Aihe: White Stripes
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16
ozz3
04.09.2006 17:13:54
Huom! Olet kirjoittamassa yli 268 päivää vanhaan ketjuun!

WRONG!!

Löysin juuri White Stripesin. Muistin kirjaston levyhyllyllä keikaillessani, joskus kuulleeni Stripesilta Blue Orchid -nimisen viesun, joka oli kädessä pitämäni Get Behind Me Satanin ensimmäinen raita. Levy lähti mukaan ja kuunteluun. Ensimmäinen kuuntelu jätti luun käteen: kolme hyvää raitaa ja 10 muuta täyttä turhanpäiväisyyttä, ajattelin. Näitä kolmea (Blue Orchid, The Nurse ja My Doorbell) sitten luukuttelin aikani ja päätin antaa muullekin levylle mahdollisuuden. Ja kas kas, sieltä alkoivat palaset loksahdella kohdalleen. Aluksi hämmentäneet ja järkyttäneet kitarasoundit ja Jackin laulu alkoivat toimia omassa erikoisuudessaan, ei tälläistä kuule muilta bändeiltä! Myös Megin kovin tanakka kannutus iski suoraan hermoon. Sittemin levy on kasvanut joka kuuntelulla aina vaan paremmaksi. Biiseistä löytyy aina jotain siistejä pikkujuttuja, vaikka muuten rakenne alkaisi jos kyllästyttää. Levy soi nytkin, I'm Lonely (But I Ain't That Lonely Yet) on biisin nimi.. ja ai ai tätä melodiaa.

Tutustuminen jatkuu tästä hyvin pian.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
samsonov
05.09.2006 19:16:26 (muokattu 05.09.2006 19:30:30)
Hoho, jostain arkistoista löysin yhen heidän biisin (Seven Nation Army). Olen myyty. oon kuunnellu ton yhen biisin ainaki 58612 kertaa viimesen parin päivän aikana. Pakko päästä levykauppaan piakkoin

E: Ja osasko joku suositella jotai levyy? onko joku muita parempi
All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee
zorro
05.09.2006 22:40:48
Hoho, jostain arkistoista löysin yhen heidän biisin (Seven Nation Army). Olen myyty. oon kuunnellu ton yhen biisin ainaki 58612 kertaa viimesen parin päivän aikana. Pakko päästä levykauppaan piakkoin

elephant on ehkä paras levy alottaa, sillä tässä uusimassa se meininki eroaa ainakin erilaisten soittimien johdosta.
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
Royal Banzai
05.09.2006 23:01:11
White Blood Cells on myös mainio investointi. Kaksi ensimmäistä on vielä aikalailla raaempia kuin myöhemmät kolme.
Guitar Hero
06.09.2006 14:50:10

Hyvä sijoitus on kolme uusinta; Esittelee hyvin eri puolia bändistä. Ja mikä tärkeintä, kaikki kolme voi sattuu alusta loppuun kyllästymättä (imo)

Tuosta voi sitten luovia ensimmäisen kahden levyn raaempaan saundiin, joka voi ehkä hetken ottaa avautuakseen. Liikkuvasta kuvasta kiinnostuneille voin suositella Under Blackpool lights-Dvd:ta.
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
C.F.D.T
06.09.2006 20:16:05
De Stijl, White Blood Cells ja Elephant kaikille hankintaan!!
Eka on viel vähän hakemista, uusin ei mulle pudonnut..
Jack White on ainoita oikeasti mielenkiintoisia eläviä artisteja..
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
miscage
07.09.2006 10:46:01
Ihan mielenkiintoinen bändi, mutta itselleni ei ole täysillä pudonnut koskaan. Elephantia ja uusinta olen kuunnellut...
Älkää ny viittikö jos poikain kaa otettii vähä karvapersettä...
omenamehu
07.09.2006 19:17:43
Elephantia ja gbmsää oon kuunnellut kovastikin aina välillä, mutta tuota white blood cells levyä en ymmärrä... onko se monenkin mielestä oikeasti hyvä levy?? Mun mielest siinä on muutama helmi kipale ja loput on jotain ihme humppaa..
Keep on cock rocking!
Royal Banzai
07.09.2006 20:00:21
Elephantia ja gbmsää oon kuunnellut kovastikin aina välillä, mutta tuota white blood cells levyä en ymmärrä... onko se monenkin mielestä oikeasti hyvä levy??

On. Mieletöntä grungebluesia.
Junkie
13.09.2006 13:56:32
Tuossa joku viikko sitten löysin kys bändin Get Behind Me Satan levyn ja ihastuin. Ennen tämän levyn kuuntelua olin White Stripesiltä kuullut monia muitakin kappaleita joista silloinkin jo pidin.

Nyt kun tuota uusinta albumia on kuunnellut tauotta olisi kiva vanhempiakin levyjä kokonaisuudessaan kuunnella. Ehkäpä ne sattuisivat silimään seuraavalla kirjasto reissulla. Jotenkin yksinkertaisen mielenkiintoista musiikkia persoonallisine koukeroineen. Ehdottomasti, ainakin tähän asti kuultujen perusteella, tykkään : )
No shit, Sherlock Ihan Mukavien Ihmisten Kilta, jäsen #38
author
16.06.2007 13:30:49
Mitäs ihmiset pitävät tästä uunituoreesta Icky Thump -levystä?

Täytyy myöntää että aiempaan White Stripe matskuun en koskaan niin hirväesti lämmennyt, mutta uusi levy onnistui yllättämään sen verran positiivisesti että päätin sen ostaa.
SaOk
16.06.2007 14:09:04
Mitäs ihmiset pitävät tästä uunituoreesta Icky Thump -levystä?

Erinomainen lätty jälleen. Kaikkia levyn kappaleita paitsi St. Andrew:a kuuntelee mielellään yhä uudelleen, nyt kun levy on jo monta kertaa kuunneltu läpi. Suosikki kappale tällä hetkellä melkein Catch Hell Blues, vaikka muitakin helmiä löytyy monta. Levyn loppupuoliskoa on tullut kuunneltua hieman enemmän. Edelliseen GBMS-levyyn verrattuna albumi aukeaa nopeammin eikä tullut samallaista lievää pettymyksen tunnetta, kuin GBMS:ia ekoja kertoja kuunnellessa, josta myös kehittyi ajan kanssa hieno levy.
author
16.06.2007 16:24:07
Suosikki kappale tällä hetkellä melkein Catch Hell Blues

Myös minun lemppari näin ekalla kuuntelukerralla. Nimikko biisi myös loistava.
Feggy
16.06.2007 18:32:59

Niinpä niin. Levy julkaistaan 18. 6. 2007
Feggy
16.06.2007 18:53:24

Kyllä sitä jo muutamista levykaupoista sai eilen 15.6. Itse ostin Keltaisesta Jäänsärkijästä, tavastian naapurista.

Jaha, ei sit mitään.
riffi-rotta
16.06.2007 22:39:32
Omasta mielestäni paras Stripes-levy tähän mennessä! Kansia myöten hieno paketti. Lempibiisit tällä hetkellä A Martyr for My Love for You, Effect and Cause ja nimikkobiisi. Hieman toi St.Andrew biisi ihmetyttää, mutta kai se sit sopii siihen vinyylin puolen vaihtoon tms.
Mäci
20.06.2007 16:41:45 (muokattu 20.06.2007 16:42:22)
Ladies and gentlemen,we have a winner!Tämän vuoden paras Rock-levy.Tai katsotaan nyt,mitä se Pumpkins on saanut aikaan...
Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt
tatska
22.06.2007 00:22:53
uusi sinkkunsa icky thump on ainakin aivan mahtava
seon.
MK73
22.06.2007 09:16:30
Jumaliste! Icky Thump on piiitkästä aikaa ensimmäinen kuulemani (uusi) rokkilevy, joka erottuu massasta. Kitarasoundit ja säkkipillit tosin käyvät moneen otteeseen hyvän maun rajoilla, ja vähän toisella puolenkin, mutta onneksi Meg:in alkuvoimainen rumpupoljento pelastaa.

Kiintoisa uusi tuttavuus minulle koko bändi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)