuolattavaa. Sitten ku olen kitarakamat saanu suhtkoht kohilleen, siirryn varmaan kosketin puolelle tuhlailemaan olemattomia rahoja.

Koskahan tuota soitin-addiktiota aletaan virallisesti vertailemaan alkoholsmiin sunmuihin?
OSTETAAN: Digitech WH1
samvil
19.01.2004 21:54:00
En ole. Vahvistinta olen hankkimassa ja kitara on huono strato kopio. Akustinen on nyt ihan riittävä.
-Samuli
Hotakainen
19.01.2004 22:22:07 (muokattu 19.01.2004 22:22:45)
On se muuten perkele. Tässä parisen kuukautta olen ollut Laney VC30:sen onnellinen omistaja ja nyt jo suunnittelen vahvarin vaihtoa. Ei voi mitään, voxi pitää saada.

Ennenvanhaan oli paljon kivempaa kun sai huoletta soitella ja opetella kaikkea uutta, vaikkakin paskoilla vehkeillä. Nykyään sitä vaan hioo soundia ja haaveilee laitteista joihin ei ole varaa.
Huora! Kuraperse!
Reddie
20.01.2004 02:55:49
Mä oon kyl niin kamafriikki et en oo ikinä tyytyväinen. :) Tai siis kyllä sitä periaatteessa voi olla tyytyväinen, mutta aina tulee olemaan JOTAIN mitä haluaa. Oon aika soundifriikkikin, eli tykkään kuunnella "niitä pieniä eroja". Oon yks iso multiefekti koko äijä.. Tekis tälläkin hetkellä mieli ostaa sekä Bossin OC-3 oktaaveri ja MXRn oktaaveri vaan "sen pienen eron" takia..

Mut joko mulle joku kertois että mistä toi GAS on lyhenne?!
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia suomesta
kivi
20.01.2004 04:28:56
Mut joko mulle joku kertois että mistä toi GAS on lyhenne?!

Gear Acquisition Syndrome.

Olen tyytyväinen, ollut jo vuosikaudet. Mutta siis - liverigiini ja keikkakitaroihini oon tyytyväinen, mutta kun mennään studion puolelle, niin ei kai niitä huippukilkattimia voi koskaan kyllin ollakaan. Kun aina haluais, että olis joka ikiseen juttuun juuri se oikea akustinen, oikea banjo, oikea maniska, oikea ud, oikea saz, oikea bouzouki, oikea sitar, oikea polytambura... ja sit pitäis olla se oikea mikki, oikea etunen, oikea tiski ja oikea mankka ja oikea kuuntelu ja oikea huone ja oikea talo ja oikea maa ja oikea ilmasto ja oikea tuottaja. Ja lasissa oikeaa viiniä.

Mutta niin kauan kun riittää, että Gibsonia mättää, ja Marshall tai Fender paahtaa putket punaisena, niin kauan olen tyytyväinen.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
PekkaM
20.01.2004 08:31:41
Mitään ei tee mieli. Paitsi että sellainen Wah olisi kiva, jonka saisi kytkettyä hyppäämättä sen päälle koko painollaan.
Osta JEM77BFP!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)