Aihe: VELVET REVOLVER - Libertad
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Novac
08.06.2007 23:00:05

Hyvä keikka oli.

Ainoa mistä en pidä VR:ssä on tuo laulaja. Tulee mieleen Axl Rose ihan koko ajan. Kauheaa katsottavaa.
mikä on olutta on nyt mennyttä...
Joees
09.06.2007 01:22:41
Hyvä keikka oli.

Ainoa mistä en pidä VR:ssä on tuo laulaja. Tulee mieleen Axl Rose ihan koko ajan. Kauheaa katsottavaa.

Voi kilin kellit. Unohdin sitten tsekata tuon. No, eipä siinä sitte muuta kummempaa. Weiland on ässä laulaja kyllä.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
HaloOfFlies
09.06.2007 12:00:29

Oli todella kovassa vireessä bändi eilen. Varsinkin uudet biisit toimivat loistavasti livenä. Ei varmasti tule Provinssissa pettämään.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Geffen
11.06.2007 16:07:16

Hyvä keikka oli.

Siis tarkoititko et Axl Roseki olis kauheeta katsottavaa ku sanoit et Scottista tulee mieleen Axl?
Nice boys don't play rock n' roll
joulupukk1
19.06.2007 11:28:47
Hyvä keikka oli.

Mitenniin?

http://www.metalsludge.tv/main/modu … ubjects/pages/VRHalloween2004-1.jpg
KillingMachine
21.06.2007 08:31:17
Soundi antoi Libertadille jopa neljä tähteä, mikä mielestäni on yllättävän hyvä. Ja nyt sitten kaduttaa kun en mennyt kattomaan näitä Provinssiin. Olis tietysti pitänyt vaikka edes sen takia mennä että näkee Scott Weilandin. Sikäli kun Weiland on mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaita rock-laulajia, tai ainakin oli Stone Temple Pilotsissa. Mahtava ääni ja karismaattinen keulakuva!
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
0201222
21.06.2007 14:31:27
Soundi antoi Libertadille jopa neljä tähteä, mikä mielestäni on yllättävän hyvä. Ja nyt sitten kaduttaa kun en mennyt kattomaan näitä Provinssiin. Olis tietysti pitänyt vaikka edes sen takia mennä että näkee Scott Weilandin. Sikäli kun Weiland on mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaita rock-laulajia, tai ainakin oli Stone Temple Pilotsissa. Mahtava ääni ja karismaattinen keulakuva!

Edellinen lätty Contraband sai 3 tähteä samaiselta lehdeltä. Ittekkin tykkään ton Weilandin soundista ja omaperäisestä tulkinnasta. Tosin kyseisen äijän ulkoinen muodonmuutos 1990 luvun alun flanellipaita-farkku-lookista tähän päivään on ollut jokseenkin hämmentävä. Joka tapaukses hyvältä soundaa edelleen! Levykauppaan....!
Kitaristi etsii hittiriffiä tositarkoituksella.
Joees
21.06.2007 15:43:53
Mitä vittua? Joko se levy on tullut vai?
Zakk
21.06.2007 15:45:43
Mitä vittua? Joko se levy on tullut vai?

Ei mun käsittääkseni ole vielä tullut, vasta Heinäkuussa?
"Where there's a whip there's a way"
Abysmal
21.06.2007 16:28:16 (muokattu 21.06.2007 16:42:06)

3.7.2007 on julkaisupäivä.

Ed. Luin tuon Soundin arvostelun ja ihan hyvän kuvan se levystä antoi. Mitään mullistavaa tuskin on luvassa, mutta sitäkin enemmän kunnon rokkia, siis ihan lupaavalta vaikuttaa.

Soittivat Washingtonin keikallaan uuden biisin ja melko hyvältä kuulosti, talkbox-soolo on vain hieman lyhykäinen: http://www.youtube.com/watch?v=fo6udZAQvy4
Joees
21.06.2007 16:50:40

Juu, niin munkin mielestä on vasta heinäkuussa...

Hämmentää vaan jos lehdissä on jo arvostelua.
Geffen
21.06.2007 20:59:06 (muokattu 21.06.2007 20:59:21)

4. päivä suomessa ku keskiviikko on suomen levyjen julkasupäivä
KillingMachine
22.06.2007 13:38:41
4. päivä suomessa ku keskiviikko on suomen levyjen julkasupäivä

Tarkoitat varmaan että keskiviikkoisin julkaistaan suomen virallinen albumilista eli 40 eniten myydyintä levyä. Eli kyllä sen uuden Velvet Revolverin voi jo siinä 3. päivä käydä kaupassa hakemassa, joissain levykaupoissa jo muutamaa päivää ennen julkaisua.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
Geffen
23.06.2007 14:38:21

Tarkoitat varmaan että keskiviikkoisin julkaistaan suomen virallinen albumilista eli 40 eniten myydyintä levyä. Eli kyllä sen uuden Velvet Revolverin voi jo siinä 3. päivä käydä kaupassa hakemassa, joissain levykaupoissa jo muutamaa päivää ennen julkaisua. En.. jos oikein muistan ni USAssa on tiistaina ja briteissä maanantai.
Sijuk
24.06.2007 05:00:03

Nyt Libertadikin on sitten vuotanut ja kuulostaapa muuten perhanan hyvältä. Vieläkin jotkut biisit muistuttaa STP biisejä mutta sillä ei niin väliä kun kuulostaa niiiiin hyvältä. Ja Scott, pienempi kuin kolme, ehdottomasti parhaita laulajia mitä maan päällä kävelee tällä hetkellä!

Pakko sitä on kävellä kauppaan kun levy julkastaan ja sitten vaan toivotaan jäähalli keikkaa niin pääsisin vihdoin näkemään ukot livenä.
"I can't do anything... I'm a cop" - poliisi Shriker (Ed Lauter) Death Wish 3:ssa
Joees
24.06.2007 14:45:29
Nyt Libertadikin on sitten vuotanut ja kuulostaapa muuten perhanan hyvältä. Vieläkin jotkut biisit muistuttaa STP biisejä mutta sillä ei niin väliä kun kuulostaa niiiiin hyvältä. Ja Scott, pienempi kuin kolme, ehdottomasti parhaita laulajia mitä maan päällä kävelee tällä hetkellä!

Pakko sitä on kävellä kauppaan kun levy julkastaan ja sitten vaan toivotaan jäähalli keikkaa niin pääsisin vihdoin näkemään ukot livenä.

Jäähallikeikkaa odotellessa... Saisivat tullakin. Johan edellisestä keikasta on aikaa... Kyllä, en laske provinssia.
Geffen
24.06.2007 18:49:05

Pakko sitä on kävellä kauppaan kun levy julkastaan mulle tulee heti ilmestymispäivänä postilaatikkoon^^ ennakkotilaus..
rheinone
24.06.2007 19:40:57
mulle tulee heti ilmestymispäivänä postilaatikkoon^^ ennakkotilaus..

Täytyy tunnustella pikkusen. Contraband oli kyl mainio, mut stadin keikka oli snadisti odotettua vaatimattomampi. Eiköhän tää uutukainenkin tuu sit kuitenkin hankittua.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
käsi
24.06.2007 23:35:01

Pakko ostoshan tämä levy on. pidin contraband levystä todella paljon ja tältä odotan toki enemmän, koska bändi on hintsaantunut paremmin yhteen ja muutamat ennakko palat joita olen kuullut ovat antaneet ymmärtää että nyt räjähtää.
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)