Luotomeister 14.06.2007 21:15:34 | |
---|
kertokaas että onko tuo jackson rr3 hyvä kitara. muut kehuu jacksonin lisenssi talloja että ne ovat parhaimpia ibanezin lis. tallojen kanssa. muuten tuo rr3 olisi kiinnostava. kertokaa mitä mieltä olette ite! |
migreeni 14.06.2007 23:35:21 | |
---|
Itelläni Jacksoneistä Dinkya lukuunottamatta huonompia kokemuksia. Eli siitä en muuta osaa sanoa että jos pitää olla Jackson ni osta Dinky. Ja kaikki lisenssifloikat on aika lailla paskoja, siitä ei pääse mihinkään. Jos haluaa laatua niin siitä valitettavasti pitää maksaa.. :/ |
blues swing 14.06.2007 23:38:19 | |
---|
|
Bookkeeper 15.06.2007 00:07:31 | |
---|
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
blues swing 15.06.2007 00:16:29 | |
---|
Minulla oli tuollainen. Kovin samantyylinen kuin Iban RG:t (ohut kaula jne). Heikkouksia: tunkkaiset mikit ja huono floikka. Ahaa. Varmaan olis sama malli kans? Naitahan oli varmaan viitta tai kuutta eri tyyppista saatavilla aikoinaan. Minusta taman kitaran parhaimpia puolia on nimenomaan sen mikit ja kaula. Tassa 250-mallissa on aivan 100% eri tyylinen kaula verrattuna Ibaneziin. Syy miksi myyn on etta soitan nykyaan bluesia ja tama skitta on komerossa keraamassa polya. |
Bookkeeper 15.06.2007 00:48:38 (muokattu 15.06.2007 00:50:34) | |
---|
Ahaa. Varmaan olis sama malli kans? Naitahan oli varmaan viitta tai kuutta eri tyyppista saatavilla aikoinaan. Minusta taman kitaran parhaimpia puolia on nimenomaan sen mikit ja kaula. Tassa 250-mallissa on aivan 100% eri tyylinen kaula verrattuna Ibaneziin. Syy miksi myyn on etta soitan nykyaan bluesia ja tama skitta on komerossa keraamassa polya. Hmm. Niinpäs olikin. Itse asiassa tuossa on H-S-S mikitys vs H-S (minkäs sille voi kun on puusilmä...). Enivei, noin muuten minun "Vetteni" oli ihan asiallisesti rakennettu keppi. Kaula pysyi suorana, kevyt soitettavuus, jne. Mikeistä en tykännyt, mutta samaa voi sanoa puolta kalliimmasta Ibanez RG:stä. Nykyään Charvette on uuden omistajansa aktiivisessa käytössä. Uusi maali, kolhujen paikkaus ja tallan blokkaaminen tekivät ihmeitä... "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
pekurides 15.06.2007 00:56:32 | |
---|
et kertonu paljonko rahnoo käytössä? Ne paremmat Jacksonit aika kalliita..... hommaa vaikka joku lespa tai sg tai explorer niistä lähtee aika hyvät juntat... Mutta taitaa Floikka olla sulla hakusessa ni etsi vanhempi japanin charveli tai professional jaska niissä löytyy Schallerin floikkia. No perkele! torilla olisi just nyt hyvä diili, läpirungon Charveli laatupeli tarjouksia vaan kehiin!!! Tunteella päin vittua. |
Luotomeister 16.06.2007 21:05:07 | |
---|
et kertonu paljonko rahnoo käytössä? Ne paremmat Jacksonit aika kalliita..... hommaa vaikka joku lespa tai sg tai explorer niistä lähtee aika hyvät juntat... Mutta taitaa Floikka olla sulla hakusessa ni etsi vanhempi japanin charveli tai professional jaska niissä löytyy Schallerin floikkia. No perkele! torilla olisi just nyt hyvä diili, läpirungon Charveli laatupeli tarjouksia vaan kehiin!!! korkeintaan 600€ |
Jannipaali 16.06.2007 21:39:34 (muokattu 16.06.2007 21:39:50) | |
---|
NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT! Opetellaanpa ne käytöstavat, vaikka netissähän me keskustellaankin. "We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
KickBoX 16.06.2007 21:56:27 (muokattu 16.06.2007 21:58:17) | |
---|
Ja kaikki lisenssifloikat on aika lailla paskoja, siitä ei pääse mihinkään. Jos haluaa laatua niin siitä valitettavasti pitää maksaa.. :/ Kai muistit että esimerkiksi myös Ibanezin huipputallat Edge ja Edge Pro ovat lisenssejä. NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT! On ne nuoret bodomistit niin hauskoja. |
Kitarmän 16.06.2007 22:09:59 (muokattu 16.06.2007 22:15:15) | |
---|
Kettuilumoodi ON: No totta hemmetissä ostat http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_alexi_200_wh.htm sillä lähtee bodomit ja hevit sairaan nopeesti!!! Kettuilumoodi OFF: Osta schecteri. Et kadu hankintaasi. Niitä löytyy myös EMG mikeillä ja floikalla varustettuna sekä myös tarvittaessa mitä ihmeellisemmän muotoisena. |
pulliha 16.06.2007 22:20:08 | |
---|
Millai olis Ltd mmv sn ? Siin olis nyt tätä Bodom touhuu ja oon itte ollu ainaki tyytyväinen sen "hevi kitara" rooliin. Torilla on aika monta käytettynä. Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö |
7th son 16.06.2007 22:29:28 (muokattu 17.06.2007 15:57:13) | |
---|
Millai olis Ltd mmv sn ? Siin olis nyt tätä Bodom touhuu ja oon itte ollu ainaki tyytyväinen sen "hevi kitara" rooliin. Torilla on aika monta käytettynä. No mutta miksikäs niistä halutaan päästä eroon ;). Täälläpäin tämä Jacksonin JT580LP-floikka on saanut ainakin enemmän kehuja kun LTD:n lisenssit. Voihan sitä sitten tietenkin myöhemmin vaihtaa kunnon floikan kepukkaan. Ainiin, muistakaa hyvät ihmiset, että muutkin kuin Bodomin pojat ovat Rändeillä soitelleet. Up The Irons! |
Ibanez_90 17.06.2007 09:34:16 (muokattu 17.06.2007 09:36:45) | |
---|
Itse asiassa MMV-BO on loistava kitara. 399e. Itselläni on tämä, loistava. Ja hienoin jota tohon hintaan saa. Huonolla floikalla ja liimakaulalla saat tietysti MMV-SN:n 150e kallimmalla. Ja vaikka itsekkin olen Bodomisti (LOL), niin ei sillä floikalla mitään tee, vasta kun on soittanut piiitkän aikaa kun rupeaa hakemaan soitossaan täydellisyyttä, niin silloin "pitää" vetää niitä floikka kikkoja sinne. Olen Stratocaster_90 |
Jos haluaa kitaran mikä on v-mallinen, kiintee talla, neck-tru ja loistavat originaali mikit nii suosittelen kääntyyn ton ibanezin vbt700 malliin. se rökittää noi agathins-lisesnssi-floikka-alexi-laiho-noob paska kepit 100-0 :) Hintaa sil on kyllä 700e mutta siinä saat samassa paketissa kaikki hyvät ominaisuudet ettei tartte myöhemmin alkaa mikkejä vaihteleen. "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
L4t3 17.06.2007 15:33:52 | |
---|
Hevarit tappaa räpärit. |
hullu_ukko 17.06.2007 15:36:44 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |