Aihe: Miksi bändipaidat ovat niin isoja?
1 2 3
Mustikkamuffinssi
25.06.2006 16:35:42
Mun ainut bändipaita on ostettu the Darknessin keikalta. Se on semmoinen punavalkoraitainen, ja mallia tyttö. Hyvin istuu.
"Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää." kalamies#45 >-)))>
Nieby
26.06.2006 14:29:36
Ja oon 158,6cm pitkä

haha! tarkkaan oot mitannu :)
Progressiveland
26.06.2006 15:04:48

Hevarit on läskejä. Siksi.

juurikin ajattelin samaa
kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php
Terrorwrist300
18.04.2007 11:20:26

kellään kokemuksia backstreetmerch.comista?
Onk ne paidat oikeesti noin mahottoman isoja? Käyköhän näille luottokortin sijasta vaikka tilisiirto?
Lord of the strings
18.04.2007 23:55:40
ikää on nyt 17v ja saa ihan etsimällä etsiä sopivia kun jotkut ei tee S-kokoja perkele.

T. Kääpiö
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Marshallga
19.04.2007 23:58:23
Ite oon 173 cm lyhyt ja M-koko on sopivan passeli, piraattipaidoissa L-kokokin käy mainiosti.
Lord of the strings
21.04.2007 01:05:53
Ite oon 173 cm lyhyt ja M-koko on sopivan passeli, piraattipaidoissa L-kokokin käy mainiosti.

Tuli mieleen tästä kun serkkuni isä toi Vietnamista minulle T-paidan (Punainen paita, jossa keltainen tähti keskellä. Eli niinkuin Vietnamin lippu).

Paita on minulle juuri sopiva ja olen sen 170cm pitkä. PAidan koko on XXL. On ne pikkusia nuo Vietkongit, aww..
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
arancia
21.04.2007 12:50:59
Olen viikon sisällä ostanut kaksi bändipaitaa, ja molemmat ovat olleet jopa hieman liian pieniä. Tai pituuttai saisi olla lisää, sillä inhoan paitoja, jotka loppuvat liian nopeasti. Olen 157 senttinen ja ostamani koko oli naisten S.
Metallikka
05.05.2007 20:56:07 (muokattu 05.05.2007 20:57:46)
Ongelmallista on bändipaitojen löytäminen tällekin pikku hobitille. Kun satun olemaan puolitoistametrinen ja kuuntelemaan raskaampaakin musiikkia, huomaa tämän perusennakkoasenteen että kaikki mättöä kuuntelevat on kokoa jääkaappipakastinyhdistelmä. Hassua kyllä, törmäsin eräässä lappeenrantalaisessa alan liikkeessä 140-senttiseen Dimmu Borgirin Death Cult Amageddon -paitaan...se olikin sitten senhetkisen ajatushäiriöni mukaan mukamas liian pieni....! oi miks' en tajunt sillon ostaa...*spete-läpsy otsaan*

Onneksi en ole niin kauhean ronkeli istuvuuden suhteen...kaapistani löytyy sekä tällaisia slim fit -mallisia (joita niitäkin sentään joskus löytyy, jos ei muuten niin itse designaamalla) että sitten "rennompia" S- ja M-kokoisia 'tavispaitoja'...
Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life. - Terry Pratchett
Fortune
06.05.2007 12:14:43
kellään kokemuksia backstreetmerch.comista?
Onk ne paidat oikeesti noin mahottoman isoja? Käyköhän näille luottokortin sijasta vaikka tilisiirto?

Hyvin toimii, paitojen koot riippuvat mallista, itse olen tilannut sieltä pari paitaa, Ghostbusters-paita oli normaalia Fruit of the loomia ja M-koko ihan hyvä, Coheed and Cambria -paita oli vähän reilumpaa kokoa, muttei mikään teltta sekään.

Maksaminen onnistuu vain luottokortilla, se on turvallisintakin IMHO. Eikun Visa tms. hakuun, siitä on paljon iloa verkkokaupoissa.
Look behind you, a three-necked guitar!
Billsner
06.05.2007 13:01:08
http://www.levykauppax.fi/ tuolta saa ainakin tilattua muitakin kuin XL-kokoisia paitoja.
Wrapped in plastic
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)