Eli tommonen Fenkun RocPro1000 (putki etusessa ja trankku pääte, jos tällä tiedolla merkitystä) nuppi kikkailee omiaan. Saattaa yhtäkkiä laittaa särökanavan päälle. Joskus palauttaa heti kliineille ja joskus saattaa jättää särön päälle. Sen saa yleensä korjattua perinteisesti lyömällä vahvaria, mut ihan mieluusti ton vian haluais kokonaan pois. Avasin vahvarin ja noin päällepäin ei hapettumia tms oikein näkynyt. Voiko tommosessa tilanteessa mitään koittaa tehdä ite kotona? Tääl Pohjosessa kun ei liikaa noita vahvistinkorjaajia löydy. Tietty jos joku tietää korjaajia niin haluaisin mieluusti tietää. |
ravensoul 15.06.2007 16:26:55 | |
---|
Mä kokeilisin ekana tsiikata vikaa siitä kanavanvaihtokytkimestä. Putsailee ja öljyilee vaikka CRC 5-56:lla, jos vaikka auttas. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
Välle 15.06.2007 21:27:51 | |
---|
Minulla on joskus ollut sama ongelma paskalla (anteeksi törkeys) kanavanvaihtopedaalilla. Mutta se johtui vain pedaalista. Minä melkein lähettäisin vahvarin tutkittavaksi jos takuu-aika ei ole loppunut. Olisiko Peavey Valve King Head + Harley Benton G212 Vintage hyvä paketti? |
RekoS 15.06.2007 22:41:21 | |
---|
Mullakin oli sama ongelma, mutta johtui pedaalista. Heti kun pedaalin ymmärsi heittää roskikseen niin ongelma hävisi. Laney tf300 eli vahvarikin oli paska. |