Aihe: millainen softa on Steinberg WaveLab Lite ?
1
JPQ
13.06.2007 00:38:45

millainen softa on Steinberg WaveLab Lite ? eli ominaisuuksita kiinnostais kuulla kun tommonen emu 0404 kortin mukana.
virtalahde
13.06.2007 09:15:21

Litestä en tiedä, mutta mulle Wavelabin käyttölogiikka on aina ollut jotenkin outo. Opettelukysymys se tietysti on..
Jaakko Viitalähde >> http://www.virtalahde.com
Locrian
13.06.2007 09:20:01
Mun käsityksen mukaan Wavelab yleensäkin on tarkoitettu masterointikäyttöön ja vastaavaan valmiiden kokonaisuuksien viimeistelyyn ja tuomiseen haluttuun mediaan. Masterointiin oon käyttänyt tasan kerran kokoversiota ja ihan hyviä ominaisuuksia siinä näytti olevan.

Mihin käyttöön sä suunnittelit tota?
Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi.
JPQ
13.06.2007 13:03:45

Mun käsityksen mukaan Wavelab yleensäkin on tarkoitettu masterointikäyttöön ja vastaavaan valmiiden kokonaisuuksien viimeistelyyn ja tuomiseen haluttuun mediaan. Masterointiin oon käyttänyt tasan kerran kokoversiota ja ihan hyviä ominaisuuksia siinä näytti olevan.

Mihin käyttöön sä suunnittelit tota?

Toi vaan sattuu tulemaan emu 0404 äänikortin (erittäin varmasti äänikortti valintani) mukana haluan tietää mihin tuosta on ja osin toki haen sample editoria perus säätöinen (leikkely et liimaus,kokonais volume,fadet ja ehkä kompurointi/limitointi on se mitä lähinnä haen).
BotneLapio
13.06.2007 14:27:39
emu 0404 äänikortin (erittäin varmasti äänikortti valintani)

Jos balansoidut liitännät kiinnostaa, hyvä vaihtoehto tälle on:

http://www.musicstore.de/is-bin/INT … ;ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

Toki tuossa ei ole niin hyvää softabundlea mukana, mutta esim. Reaperilla pääsee jo hyvin pitkälle.

Ja Wavelab on tosiaan audioeditori, juurikin vaikka samplen muokkaukseen. Wavelabin mukana tulevat plugit tosin on kyllä melko suolesta.
...koska prosessi on paljon mielenkiintoisempi kuin itse valmis fixaatio. -Jukka Numento
KaljaMaha
14.06.2007 22:21:12
Kyllä Wavelabilla peruseditoinnin tekee. Ainakin tää mun uudempi Wavelab Lite käyttää omien plugariensa lisäksi myös muita VST härveleitä kun ne laittaa oikeaan kansioon.
...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)