Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Syötteen taikaa-cd
1 2 3 4 5 6 7 8
Einherjar
14.06.2007 16:31:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään hajua, että vieläkö tätä legendaa löytyy Syötteeltä?
 
Pitkään on tämä legenda pitänyt itselle saada, mutta internetti ei oikein infoa tarjonnut nykysaatavuudesta..
 
v_m_kangas
14.06.2007 16:34:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään hajua, että vieläkö tätä legendaa löytyy Syötteeltä?
 
Pitkään on tämä legenda pitänyt itselle saada, mutta internetti ei oikein infoa tarjonnut nykysaatavuudesta..

 
Tähän levyyn on tekeillä jatko-osa: Syötteen taikaa goes tekno! Nimitys tulee siitä, että tällä kertaa on käytetty nykytyylin mukaisesti konerumpalia. Tuo ei kuulemma poista kuitenkaan tuttua polyrytmiikkaa levyltä. Ja tämä tarina on vielä totta kaikenlisäksi.
 
Levyllä esiintynyt hanuristi on kokeillut myös soolouraa.
 
Humppaa tai soita humppaa
Epämuusikko
14.06.2007 17:28:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hämmentävä spektaakkeli.
 
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle. Bustard #1
okabass
14.06.2007 17:51:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MOI
Mahtavaa menoa. Tuollaisesta ne tanssiatkin hullun lailla tykkää. 10000 tanssikaa ei VOI olla väärässä. Eihän?
Ps. Tuollaisesta polyrytmiikasta ja harmoniasta olisi Zappakin ollut vihreä kateudesta. Hän ihan varmasti pyörisi haudassaan, jos eläisi.
 
Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh.
KoskPaavo
14.06.2007 18:10:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Juhannuksen aika"- sävelmä on soinut päässäni viime aikoina , tarttuva melodia onkin. Konerumpalin tullessa kehiin saamme ilmeisesti nauttia esim. Rolandin valssikompeista
 
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Lennu
14.06.2007 18:39:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö kellään olis jakaa moista taideteosta ilman soittajalle kuuluvaa asianmukaista korvausta? Ymmärtääkseni tämän vois pistää kulttuuriteon piikkiin.
 
"Joo totta nyt kun mietin matalalla ihmisellä ei ole suuntakuulo niin hyvä ymmärtääkseni." -JPQ
okabass
14.06.2007 18:40:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Juhannuksen aika"- sävelmä on soinut päässäni viime aikoina , tarttuva melodia onkin. Konerumpalin tullessa kehiin saamme ilmeisesti nauttia esim. Rolandin valssikompeista
 
MOI
Niin, ja kiitos ko. taideaarteesta.
 
Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh.
Mandoman
14.06.2007 18:58:12 (muokattu 14.06.2007 18:59:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Juhannuksen aika"- sävelmä on soinut päässäni viime aikoina
 
Minulla taas Miilukankaan valssi.
 
Eiku!
uruttaja
14.06.2007 18:58:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään hajua, että vieläkö tätä legendaa löytyy Syötteeltä?
 
Pitkään on tämä legenda pitänyt itselle saada, mutta internetti ei oikein infoa tarjonnut nykysaatavuudesta..

 
Sitä on myytävänä ainakin Hotelli Iso-Syötteen respassa.
 
Mandoman
14.06.2007 19:05:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään hajua, että vieläkö tätä legendaa löytyy Syötteeltä?
 
Pitkään on tämä legenda pitänyt itselle saada, mutta internetti ei oikein infoa tarjonnut nykysaatavuudesta..

 
Kyllä se tarjoaa...Löytyhän tämäkii tieto netistä:
 
Syötteen taikaa levyä on myynnissä Syöte
Shopissa ja Kelosyötteellä. Levyä voi tilata
myös postitse Pauli Särkelältä 0400 302 910
 
http://www.isosyotenyt.fi/files/20060216132551.pdf Sivu 18
 
Eiku!
paice60
14.06.2007 20:25:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on ihan parhautta. Rumpalin työskentely on mahtavaa, respektiä ja hattua nostan.
 
Vittu näitä hommia.
manjaana
14.06.2007 20:29:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on ihan parhautta. Rumpalin työskentely on mahtavaa, respektiä ja hattua nostan.
 
Höh, mie oon odotellu lähetystä, mut Kuhijohn on miut hylänny siltäkin osin :(
 
Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea..
KoskPaavo
14.06.2007 20:36:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Höh, mie oon odotellu lähetystä, mut Kuhijohn on miut hylänny siltäkin osin :(
 
Kuhilaan ansiosta olen saanut nauttia tästä jo viime syksystä lähtien, ehkä omassakin soitossani on alkanut kuulumaan vaikutteita tuosta
 
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
paice60
14.06.2007 20:44:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuhilaan ansiosta olen saanut nauttia tästä jo viime syksystä lähtien, ehkä omassakin soitossani on alkanut kuulumaan vaikutteita tuosta
 
Hienoa pidä tuosta kiinni.
 
Vittu näitä hommia.
okabass
14.06.2007 20:48:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuhilaan ansiosta olen saanut nauttia tästä jo viime syksystä lähtien, ehkä omassakin soitossani on alkanut kuulumaan vaikutteita tuosta
 
MOI
 
Samoin olen saanut ko. sävelteoksista ammennettua hienoja ideoita omaan bassotteluun. Välillä tulee väkisinkin oikein tippa linssiin, kun on niin kauniita harmoonioita. Aivan kuin taivaasta tulisi. Kyllä jotkut sitten osaa.
 
Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh.
jjussila
14.06.2007 21:01:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MOI
 
Samoin olen saanut ko. sävelteoksista ammennettua hienoja ideoita omaan bassotteluun. Välillä tulee väkisinkin oikein tippa linssiin, kun on niin kauniita harmoonioita. Aivan kuin taivaasta tulisi. Kyllä jotkut sitten osaa.

 
Oon samaa mielipuolta: on hienoo, että on löytynyt tällainen kaiken kattava opetuspaketti....parhautta
 
..ei helev...olisko noin?.....
Musiikkia korville
15.06.2007 07:25:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitän myös henkilöä, joka sen minulle toimitti viime syksynä.
 
Levy on erittäin hyvä ja suosittelen sen hankkimista! Tuohon ei vaan kyllästy ikinä...
 
Tuosta polyrytmiikasta nostaisin esiin kappaleen Metsurin lauantai. Etenkin intro siinä on aivan parhautta.
 
By: MK
Sertzo S
15.06.2007 07:29:36 (muokattu 15.06.2007 07:30:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ole tuota äänitettä! Auttaisikohan Uruttaja hankinnassa, maksan kyllä.
 
sonic77
15.06.2007 08:50:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime viikonloppuna ohi mennessäni hommasin orkkis kappaleen kyseisestä spektaakkelista siitä syötteen risteyksessä olevasta kioskista (muistaakseni Kuksa). Levyn hinta oli 15eskoa, mutta mitäpä sitä ei humpan eteen tekisi. Nyt olen nauttinut kauniista lauluista.
 
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
Zonebs
15.06.2007 09:15:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tilaus on sisällä,ei muuta kun odotellaan koska paketti saapuu...
 
Basistin hommassa ensimmäinen juttu on se että räimii vaan eetä plekulla niin perkeleesti. Ja juo kalajaa. Ja vie kaikki naiset.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «