KurtCobain 14.06.2007 21:45:32 | |
---|
Oon huomenna menossa Hämeenlinnaan, nii tietäiskö kukaa mitää kitara liikkeitä mis ois paljon kitaroita ja vahvareita et pääsis testaan. Pitäis olla siin jossain keskustassa. "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
oiva tumpeloinen 14.06.2007 21:46:38 | |
---|
|
McNulty 14.06.2007 21:46:59 | |
---|
Oon huomenna menossa Hämeenlinnaan, nii tietäiskö kukaa mitää kitara liikkeitä mis ois paljon kitaroita ja vahvareita et pääsis testaan. Pitäis olla siin jossain keskustassa. www.tevari.fi Toinen liike löytyy "samasta korttelista" eli Hämeenlinnan Musiikki. clenching the fists of dissent |
KurtCobain 14.06.2007 21:48:37 (muokattu 14.06.2007 21:54:32) | |
---|
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
McNulty 14.06.2007 21:54:27 | |
---|
Heii kiitti paljon :) pistän plussan :D Edit: Varmaan tonne F-musiikkiin meen ku sielt vamaan eniten noita kitaroita ja vahvareita löytyy testattavaks. Tai sitten ei. Muistithan ettei tuolla TV-Sävel Music Shopin sivuilla ole läheskään kaikkia heidän tuotteitaan. Käy kummassakin, kun ovat lähekkäin. Kerro sitten myöhemmin palautteesi puljuista. Itse olen vannoutunut Tevarin kävijä ja käyttäjä. clenching the fists of dissent |
KurtCobain 14.06.2007 21:58:55 (muokattu 14.06.2007 22:00:05) | |
---|
Tai sitten ei. Muistithan ettei tuolla TV-Sävel Music Shopin sivuilla ole läheskään kaikkia heidän tuotteitaan. Käy kummassakin, kun ovat lähekkäin. Kerro sitten myöhemmin palautteesi puljuista. Itse olen vannoutunut Tevarin kävijä ja käyttäjä. Joo, kyllä tuollakin sit käyn ku se on lähekkäin. Edit: et tietäis onko siä Rolandin cube 60 vahvaria? sitä nyt pääasiassa olisin menos testaan ja sit varmaa voxin valvetronixia. "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
McNulty 14.06.2007 22:06:20 | |
---|
Joo, kyllä tuollakin sit käyn ku se on lähekkäin. Edit: et tietäis onko siä Rolandin cube 60 vahvaria? sitä nyt pääasiassa olisin menos testaan ja sit varmaa voxin valvetronixia. Tevarissa ainakin oli uusi sekä käytetty VOX AD30VT. Cube-sarjasista taisi olla vain Microa. HML Musiikista ei mulla ole tietoa... en ole käynyt siellä varmaan vuoteen. Silloinkin siellä oli Flextone YKKÖNEN ja hintalapussa hieman reilu 800e. Pakko myöntää että nauroin itseni pihalle liikkeestä. Siellä on varmasti ok valikoima jos metsästät pianoa tai akustista skebaa. Tuo sähkis+vaffari osasto on ainakin aikaisemmin ollut kovasti heikko :( clenching the fists of dissent |
KurtCobain 15.06.2007 15:19:11 | |
---|
Joo nyt kävin noissa kahessa liikkeessä ja toi tevari oli reippaasti parempi kun F-musiikki. F-musiikissa varsinkin suppea valikoima oli huono ja sen takia viihdyin siellä noin 10 min ja lähin sen jälkeen meneen. Sit toi tevari oli hyvä, ja valikoimaakin löyty ihan tarpeeksi. Siellä testasin Vox valvetronixin ja Marsun mg100dfx combon. Valvetronix oli sellanen ok peli, eli ei mitään ihmeellistä vaikka sitä täällä M.netissa hehkutetaan ku viimestä päivää. Kyllä siitä sai ihan hyvät soolo saunditkin. kyllä siitä varsin hyvät clean saundit sai, kun laitto vähän chorusta sekaan, mutta särö kanava olis saanu olla vähän hevimpi. Arvosana 7½ Sit se Marsun dfx100, Itsehän omistan ton marsun mg15cdr jossa saundit ovan suoraan sanottuna järkyttävät. Tuota aloin testaan varoituksella vaikka myyjä sitä hehkuttikin ku viimestä päivää. Sieltä myyjä sit pisti nopeesti jokkut hevi saundit, jossa oli paljon alapäätä, ja pistin siitä pari vitos sointua ja master of puppetsin intron nii yllätyin siitä hyvästä saundistä joka siitä lähti. Just mulle sopivat hevi saundit ja siitä löyty reverbit sun muut kaiku jutut nii siitä saa kunnon soolo saunditkin irti. Ainoo tossa marsuss oli huonoo kun se on vaa sellanen yhen saundin vehje, et ei sil saa muutakun hevimättö saundit. Arvosana 8½ "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
Itse olen myös sitä mieltä että tuo Marsun MG100 on ihan ok laite. Isolla elementillä ja osaavissa käsissä sieltä löytyy asialliset soundit. Mielestäni sitä haukutaan ihan ilman syytä täysin surkeaksi peliksi. Tosin, VOXissa on useampi vaffarimallinnus. Esim. se 80s UK on varsin hyvä kun haluaa hevimpää matskua veivata. Sitä Valvetronixia vaan joutuu ruuvaileen aika paljon... presetit ei nappaa. clenching the fists of dissent |
KurtCobain 15.06.2007 15:52:27 | |
---|
Itse olen myös sitä mieltä että tuo Marsun MG100 on ihan ok laite. Isolla elementillä ja osaavissa käsissä sieltä löytyy asialliset soundit. Mielestäni sitä haukutaan ihan ilman syytä täysin surkeaksi peliksi. Tosin, VOXissa on useampi vaffarimallinnus. Esim. se 80s UK on varsin hyvä kun haluaa hevimpää matskua veivata. Sitä Valvetronixia vaan joutuu ruuvaileen aika paljon... presetit ei nappaa. Itse kans katon tota hakua niin sitä kyl haukuttiin aika paljon... Kyl toi niil "Musaliike-volyyeilla" kuulosti hyvältä, mut luulen et sit kun sitä vähän avataan nii saattaa saundi mennä vähän kissantappo saundiksi. "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
Shakata 15.06.2007 15:55:59 | |
---|
Itse kans katon tota hakua niin sitä kyl haukuttiin aika paljon... Kyl toi niil "Musaliike-volyyeilla" kuulosti hyvältä, mut luulen et sit kun sitä vähän avataan nii saattaa saundi mennä vähän kissantappo saundiksi. En tiedä, minkä kokoista Voxia koitit, mutta oma 50 rupee aukeamaan kunnolla vasta bändivoluumeilla. Maassa olevaa ei saa kaadettua |
KurtCobain 15.06.2007 15:58:21 | |
---|
En tiedä, minkä kokoista Voxia koitit, mutta oma 50 rupee aukeamaan kunnolla vasta bändivoluumeilla. Soitin sillä 30 wattisella ku ei ollu sitä 50w versioo. "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |