föödel 16.06.2007 17:42:34 | |
---|
Tällasesta saksalaisesta musakaupasta olisi kysyttävää: http://www.musicstore.de/is-bin/INT … cStoreShop-Site/-/-/-/Default-Start Onko mitään kokemuksia miten homma toimii tuolla? muistaakseni olen jotain topicceja lukenut tästä liikkeestä mutta haulla ei löytynyt näin nopeasti. Kohta pitäisi pistää strato tilaukseen mutta kun tutkin asii niin tuolta musicstoresta saa paikoin n. 100e halvemmallakin kitaroita kuin thomannilta vaikka sama 20e kuljetus. Mietin tässä siis että pitäisikö maksaa enemmän ja pitäytyä "varmassa" thomannissa vai tilata kitara tuolta? Kiitos |
Shakata 16.06.2007 17:51:50 (muokattu 16.06.2007 17:52:58) | |
---|
Kyseinen Musicstore ei ole koskaan meikäläisen sähköposteihin vastannut. Olin kiinnostunut ko. musakaupan Fame kitaroista, mutta en ihan sokkona uskaltanut sitten tilata, kun vastauksia ei koskaan tullut. Thomannilta vastaukset ropisee yleensä melko nopeasti. Maassa olevaa ei saa kaadettua |
Thule 16.06.2007 17:52:28 (muokattu 16.06.2007 17:53:42) | |
---|
Onko mitään kokemuksia miten homma toimii tuolla? Viime lokakuussa tilasin tuolta Explorerin. Lähetin spostia ensin ja kysyin kitaran saatavuudesta ja toimitusajasta jne. Vastaukset tulivat ripeästi ja kysymyksiin vastailtiin perusteellisesti. Asiointikielenä englanti. Tilauksen tein sitten normaalisti ohjeiden mukaan ja kuukauden päästä tilauspäivästä UPS:ltä soiteltiin, että nyt olisi paketti tulossa. Pitkä toimtusaika selittyi (ainakin osaksi) sillä, että kitaraa ei ollut varastossa tilaushetkellä. Mietin tässä siis että pitäisikö maksaa enemmän ja pitäytyä "varmassa" thomannissa vai tilata kitara tuolta? Ihan kuinka itse parhaaksi näet. Thomannille plussaa yleisestä ohjeistuksesta ja siitä, että tilauksen ja muun asioinnin pystyy hoitamaan kotikielellä. Itse tilaisin (pihinä?) Music Storesta, etenkin jos säästössä puhutaan jo sadasta eurosta. Edit: Fix. "Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island." |
föödel 16.06.2007 18:19:19 | |
---|
Itse tilaisin (pihinä?) Music Storesta, etenkin jos säästössä puhutaan jo sadasta eurosta. Itsekin olisin tätä mieltä, onhan 100e kumminki suht iso raha lainata joltain kaverilta että saisi thomannilta. ja kuitenki jos kitarat tulevat perille ehjinä ja muutkin ovat kauppaa täällä joskus kehuneet niin voisin kitarani sieltä tilata. |
atimoc 16.06.2007 18:28:10 | |
---|
Pari kertaa olen tuolta tilannut, juurikin silloin, kun hintaero Thomanniin on ollut huomattava. Kaikki toimi OK ja tavara tuli ajallaan, tosin kaikkia tuotteita oli silloin varastossa. "These songs are long and there are fast parts, so that automatically means that they're good" -Matt Smith |
Ben_D 16.06.2007 18:29:09 | |
---|
Ostin ENGL Standard skittakaapin kun olivat Suomesta loppu...tuli kolmessa päivässä UPS:lla perille. http://www.myspace.com/fiercemetal |
Ostin ENGL Standard skittakaapin kun olivat Suomesta loppu...tuli muistaakseni kuudessa päivässä UPS:lla perille. Summer is coming, fat boys are happy |
Shock Me 16.06.2007 22:47:48 (muokattu 16.06.2007 22:48:27) | |
---|
"varmassa" thomannissa Musicstorelta olen tilannut tavaraa jo kolmesti ja aina on mennyt vain se kuusi päivää ja muutenkin kaikki on sujunut ongelmitta. Tavarat pakataan todella hyvin ja huolellisesti. Kun taas Thomannilta on tullut tilattua kimppatilauksena vain yhden kerran. Toimituksessa meni kokonainen kuukausi, koska yksi tavara puuttui varastosta. Ei ole pakko jos ei tarvitse. |
keskiorv 16.06.2007 22:55:10 | |
---|
Kölnnin keikan yhteydessä käytiin tuolla paikan päällä, ja huhhuh sentään... TÖRKEÄN iso tavaratalo täynnä pelkästään musiikkilaitteita. harmi ettei postimyynnissä koe ko. puljun ällistyttävää kokoa/tarjontaa. |
mailbag 16.06.2007 23:46:17 | |
---|
jonkun nupin ja kaapin tilasin, hyvin tuli perille |
Jarzki 18.06.2007 11:09:02 | |
---|
Käys www.music-town.de toimi itellä ainakin ihan hyvin, vastasivat meileihin, ohjeistivat maksutavan mallikkaasti ja ilmoittivat jopa välillä missä paketti menee kun kyselin. Tilasin Casion WK-3500 kiipparit ja ständin, postikulut 20€ ja kotiovelle kannettuna. -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
Umas 18.06.2007 11:17:01 | |
---|
Jos minun pitäisi valita thomannin ja musicstoren väliltä valitsisin musicstoren aina ja aina, syy: Tilasin päälle kuukauden sitten ison tilauksen thomannilta, vahvari yms. Noh, vahvari kun oli bundle johonka kuului nuppi ja kaappi ja kaapeli, ainoa juttu vain että nupista ei löytynyt tälle kaapelille sopivaa plugia toisin kuin kaapista. Lisäksi yksi piuha puuttui paketista. Nämä sain käteeni jo 2 vko sitten ja lähetin heti palautetta. Vasta toissa päivänä sain ivastauksen että uus kaapeli ja piuha on lähtenyt... että on hidasta. Musicstoresta tilasin kitaran ja alle viikossa kitara mun kourassa. Maku asioita ja kokemus kohtasia mutta thomannilta en enää tilaa =P "Olen kitaristi. lempiruokaani ovat nokkos lätyt. Syön paljon mielen terveys lääkeitä. Etsin naista! Kitarani on Harley Benton. se on kyvä kitara" ...jooh niinpä |
Krice 18.06.2007 12:03:18 (muokattu 18.06.2007 12:03:44) | |
---|
Musicstoresta tilasin kitaran ja alle viikossa kitara mun kourassa. Maku asioita ja kokemus kohtasia mutta thomannilta en enää tilaa =P Musicstore on varmaan jonkin verran pienempi firma eli asiakaspalautteet on helpompi käsitellä. Thomannilta olen aika paljon tilannut ja vaikka palautukset ja asiointi sähköpostin kautta on vähän hidasta niin asiakaspalvelu kuitenkin pelaa. Thomannin nettisivuiltahan näkee onko tuotetta varastossa ja kannattaa varmaan tilata sellaista kamaa jota löytyy varastosta, muuten joutuu odottamaan. Thomann on kuitenkin sen kokoinen, että varmasti tapahtuu virheitä tilauksissa. Minulle on tullut tavarat hyvin perille, paitsi se yksi Yamaha josta oli nauhat ruvella. Siitäkin sain rahat kokonaisuudessaan takaisin. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
mailbag 18.06.2007 12:32:50 | |
---|
joo ei ole mulle tosiaan sattunut yhtään virhettä tai kömmähdystä tilatessani thomannilta, tilauksia yli 5000€ edestä |
Umas 18.06.2007 12:35:13 (muokattu 18.06.2007 12:35:40) | |
---|
Musicstore on varmaan jonkin verran pienempi firma eli asiakaspalautteet on helpompi käsitellä. Thomannilta olen aika paljon tilannut ja vaikka palautukset ja asiointi sähköpostin kautta on vähän hidasta niin asiakaspalvelu kuitenkin pelaa. Thomannin nettisivuiltahan näkee onko tuotetta varastossa ja kannattaa varmaan tilata sellaista kamaa jota löytyy varastosta, muuten joutuu odottamaan. Thomann on kuitenkin sen kokoinen, että varmasti tapahtuu virheitä tilauksissa. Minulle on tullut tavarat hyvin perille, paitsi se yksi Yamaha josta oli nauhat ruvella. Siitäkin sain rahat kokonaisuudessaan takaisin. No kyllähän se thomannin asiakaspalvelu pelaa, paitsi meidän basistin kohdalla ei aluksi pelannut. Se onkin niin pitkä stoori etten jaksa ruveta sepittää. Mutta tässä minun tilauksessa oli tavarat varastossa. Mutta itse tilaan mielummin musicstoresta kun ne toimittaa upsilla aina. Siinäkin oli vähän huuli pyöreenä kun dhl:n mies jätti mut yksin pihalle n.45kg paketin kanssa, onneksi asun ekassa kerroksessa. Siitäkin lähti huomautusta =D "Olen kitaristi. lempiruokaani ovat nokkos lätyt. Syön paljon mielen terveys lääkeitä. Etsin naista! Kitarani on Harley Benton. se on kyvä kitara" ...jooh niinpä |
oiva tumpeloinen 18.06.2007 12:38:45 | |
---|
No kyllähän se thomannin asiakaspalvelu pelaa, paitsi meidän basistin kohdalla ei aluksi pelannut. Se onkin niin pitkä stoori etten jaksa ruveta sepittää. Mutta tässä minun tilauksessa oli tavarat varastossa. Mutta itse tilaan mielummin musicstoresta kun ne toimittaa upsilla aina. Siinäkin oli vähän huuli pyöreenä kun dhl:n mies jätti mut yksin pihalle n.45kg paketin kanssa, onneksi asun ekassa kerroksessa. Siitäkin lähti huomautusta =D Miks musta vähän tuntuu, että tulee tikulla kaivettua asiaa, jos tuommoinen lähettifirman kertamoka on kynnyskysymyksenä........ja yks painavampi combo painaa jo ton verran, niin ei kait se nyt niin loputtoman vaikea ongelma voi olla. |
Umas 18.06.2007 13:38:45 | |
---|
Miks musta vähän tuntuu, että tulee tikulla kaivettua asiaa, jos tuommoinen lähettifirman kertamoka on kynnyskysymyksenä........ja yks painavampi combo painaa jo ton verran, niin ei kait se nyt niin loputtoman vaikea ongelma voi olla. Lueppas koko juttu. ...Kyllä minä sanoisin että palveluun kuuluisi toimittaa kaikki yli 25kg paketit ihan kotiin sisälle asti. Ja juuri sen takia tämän maailman palvelualojen palvelu alttius on heikentynyt kun ihmiset ovat liian laiskoja antamaan palautetta saamastaan huonosta palvelusta. "Olen kitaristi. lempiruokaani ovat nokkos lätyt. Syön paljon mielen terveys lääkeitä. Etsin naista! Kitarani on Harley Benton. se on kyvä kitara" ...jooh niinpä |
duc 18.06.2007 13:43:07 | |
---|
Laiska olen itsekin, en ole jaksanut valittaa vaikka lähettifirman urpot eivät ole jaksaneet soittaa ennen kuin ovat yrittäneet pakettia tuoda, ja se on sitten pitänyt hakea itse 10 kilsan päästä niiden toimistolta (joka on auki jopa puoli tuntia joka päivä). No tuleepa vältettyä noita TNT/DHL/mikälie -lafkoja. |
oiva tumpeloinen 18.06.2007 14:00:19 (muokattu 18.06.2007 14:01:11) | |
---|
Lueppas koko juttu. Niin niin. Sun ongelmas on siis piuha ja kaapeli (mikä niiden ero sitten olikaan tässä), minkä toimittamisessa oli pieni viivytys. Kuitenkin sait sen tavaran. Jos toimitusajat tuntuu ongelmalliselta, ninin kannattaa ostaa ne tavarat Suomesta, niin ne saa suoraan käteen. Toinen ongelma olikin tämä paketin paino.....onhan siinä jo kieltämättä ongelmia enemmän kuin lääkäri määrää. ...Kyllä minä sanoisin että palveluun kuuluisi toimittaa kaikki yli 25kg paketit ihan kotiin sisälle asti. Ja juuri sen takia tämän maailman palvelualojen palvelu alttius on heikentynyt kun ihmiset ovat liian laiskoja antamaan palautetta saamastaan huonosta palvelusta. Sä oot ymmärtänyt asian just päinvastoin. Kun kaikesta "turhasta" rutistaan, niin kuin nykypäivänä on tapana, niin kukaan ei tasan tarkkaan tee enään mitään ylimääräistä "hyvien" tapojen mukaan. Kaikki tehdään just tasan niinkuin paperissa sanotaan. Mä ymmärtäisin, että jos olet liikuntaesteinen tai vanhus, niin sulla voisi mennä porot nenään sen paketin kanssa, mutta jos sussa on vähänkin vielä virtaa jäljellä, niin ei luulisi tuollaisen olevan ylipääsemätön ongelma. |
Umas 18.06.2007 14:06:14 (muokattu 18.06.2007 14:06:52) | |
---|
Niin niin. Sun ongelmas on siis piuha ja kaapeli (mikä niiden ero sitten olikaan tässä), minkä toimittamisessa oli pieni viivytys. Kuitenkin sait sen tavaran. Jos toimitusajat tuntuu ongelmalliselta, ninin kannattaa ostaa ne tavarat Suomesta, niin ne saa suoraan käteen. Toinen ongelma olikin tämä paketin paino.....onhan siinä jo kieltämättä ongelmia enemmän kuin lääkäri määrää.
Sä oot ymmärtänyt asian just päinvastoin. Kun kaikesta "turhasta" rutistaan, niin kuin nykypäivänä on tapana, niin kukaan ei tasan tarkkaan tee enään mitään ylimääräistä "hyvien" tapojen mukaan. Kaikki tehdään just tasan niinkuin paperissa sanotaan. Mä ymmärtäisin, että jos olet liikuntaesteinen tai vanhus, niin sulla voisi mennä porot nenään sen paketin kanssa, mutta jos sussa on vähänkin vielä virtaa jäljellä, niin ei luulisi tuollaisen olevan ylipääsemätön ongelma. Oletko dhl:lä hommissa? Katsos maailmasta on kadonnut se periaate että asiakas on oikeassa, se ei ole oikein. En ole viäkään saanut piuhoja. Ja minusta on huolestuttavaa kuinka välinpitämättömäksi tämä maailma on mennyt. Ja itseasiassa tässä kärsitään selkäkivuista paraaika kun urheiluvamman takia mennyt tällaiseksi. Joten mun mielestä voi pitää päänsä kiinni moisessa jos ja mikäli ei pysty muuta osoittamaan kuin omaa typeryyttään. Ei millään pahalla. Kyse oli ero thomannin ja musicstoren välillä. Ja sanoin vain mielipiteeni. "Olen kitaristi. lempiruokaani ovat nokkos lätyt. Syön paljon mielen terveys lääkeitä. Etsin naista! Kitarani on Harley Benton. se on kyvä kitara" ...jooh niinpä |