Salamurhaaja näkymättömyydessä, vastustaja helvetistä. Ei tunne vaurioitaan. Tietokone mukana liittyneenä sotaan. Ikuinen taistelija, ehkä ei mutantti, ehkä ihminen. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-EVH |
Tohtori Tonus 16.06.2007 15:09:23 | |
---|
Megadeth - Psychotron "I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris |
hullu_ukko 17.06.2007 12:53:34 | |
---|
Megadeth - Psychotron Kyllä vain. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Tohtori Tonus 17.06.2007 15:38:49 | |
---|
Vapaus, halu, usko - ja syvemmälle hän putoaa Viha, raivo, pelko - vahvempi kielto Kiukku, kuumuus, himo - mitä korkemmalle hän kiipeää Orja - kahleet ovat poissa Toimi - tee se tavallasi Sarvet - syvyys nousee Kokoa maa Nyt on Pimeän Herran tuleminen Kaikki heimot yhtykää Tämä on ristimme riitti Katsoen, tuomiten, tappaen - tunnettu kaava Hiipuen, kalveten, mädäntyen - liian vanha tarina Orja - kahleet ovat poissa Toimi - tee se tavallasi Sarvet - syvyys nousee Kokoa maa Nyt on Pimeän Herran tuleminen Kaikki heimot yhtykää Tämä on ristimme riitti Kantaen, mahtia, oikeaa - antaa tulla! Loistaen, rehottaen, voittaen - totuus tulee julki Orja - kahleet ovat poissa Toimi - tee se tavallasi Sarvet - syvyys nousee Kokoa maa Nyt on Pimeän Herran tuleminen Kaikki heimot yhtykää Tämä on ristimme riitti
Ei pitäisi olla mikään mahdoton. Käännetty parissa minuutissa, joten sisältää tosi hyvää suomea... "I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris |
LexaR 17.06.2007 16:28:03 (muokattu 17.06.2007 16:29:10) | |
---|
Ei pitäisi olla mikään mahdoton. Käännetty parissa minuutissa, joten sisältää tosi hyvää suomea... Satyricon - The Rite of Our Cross And music? Well it's just entertainment, folks! |
Tohtori Tonus 17.06.2007 16:34:49 | |
---|
Satyricon - The Rite of Our Cross Jeps. Eikä mitään virheitä! "I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris |
LexaR 17.06.2007 17:16:12 | |
---|
Jeps. Eikä mitään virheitä! Kuule kidutettujen huutojen Läpäisevän taivaan He heräävät levollisista unistaan Heidän pahimpaan painajaiseensa Tuli roihuaa heidän kodeissaan He tuntevat lohikäärmeen henkäisyn Kuluttavat ja tuhoavat liekit Tuskainen kuolema And music? Well it's just entertainment, folks! |
LexaR 18.06.2007 20:32:32 | |
---|
No vihjettä tähän väliin; bändi tulee rakkaasta länsinaapuristamme ja biisi on uusimmalta levyltä. And music? Well it's just entertainment, folks! |
Tobby 18.06.2007 22:23:30 | |
---|
lonkalta vaan heitän Entombed - Serpent Saints? Rot In Piss |
LexaR 19.06.2007 14:03:55 | |
---|
lonkalta vaan heitän Entombed - Serpent Saints? Ei ole. Käännän loputkin biisistä tähän, se on ainakin dead giveaway siitä mikä bändi on kyseessä. Jotkut hakevat suojaa kirkosta Turvapaikka uskoville Mutta tiedämme miten savustaa heidät ulos Polttorovio sytytetään Mutta ne jotka päättävät taistella Kuolevat kunniallisesti Epäonnisille harvoille selvinneille Koittaa elämä orjuudessa Päivä taipuu loppuaan kohti Yö pimeä ja kylmä tulee Palaamme laivoillemme Hopean, orjien ja kullan kanssa Me aiheutimme heille tuskaa kaatuessaan ja kuollessaan Jumalat ovat suoneet meille voiton Uhrauksestamme And music? Well it's just entertainment, folks! |
Credence 21.06.2007 11:01:46 | |
---|
Amon Amarth - Gods Of War Arise Jossain siellä keskellä? kai.. |
LexaR 21.06.2007 16:00:07 | |
---|
Amon Amarth - Gods Of War Arise Jossain siellä keskellä? kai.. Sieltähän se tuli, kiitos :D And music? Well it's just entertainment, folks! |
Credence 21.06.2007 16:40:12 | |
---|
Jatkoa siis : Tyydytä janoni Ikuinen vauraus Pakanallinen ratkaisu Kaulani ympärillä Tämä runous Meidän jumalanpilkkamme Tiedä pahan teon äänet Vähän piti tulkita joissain kohtaa :D Lisää tulee tarvittaessa |
Tohtori Tonus 21.06.2007 16:41:44 | |
---|
Jatkoa siis : Tyydytä janoni Ikuinen vauraus Pakanallinen ratkaisu Kaulani ympärillä Tämä runous Meidän jumalanpilkkamme Tiedä pahan teon äänet Vähän piti tulkita joissain kohtaa :D Lisää tulee tarvittaessa Öypeth - The Grand Conjuration "I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris |
Credence 21.06.2007 16:43:38 | |
---|
Hah Aika nopea! Et kai vain vedä Opeth covereita suomeksi? :D Arvelin että vasta tuosta seuraavasta säkeistöstä sen joku hoxaa |
Tohtori Tonus 21.06.2007 16:59:28 | |
---|
Hah Aika nopea! Et kai vain vedä Opeth covereita suomeksi? :D Arvelin että vasta tuosta seuraavasta säkeistöstä sen joku hoxaa Piti nopeasti korjata riffinarvausketjun Opeth-tiedon vajaus :D Mutta nyt on aika veren ja sisälmysten. Vinkkinä sanottakoon, että sama solisti kuin äsköisessä: Herään hikisenä, verta suussani Pyörtynyt kidutuksesta, ei ollut aikaa huutaa Kummajaisten kokoontuminen, paha suunnitelma, kekkerit Vangittuna uuniin, uhraus pedolle Läpötila on noussut, polttaen ihoni Alan tajuta että olen lajini viimeinen Kitkerä hävitys kohtalon uunissa Ihoni kuplii, tiedän että on aivan liian myöhäistä Kekäleiden sihinä poistaa hiukseni Vammaiset ihmiset nauravat, arvoton elämä autuudessa Silmät jättävät kuoppansa, visvan hapan maku Paise kiehuu, puhkeaa ja vuotaa "I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris |
Master of Disguise 21.06.2007 17:47:35 | |
---|
Herään hikisenä, verta suussani Pyörtynyt kidutuksesta, ei ollut aikaa huutaa Kummajaisten kokoontuminen, paha suunnitelma, kekkerit Vangittuna uuniin, uhraus pedolle Läpötila on noussut, polttaen ihoni Alan tajuta että olen lajini viimeinen Kitkerä hävitys kohtalon uunissa Ihoni kuplii, tiedän että on aivan liian myöhäistä Kekäleiden sihinä poistaa hiukseni Vammaiset ihmiset nauravat, arvoton elämä autuudessa Silmät jättävät kuoppansa, visvan hapan maku Paise kiehuu, puhkeaa ja vuotaa Bloodbath - Furnace Funeral |
Tohtori Tonus 21.06.2007 18:37:40 | |
---|
Bloodbath - Furnace Funeral Hyvin pitkälti. Next! "I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris |
Master of Disguise 21.06.2007 20:18:37 | |
---|
Minä olen valloittamaton Minun palvonnassani Minä olen voittamaton Minun ristiretkelläni Miten vain kovia iskut ovat Miten vain syviä haavat Tämä veri kuolematon Vuotaa sinulle |
Master of Disguise 23.06.2007 03:00:00 | |
---|
Annan omaperäisen vinkin, ettei peli seisahda: bändi tulee Norjasta. |