Demostudio 06.06.2007 17:27:58 | |
---|
|
Mika Antero 06.06.2007 20:51:32 | |
---|
Heh, ei helkkari, kyllä alkaa just niinko ois Rollareitten 70-luvun levy pyörimässä. Todella hyvältä kuulostaa, mutta pikkuisen tulee semmoinen Tuomo Prättälä -efekti, että onko tämä jo liian pastissia. No ei sentään. Ei kai tässä voi muuta sanoa, kuin että it's only rock'n'roll ja sellaisena ihan mahtavaa kamaa. Tod.näk. ostan levyn jos sellainen joskus ilmestyy? "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
Kukkis 77 08.06.2007 12:31:20 | |
---|
Tod.näk. ostan levyn jos sellainen joskus ilmestyy? Minä ostan kanssa. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
0611 15.06.2007 16:35:35 | |
---|
Kokonaisuutena loistava. Hyviä juttuja rummuissa, ja rytmi sälissä. Jos olisin teidän tuottaja ajaisin tavaran analogisesti sisään. En tiedä oletteko tehneet sen? Mutta vaikutti hivenen tukkoselta yleis saundi. Kaipaisin reverbeä, siis tiukkuutta masterointiin, kun homma toimii, niin tehtäis vimpan päälle! Mikseristä löytyy sen niminen bändi kun huligans, (en soita, enkä mainosta) mutta niillä on vähän saman henkistä juttua kun teillä, ja reverbeä löytyy. Käykääpä kuulemassa. Nää nyt oli vähän maku asioita... Ronalt Bix Kaavat kankeiden kahlitsee ihmisyyden... |
Aika hyvä, ehkä jopa. Minusta tämä kuullosti kyllä ennenvanhaan vaikuttaneelta rock`n roll bandilta(Pave Maijanen ja ketä siinä nyt oli). Niska jumissa ja päätä särkee (se nyt on vaan sen mallinen pää että särkeehän sitä) niin ei nyt jaksanut loppuun asti kuunnella. Saattaapi olla hyväkin biisi. kuuntelen joskus uudestaan. |
Kukkis 77 16.06.2007 04:38:24 | |
---|
Mutta vaikutti hivenen tukkoselta yleis saundi. Kaipaisin reverbeä, siis tiukkuutta masterointiin, kun homma toimii, niin tehtäis vimpan päälle! Itsehän kaipaisin vähän dilayta ja dolbyä etu asteeseen, sekä putki mikki vois olla lauluun kova. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
VoodooChild 16.06.2007 11:59:30 | |
---|
Mutta vaikutti hivenen tukkoselta yleis saundi. Kaipaisin reverbeä, siis tiukkuutta masterointiin, kun homma toimii, niin tehtäis vimpan päälle! Itsehän kaipaisin vähän dilayta ja dolbyä etu asteeseen, sekä putki mikki vois olla lauluun kova. Kiitos kommenteista! Ja toivottavasti levyäkin on tulossa, ja kyllähän silloin tehdään "vimpan päälle" ... Kyseinen veto on äänitetty shuren 57:illa/52:lla porukoiden talon makkarissa (tunnelmaa) ja itse miksattu hienoilla creativen 60 € tietokonekaiuttimilla. Putki-Neumann, -etuaste ja analogipöytä/-raituri jäivät valitettavasti Lohjalle, kun Irwin lainasi niitä Rentun Ruusun uudelleennauhoitukseen.=) Mutta soundi on kyllä sinnepäin mitä haemme - emme vain pidä nykysoundeista. www.mikseri.net/sistermorphine |
KillingMachine 16.06.2007 12:37:01 | |
---|
Täähän kuulostaa aika lupaavalta. Tulee hieman The Hellacoptersit mieleen. Vokaalit kuulostaa yllättävän hyviltä. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
Folcce 16.06.2007 13:15:43 | |
---|
Kiitos kommenteista! Ja toivottavasti levyäkin on tulossa, ja kyllähän silloin tehdään "vimpan päälle" ... Kyseinen veto on äänitetty shuren 57:illa/52:lla porukoiden talon makkarissa (tunnelmaa) ja itse miksattu hienoilla creativen 60 € tietokonekaiuttimilla. Putki-Neumann, -etuaste ja analogipöytä/-raituri jäivät valitettavasti Lohjalle, kun Irwin lainasi niitä Rentun Ruusun uudelleennauhoitukseen.=) Mutta soundi on kyllä sinnepäin mitä haemme - emme vain pidä nykysoundeista. Sitte kun levyä pukkaa niin avuksi studioon (tuottamaan) niitä Kouvolan Rolling Stones version 1.0 (since 1988) yhtyeen papparaisia, niin hyvä tulee. Mutta tämä teillä varmaan jo olikin mielessä ;) SO LET HIM HAVE BANANAS ON THE SIDE! |
rockrules 19.06.2007 16:38:00 | |
---|
Olen aikaisemminkin kommentoinut tätä bändiä, ja kyllähän tämä vaan toimii! Mielestäni ehkäpä teidän suosikki-biisi eli suunta kokoajan ylöspäin. En nyt oikein keksi mitään eri osista kommentoitavaa, ehkä ei tarvitsekaan kun kaikki toimii. Soolo oli tiukka ja biisi meni viuhahtamalla ohi. Muutamien edellisten tavoin, ostaisin myös levyn... |
Gardiner 13.07.2007 14:06:08 | |
---|
Olipas pakko nostaa ku on se hyvä. Näkikö kukaan keikkaa On the Rocksissa ? Millonka tuutte pääkaupunkiseudulle uudestaan keikalle ? "Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix |
Kukkis 77 14.07.2007 02:30:40 | |
---|
Olipas pakko nostaa ku on se hyvä. Näkikö kukaan keikkaa On the Rocksissa ? Millonka tuutte pääkaupunkiseudulle uudestaan keikalle ? Mitä helvataa. Multa on koko keikka menny ihan ohi.. Voi perkele. Paikalla oisin ollu jos oisin tienny. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |