MiikkaP 14.06.2007 15:15:57 | |
---|
Eli ymmärsinkö oikein? Mikään ei ole niin tyhmän näköistä, kuin lavalla polttaminen ja sitä harrastavat yrittävät vain näyttää cooleilta ja saada rock-uskottavuutta. Vähentääkö tupakointi sitten rock-uskottavuutta teidän silmissänne? |
Lennu 14.06.2007 15:21:06 | |
---|
Eli ymmärsinkö oikein? Mikään ei ole niin tyhmän näköistä, kuin lavalla polttaminen ja sitä harrastavat yrittävät vain näyttää cooleilta ja saada rock-uskottavuutta. Vähentääkö tupakointi sitten rock-uskottavuutta teidän silmissänne? Joo, inhalaattori on nykypäivänä rock. "Joo totta nyt kun mietin matalalla ihmisellä ei ole suuntakuulo niin hyvä ymmärtääkseni." -JPQ |
StJerky 14.06.2007 15:55:15 | |
---|
Neuvostoliittoa kokeiltiin jo ja se ei toiminut. Joo. Onneksi siellä on nyt toimiva kapitalismi. Onko Venäjällä joskus joku systeemi toiminut? |
Wolfie 14.06.2007 19:30:41 | |
---|
Pitkästä aikaa sellainen laki, jota minä kannatan täysin. Jos nyt jaksaisi käydä katsastamassa, miltä se baarielämä näyttää, kun ei enää ole sitä tupakansavua tukkimassa hengityselimiä, rähmäyttämässä silmiä, kutittamassa korvia ja etupäässä haisemassa pahalta. Ketjupolttajat pommittavat tällaista lakia vastaan täysillä, tupakalle yliherkät tai sitä muuten vain vihaavat kannattavat kyseistä lakia. En ole itse koskaan polttanut, enkä kyllä tule polttamaankaan. Tupakka saa minussa aikaan todella "hauskoja" ilmiöitä, joita jo edellä mainitsin. Tupakoijat ovat olleet pitkään näkyvin ja ehdottomasti haisevin ravintoloissa käyvä kansanosa. Kaikesta huolimatta, vaikka ns. "kännipolttajia" on paljon, ovat tupakoijat pieni osa kansasta. Ryhmän koosta huolimatta he ovat saaneet terrorisoida vapaasti kaikkia muita ravintoloissa kävijöitä, polttivat nämä tai eivät. Vaikka tupakka on "kuulunut" ravintolakulttuuriin, on se alkoholiin verrattuna todellinen riesa niille, jotka eivät polta. Alkoholi on (ainakin yleensä ottaen) sisäisesti nautittava aine, jolla on oma tunnistettava tuoksunsa, on kyseinen haju vanhanakin pieni ja suorastaan aisteja hivelevä verrattuna tupakkaan. Alkoholi aiheuttaa tosin välillä "hieman" omituista käyttäytymistä, mutta myös tupakalla on huomattavan paljon vaikutusta ihmisen käyttäytymiseen. Kuinka moni vakituisesti tupakoiva voi hyvällä omalla tunnolla sanoa, ettei hänellä ole vaikeaa, mikäli hän ei saa tietyin väliajoin vetää savuja? Tupakoivat ihmiset, joita minä tunnen, ovat yleensä olleet ärtyisiä, vähästä suuttuvia ja pahimmillaan jopa väkivaltaisia mikäli eivät ole saaneet tuttua ja turvallista annosta savua, tervaa, nikotiinia ja kaikkea muuta elimistöönsä. Tässä siis havaintoja ja mielipiteitä täysin tupakoimattoman ihmisen elämästä. Tupakoitsijat siis hävitköön ravintoloista ja menköön ulos näyttämään naurettavilta. Naurettavalta nimittäin tupakointi näyttääkin kaikessa "cooliudessaan". Että semmoista... Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
miscage 14.06.2007 19:43:32 | |
---|
Kaikesta huolimatta, vaikka ns. "kännipolttajia" on paljon, ovat tupakoijat pieni osa kansasta. No hyvä .Miksei baarit sitten itse saa päättää tupakoinnista/tupakoimattomuudesta? Olisi meidän väkivaltaisten sademetsänpolttaja-massamurhaajien kiva olla jossain omassa paikassa, missä voi röökata, ettei hommat mene väkivaltaiseksi.... mutta myös tupakalla on huomattavan paljon vaikutusta ihmisen käyttäytymiseen. Kuinka moni vakituisesti tupakoiva voi hyvällä omalla tunnolla sanoa, ettei hänellä ole vaikeaa, mikäli hän ei saa tietyin väliajoin vetää savuja? Tupakoivat ihmiset, joita minä tunnen, ovat yleensä olleet ärtyisiä, vähästä suuttuvia ja pahimmillaan jopa väkivaltaisia mikäli eivät ole saaneet tuttua ja turvallista annosta savua, tervaa, nikotiinia ja kaikkea muuta elimistöönsä. Ei saatana, nyt mennään jo överiksi. Siis ihmisten väkivaltaisuus johtuu tupakasta? Ei vittu nyt mennään jo ns. niissä sfääreissä että oksat pois. Hei jos sä tunnet väkivaltaisia ihmisiä, niin ne tuskin on sitä ihan tupakantuskan ansiosta. Järki käteen jumalauta. "Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
Wolfie 14.06.2007 19:53:04 | |
---|
No hyvä .Miksei baarit sitten itse saa päättää tupakoinnista/tupakoimattomuudesta? Olisi meidän väkivaltaisten sademetsänpolttaja-massamurhaajien kiva olla jossain omassa paikassa, missä voi röökata, ettei hommat mene väkivaltaiseksi.... Ei saatana, nyt mennään jo överiksi. Siis ihmisten väkivaltaisuus johtuu tupakasta? Ei vittu nyt mennään jo ns. niissä sfääreissä että oksat pois. Hei jos sä tunnet väkivaltaisia ihmisiä, niin ne tuskin on sitä ihan tupakantuskan ansiosta. Järki käteen jumalauta. Vieroitusoireet. Toisilla iskevät pahasti, toisilla eivät ollenkaan. Olen nähnyt monta tupakkalakkoa, toiset onnistuneempia, toiset vähemmän onnistuneita. Mikäli minkäänlaisia vieroitusoireita ei tupakoinnin väliaikaisen tai lopullisen päättämisen aikana ole, niin hyvin menee. Joillakin ihmisillä tupakan vieroitusoireet ilmenevät hikoiluna, toisilla tekemisen puutteena, toisilla hermoiluna, ja kyllä, myös väkivaltaisuutta voi ilmetä. Eräs tuttavani oli pitkään ketjupolttaja, ja kun hän päätti lopettaa (ihmettelin kyllä, sillä en olisi uskonut, että hän olisi koskaan lopettanut), tuli hänelle todella rajuja vieroitusoireita. Hänen mielialanmuutoksensa olivat todella rajuja ja hän oli tosiaan väkivaltainen. Onneksi hänen väkivaltaisuutensa suuntautui etupäässä hänen omaan omaisuuteensa, eikä ihmisiin. Puutarhakalusteet saivat kyytiä monta kertaa. Tosin halkoja hän hakkasi noiden vieroitusoireiden ansiosta huomattavia määriä, jos jotain positiivista halutaan etsiä. Mutta kaiken kaikkiaan todella kovaluontoinen kaveri on, kerta tuollaisen rääkin kävi läpi. Tietääkseni ei ole sen jälkeen polttanut... Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
Teijo K. 14.06.2007 20:05:02 | |
---|
Joo. Onneksi siellä on nyt toimiva kapitalismi. Onko Venäjällä joskus joku systeemi toiminut? Ei se neuvostoliitto toiminut kyllä missään muuallakaan. Kyllähän se väkisinkin on joskus toiminut, kun pikkukylästä on tullut pinta-alaltaan suurin valtio maapallolla. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä" |
RocknRoll 14.06.2007 20:15:18 | |
---|
Tupakoivat ihmiset, joita minä tunnen, ovat yleensä olleet ärtyisiä, vähästä suuttuvia ja pahimmillaan jopa väkivaltaisia mikäli eivät ole saaneet tuttua ja turvallista annosta savua, tervaa, nikotiinia ja kaikkea muuta elimistöönsä. Kannattaako sun nyt sitten mennä sinne savuttomaan ravintolaan kun voi nyrkki heilua kun tupakoitsijat ovat kuitenkin kireitä ja väkivaltaisia kun ei saa polttaa. Ennen sun vaatteet haisi baari-illan jälkeen, mutta nykyään tulee turpaan. Eli ei ole hyvä nytkään mennä baariin. |
oiva tumpeloinen 14.06.2007 20:24:01 | |
---|
Kannattaako sun nyt sitten mennä sinne savuttomaan ravintolaan kun voi nyrkki heilua kun tupakoitsijat ovat kuitenkin kireitä ja väkivaltaisia kun ei saa polttaa. Ennen sun vaatteet haisi baari-illan jälkeen, mutta nykyään tulee turpaan. Eli ei ole hyvä nytkään mennä baariin. Ei kun nyt ne tupakoitsijat jää kotiin kiukuttelemaan. Juuri kiihkopuolustava asenne saa uskomaan jollain tasolla, että ehkä se kielto on pakko tehdä tarpeeksi jyrkästi ja selvästi, että ihmiset uskoo sen. Suomalainen tupakoitsija kun tuntuu olevan yksi maailman itsekkäimmistä ihmisistä kovin usein. Se rööki on pakko saada vetää, oli tilanne mikä tahansa. |
Royal Banzai 14.06.2007 20:40:04 (muokattu 14.06.2007 20:40:56) | |
---|
Pitkästä aikaa sellainen laki, jota minä kannatan täysin. Jos nyt jaksaisi käydä katsastamassa, miltä se baarielämä näyttää, kun ei enää ole sitä tupakansavua tukkimassa hengityselimiä, rähmäyttämässä silmiä, kutittamassa korvia ja etupäässä haisemassa pahalta.
Jepjep. Tätä lakiahan kannattavat etupäässä ihmiset, jotka käyvät keskimäärin kerran kuussa baarissa. En millään ymmärrä, miksi Suomesta tehdään valtiota, jossa pyritään keksimään mahdollisimman paljon sääntöjä, jotta kenenkään ei tarvitsisi valittaa mistään, mutta missä kellään ei olisi kovin hauskaakaan. Tasapäisyyttä ja harmaata massaa. Sitäpaitsi, joku jo täällä aikaisemminkin mainitsi, että tupakansavu oli ainoa keino hallita muutoin ravintoloissa vallitseva hiki/pieru/hajuvesicocktail-tuoksu. Vai onko teidän, ko. lakia kannattavien ihmisten, mielestä ravintoloissa nykyään kovin raikas ja nautittava hengitysilma? |
Lennu 14.06.2007 20:56:12 | |
---|
Hehhee! Tuo Wolffe oli aika hauska, lisää tämmöstä. "Joo totta nyt kun mietin matalalla ihmisellä ei ole suuntakuulo niin hyvä ymmärtääkseni." -JPQ |
trih 15.06.2007 01:32:29 | |
---|
Kärpäsestä härkänen tehty. Ennen lakia röökiä meni viiskertaa enemmän baareissa kuin perus duunipäivänä. Kuka ei ole kuullut: "helevetti ku menee juodessa touta tupakkia ku koko ajan pitää palaa"? Nyt se spaddun vetely on samaa tasoa baari-iltoina kuin töissäkin. Kauheaako? Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
gasser 15.06.2007 02:13:06 | |
---|
Tää homma on menny siihen pisteeseen, että koska mua ei enää lasketa baareihin sisälle, niin mun pitää tapella siinä pihalla. Ja nakkijonossa vähän. Ja kaikki tää vaan siks, kun mun kessut hävis jonnekin. Tai unohtu himaan. Ihan sama, vituttaa silti. Tupakoimattomat tekevät ison osan rikoksista suomessa, miksei heitä panna häkkiin? tilasto ja totuus. perkele. Booraksia mauriaisille! |
trih 15.06.2007 02:23:42 | |
---|
Tää homma on menny siihen pisteeseen, että koska mua ei enää lasketa baareihin sisälle, niin mun pitää tapella siinä pihalla. Ja nakkijonossa vähän. Ja kaikki tää vaan siks, kun mun kessut hävis jonnekin. Tai unohtu himaan. Ihan sama, vituttaa silti. Tupakoimattomat tekevät ison osan rikoksista suomessa, miksei heitä panna häkkiin? tilasto ja totuus. perkele. No missä on virallinen tilasto? Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
Lennu 15.06.2007 02:44:33 | |
---|
No missä on virallinen tilasto? KVG ja Wikipedia. "Joo totta nyt kun mietin matalalla ihmisellä ei ole suuntakuulo niin hyvä ymmärtääkseni." -JPQ |
Umas 15.06.2007 08:57:10 (muokattu 15.06.2007 10:05:14) | |
---|
Tampereella 50 baaria saanut jatkoaikaa, listan löytää vaiks eilisestä morosta. Itse olen helpottunut että infernossa saa viä sauhutella, ku ei sitä muualla nykyään käykkään... ihan jees varmaan keikka paikkanakin =D edit. tuolla lista joissa rokkarit saa polttaa lavalla ja mihkä herkkänokkasten ei välttämättä kannata mennä tampereella. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=24&t=148582&o=160Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |
Vieroitusoireet. Tehdään nyt selväksi sen verran että kukaan, siis kukaan normaali ihminen ei muutu väkivaltaiseksi tupakan vieroitusoireiden takia. Hermojen kireys on eri asia. Verensokerin lasku saa aikaan huomattavasti pahemmat vitutukset, laitetaanko pakollinen tippaletku jokaiselle kätöseen? E: Ja siltä varalta että tämä kaikki on provoa niin hoho. "Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
donpepe 15.06.2007 23:08:21 | |
---|
Röökiä ei saa vetää kohta ulkonakaan mut kadulle saa kusta, yrjötä ja paskantaa aika huoletta.
No okei hiukka kärjistettynä, mut miks tosta sikailusta vaikkapa Espalla ei nosteta mitään haloota? - I scream, you scream, we all scream for icescream - |
trih 15.06.2007 23:52:51 | |
---|
Röökiä ei saa vetää kohta ulkonakaan mut kadulle saa kusta, yrjötä ja paskantaa aika huoletta.
No okei hiukka kärjistettynä, mut miks tosta sikailusta vaikkapa Espalla ei nosteta mitään haloota? Sikailu espalla ei ole siellä töissä oleville karsinogeenista. Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
Jormaz 15.06.2007 23:55:19 | |
---|
On muuten pirun hölmön näköistä kun aikuiset ihmiset on räkälän edessä röökillä kuin missäkin amiksen takaovella. Varmaan räkälän yläpuolella asuvat ihmisetkin arvostaa kännisten mölinää ikkunansa alla. Tein lenkkeillessäni hyödyllisiä havaintoja. Summer is coming, fat boys are happy |