mä ostin sulle asunnon,auton, otin lainaakin, annoin sulle sormuksen ja oman käyttötilin, mä annoin sinun mennä ja aina odotin, en koskaan valitellut, jos meni aamuunkin, mä lapsiamme kaitsin, kun sanoit ettet jaksa, vaikka seuraavassa hetkessä, mä olin susta p..ska mä olin onnellinen, sinä ilmeisesti et, sä kamat kassiin laitoit, mulle jäi vain avaimet, no mitä nyt mä niillä teen, ja mitä talolla, lapset huutaa äitiään, ja minä oikeutta, en susta enää kuullut, et meitä muista nyt, ja joku toinen adonis, lie vaimon ryöstänyt, mä maksan sitä lainaa ja myyn nyt taloa, lapset koulun jälkeen, käy vastaan otolla, teen yö-ja ylitöitä, nimees kiroan, se sattuu saa..nasti, sua silti rakastan ja musta tulee vanha, mun hiukset putoaa, kun tätä täytyy kestää, vaan vastausta en saa sä lähdit kertomatta, nyt missä lienet, oot? avaimet verannalla, sua vielä oottakoon, vaan mitä nyt mä niillä teen, ja mitä talolla, lapset kaipaa äitiään ja minä vastausta, en susta enää kuullut, et muista meitä nyt, kai joku toinen adonis, lie vaimon ryöstänyt Ei talo mene kaupan, ei ehdi remppaamaan, piha umpeen kasvaa, lapset lähtee kodistaan, mä yhä yli töissä, teen päivää pitkää niin, vaan minkäs sille teet, jos täällä käykin niin, vain muistoas mä kärsin, en sitä irti saa, sen kanssa naimisissa, mä joudun olemaan, piha umpeen kasvaa, talo lahoaa, se muistaa pitäis silloin, kun jotain rakentaa Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |