Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sopiva Prätkärotsi?
1 2 3
KurtCobain
11.05.2007 17:52:33 (muokattu 11.05.2007 17:59:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarttisin prätkärotsin tähän syksyä vasten, joten ei vielä ole kiirettä. Mut kaikki prätkärotsit tuntuu olevan liian isoja. Tua leather heavenis oon ollu kokeilemas nii näytän joltain jätesäkki tyypiltä siinä :D
 
"Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin.
Teksu
11.05.2007 18:05:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teetä?
 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
 
kiip on thräshin!
hullu_ukko
11.05.2007 19:05:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Syö enemmän :)
 
Osta takki ja vie jonnekkin kavennettavaksi/lyhennettäväksi? Voi tosin tulla halvemmaksi teettä, ellet tunne ketään, joka tekisi modifikaatiot ilmaiseksi tai aivan pikkurahalla.
 
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Hallitus on myös vedonnut kansainvälisiin järjestöihin, kuten Euroopan neuvostoon ja Natoon, jotta nämä estäisivät virolaisten aikeet olla myymättä halpaa alkoholia suomalaisille.'' -Lehti
Nidhöggr
11.05.2007 19:07:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.stuntman.fi
Tuolla oli prätkärotseja eri koilla.
http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/nahka/52200_iso.jpg
 
Krää-ähh.
KurtCobain
11.05.2007 19:16:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kattelin tua huuto.netis et naisten nahkatakit on ihan samanlaisia, ku miesten, mut niitä saa pienemmillä koolla. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=49749746
 
"Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin.
WinterMad
12.05.2007 15:09:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkä kokoinen olet? Itse olen 165cm/50kg niin M/L nahkarotsi on kyllä aika passeli.
 
Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä.
KurtCobain
12.05.2007 17:03:54 (muokattu 12.05.2007 17:38:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkä kokoinen olet?
 
Pituutta 170cm ja painoo 60kg.
 
Itse olen 165cm/50kg niin M/L nahkarotsi on kyllä aika passeli.
 
Täh? M/L kokone. Mää näyttäisin aika jätesäkki tyypiltä sen kokosessa :D
 
"Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin.
Rocco_Longfella
14.05.2007 08:40:58 (muokattu 14.05.2007 08:43:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ole onnellinen, ettet omista orankikäsiä. Itse löydän kyllä muuten hyvänkokoisia takkeja, mutta jää aina hihat lyhyiksi.
 
Syö enemmän :)
Tämä. Jos syksyksi vasta tarvitsee takkia, niin ongelmahan on itsestään ratkaistu. Kesällä kuitenkin tulee kiloja aika roimasti grillatessa, ryypätessä ja löhöillessä auringossa.
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
-Aleksi-
16.05.2007 22:35:22 (muokattu 16.05.2007 22:35:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla olis moottoripyörä takki ja housut. Tosin jotain goretex tyyppistä joka pitää veden, väriltään mustat. Ei siis nahkatakki. Siinä on myös suojat kyynerpäissä, polvissa ja selässä. Kysele jos ei tarvi olla juuri nahkaa tms. Myynnissä on kun hinnasta sovitaan, omaa prätkää ei enää ole.
 
Juzpe
01.06.2007 18:20:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tampereen Nahka-Albert? Saattavat olla jopa alennuksessa tähän aikaan vuodesta... sieltä meidän persjalakanen laulaja ainakin löysi omansa
 
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
peteihis
02.06.2007 01:37:37 (muokattu 02.06.2007 01:39:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jaa.. Itte olen 43v 189cm 88 kg ja sopivia vatteita vaan ei oo olemassakaan... niin muodoin ei myöskään nahkarotseja ...
 
Olen ruumiinrakenteeltani ihan perinteinen kukkakeppi, joskin tohon keskivartalon kohdalle on ilmestynyt sellanen 15kg pullistuma sitten vuoden 1984.
 
Ja S***tana vieköön!!!! Edelleenkään ei oo sellasta ylävartalopn vaatetta tullu vastaan joka:
1) istuisi hartitioista
2) olisi riittävän pitkähihainen
3) olisi riittävän kapea vyötäröinen
 
En mä oikeesti ymmärrä kenelle noita miesten vaatteita tehdään... Ei ne edes pysy päällä siinä kohtaa kuin niiden pitäisi. ....Naisille kyllä tehdään sopivia vaatteita. .. monen kokoisille painoisille ja muotoisille. (Se on ihan mukavaa, että tehdään, MUTTA...)
 
KurtCobain
02.06.2007 10:55:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja S***tana vieköön!!!! Edelleenkään ei oo sellasta ylävartalopn vaatetta tullu vastaan joka:
1) istuisi hartitioista
2) olisi riittävän pitkähihainen
3) olisi riittävän kapea vyötäröinen

 
Mullakin on just toi että se ei vaan istu hartioilta. tulee sellaset pussit sinne eikä siin oo mitää järkee.
 
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
ollikainen
04.06.2007 09:51:52 (muokattu 04.06.2007 09:52:23)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakin on just toi että se ei vaan istu hartioilta. tulee sellaset pussit sinne eikä siin oo mitää järkee.
 
No hanki hartiat.
 
''Sex by eight is too late!'' -Nambla
ballfish
04.06.2007 11:09:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No hanki hartiat.
 
Jeps. Kaveri on ilmeisesti -93, eli muutaman vuoden odotat ni hartiat kasvaa. =)
 
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Räkkipeli
04.06.2007 13:01:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Syö enemmän :)
 
Fucking A, dude! Ala vaikka reenaamaan jos täytyy.
 
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
hullu_ukko
04.06.2007 20:57:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ala vaikka reenaamaan jos täytyy.
 
Syöminen on helpompaa ja ehkä jossain määrin terveellisempää -93 syntyneelle ;)
 
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger
peteihis
05.06.2007 01:55:57 (muokattu 05.06.2007 02:09:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lakatkaapas nyt lapset (=ollikainen, ballfish, Räkkipeli, hullu_ukko) mouhuamasta....
 
Ehkä te sitten ootte vaan "tehdasmitoissa" mutta mää en silti jumalauta tajua, että kun mää oon luuta ja nahkaa ja keskellä on kaljamaha, niin rotsin vetoketju ei mee kunnialla kiinni rintalastan alareunasta ylöspäin, mutta silti vyötäröstä kuitenkin tuulee sisään.
 
Jos "hankkii hartiat" niin eipä se juuri auta. Ne takin hartiat on tehty henkarissa roikkuvalle takille; ei ihmisen päällä olevalle! Ja sittenpä sen vaateskappleen helma selkäpuolleta sojottaakin suoraan taaksepäin niinkuin Pikku Myyn mekko!
 
Mutta kattokaas härkätaistelijoiden jakkuja! On muuten selkäpuolellakin 3D-muoto niissä vermeissä!
 
--> Mitä tästä opimme ... me emme kai varsinaisesti opi mitään, mutta vaatesuunnittelijat voisivatten ehkä kenties mahdollisesti joskukseen mennä räätälin oppiin, jooko...???
 
Teetä? Niin siis mää oon kyllä kahvin juoja, mutta lainaanpa tähän hätään rakkaan pikkusiskoni lausahdusta:"Kaikki pitäs tehä ite!" -- siis nähtävästi myös kahvi ja tee ja nahkavaatteet ;) ... (Kirjoittaja on nyt hiukkasen huppelissa ja niinmuodoin etukäteen pahoitelee mahdolliseti herättämäänsä pahennusta)
 
Bobana
05.06.2007 08:38:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On se muuten hyvä että jotain vaatetta sitten tehdään oikeen isoillekkin pojille.... Nahkataivas myy tavis rätkärotseja XXXXXXXL eli seittemällä äxällä.... Se on jo iso. On tainnu mennä kokonainen lehmä sen tekemiseen. Itselläni on vasta XXL menossa eli vielä on kasvun varaa melkosesti... Hihuu!!!
 
Sex, choppers and jellyroll! www.fiercemetal.org
routa
17.06.2007 10:24:37 (muokattu 17.06.2007 10:26:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Otetaan nyt purnaus pois kuitenkin.
 
EDIT
 
"Vasara: Näytät Pat O'brienin ja George Fisherin risteytykseltä"
KurtCobain
17.06.2007 10:27:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

12 vuotiaana ei nahkatakkia kannata ostaa ja jos olet kääpiö niin hyvää loppu elämää.
 
Annoiin plussan kommentista :D eka mun pitää hankkia kitara vahvari joka maksaa 330e, sit mun pitää hankkia multiefekti kitaralle joka on 300e ja sit sen jälkeen jos saan 200e kerättyä nii sit ostan nahkatakin :) Mut sillon kun mul on nahkatakkiin varaa nii oon joku 16v vanha :)
 
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «