Epher1 14.06.2007 14:45:40 | |
---|
Joo uutta kitaraa olisin hankkimas rippijuhlien jälkeen ja ehdotuksia kaivattaisiin. Budjetti olisi varmaan maksimissaan 800e. Muusiikki mitä soitan on (yllätys!) heavy. Tota Esp Ltd:n EX-400 olen katsonut ja kaupassa jopa kädessä pitänyt ja tuntui ihan hyvälle. Jos siitäkin tietävät voivat heittää kommenttia niin khiitosh. |
Umas 14.06.2007 15:06:01 | |
---|
Tota Esp Ltd:n EX-400 olen katsonut ja kaupassa jopa kädessä pitänyt ja tuntui ihan hyvälle. Jos siitäkin tietävät voivat heittää kommenttia niin khiitosh. Herkulliselta näyttää speksit, eikä pahalta näytä muutenkaan. Mitä sitä täällä kyselet, jos kitara on hyvä käteen ja muutenkin miellyttää ni ei pitäis tarvita lisä rohkaisua =D Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |
Landola59 14.06.2007 15:15:43 | |
---|
Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta? |
Umas 14.06.2007 15:22:28 | |
---|
Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |
Landola59 14.06.2007 15:25:49 | |
---|
Kyllä mä jättäisin noi halvat epiphonet suosiolla väliin, ja hommaisin tokain jos lessu on pakko saada :P itseasiassa... nuo taitavat olla niitä keskihintaisia epiphoneja. halvimmat näyttävät olevan tuolla 400 euron kieppeillä. henk.koht en voi suositella tokaita. mutta mistä sitä nyt sattuu tykkäämään.Epin Les Paulit ovat miellyttäviä soittaa ainakin omaan käteen, ja muiden puheista päätellen kuulemma käytössä kestäviä. Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta? |
Umas 14.06.2007 16:47:30 | |
---|
itseasiassa... nuo taitavat olla niitä keskihintaisia epiphoneja. halvimmat näyttävät olevan tuolla 400 euron kieppeillä. henk.koht en voi suositella tokaita. mutta mistä sitä nyt sattuu tykkäämään.Epin Les Paulit ovat miellyttäviä soittaa ainakin omaan käteen, ja muiden puheista päätellen kuulemma käytössä kestäviä. Ja minun käteen ei epit sovi ollenkaan. Tokai SG mikä mulla on, on ainakin helkkarin hyvä, mutta eipä strato miehelle muutenkaan toi lessu oikeen istu ku on liian tuhti runkonen. Mutta yhdestäkään epin kaulasta en ole pitänyt, ei sovi vaan käteen. Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |
Epher1 14.06.2007 18:36:21 | |
---|
Herkulliselta näyttää speksit, eikä pahalta näytä muutenkaan. Mitä sitä täällä kyselet, jos kitara on hyvä käteen ja muutenkin miellyttää ni ei pitäis tarvita lisä rohkaisua =D Ajattelin vaan jos joku tietäis siinä olevan vaikka kaamea valmistusvika joka aiheuttaa mikkien yllättäviä räjähtämisiä. Saa ehdotella lisää |
Umas 14.06.2007 20:34:03 | |
---|
Ajattelin vaan jos joku tietäis siinä olevan vaikka kaamea valmistusvika joka aiheuttaa mikkien yllättäviä räjähtämisiä. Saa ehdotella lisää No enpä kyllä ole kuullu että mikit olis räjähdelly =D ...ja jos räjähtelee ni takuut kyllä yleensä löytyy. Ja viimeistely virhee yms. näkee jos ostaa kitaran ihan suomesta. Tietysti googlesta voi löytyä jotain arvosteluja ja tietysti on www.harmony-central.com josta löytyy arvosteluja, joihin kyllä pienellä varauksella kannattaa suhtautua. Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |
Jos en nyt ihan kauhean väärin muista niin serkulla taitaapi olla juuri sama kitara, ja se on ainaki sanonu, että siinä on kaikki mitä hevin vääntämiseen tarvii ja ainakaan kyseisessä kitarassa ei ole ollu mitään häikkää. Näihin muihin kommentteihin vois lisätä, että jos ostaja espistä tykkää, niin kyllähän sekin näitä lespoja valmistaa. |
IJarro 17.06.2007 22:46:44 | |
---|
Näihin muihin kommentteihin vois lisätä, että jos ostaja espistä tykkää, niin kyllähän sekin näitä lespoja valmistaa. En oo ihan varma, mut muistaakseni Gibson tai joku vastaava tekee kans ihan ok lespoja... =) Let's do some living after we die... |