Aihe: Jackson rr3 kuvia
1
Arskaniinku93
16.06.2007 19:02:56 (muokattu 16.06.2007 19:03:21)
Elikkäs lähettäkää linkkejä joista voi ladata dwg tai muissa semmosissa muodoissa olevia tiedostoja Jackson rr3.
Arskaniinku93
17.06.2007 19:32:06
Elikkäs jos vaikka kokeilisit Googlella? Sullahan on tuossa jo hakusanat valmiina.
Marko

oon kokeillu jo sitä eikä löydy.
Mike M. Hiirenloukku
18.06.2007 01:34:16
Mitä ei googlella löydy, ei ole tarkoitettu löydettäväksi (pakko kai tähän täällä on hymiö laittaa..)

Mikäli tarvitset noita dwg:itä kitaran rakennusta varten, niin älä enää etsi. Ne olisi kuitenkin vain vähän sinne päin, ja itse saat "piirustukset" tehtyä normaalista kitaran kuvasta suurentamalla esim. skaalan mukaan erittäin hyvin. Jos ko. kitarassa on lapakulmaa, niin samalla kun suurentelee sitä kuvaa, voi lapaa pidentää ripauksen (pikku trigonometrialla ja lapakulman suuruuden tietämyksellä tulee just). Tietenkään tällä ei välttämättä millin kymmenykselleen samanlaista tule kuin alkuperäinen, mutta onko se nyt niin millilleen? Ei varmasti tulisi täydellistä replicaa DWGlläkään. Tärkeämpää on minusta tietää mitä tekee ja miksi. Ainoa tarvittava asia piirustuksissa (lankukitara) minusta kuitenkin on vain rungon ja lavan muoto ja kenties potikoiden sun muiden paikat. Kaiken muun voi - ja pitää mitata ja suunnitella itse.

Mikäli tarvitset niitä dwg:itä johonkin muuhun, niin sitten yo. teksti on turha.
That's the spirit - Tuo on pirtua.
spyykko
19.06.2007 19:01:54

Elikkäs lähettäkää linkkejä joista voi ladata dwg tai muissa semmosissa muodoissa olevia tiedostoja Jackson rr3.

Eikös toi Guitarbuild.comissa oleva RR kelpaa?
Ite olis taas tarvinnu tehdä
Arskaniinku93
19.06.2007 21:21:52
Eikös toi Guitarbuild.comissa oleva RR kelpaa?

no onhan mulla se mut se on vähä vajaavainen mut kai sen on pakko kelvata.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)