Välle 14.06.2007 20:04:56 (muokattu 14.06.2007 20:05:31) | |
---|
Onko sinulla kokemusta Peaveyn Valve King Head putkinupista? Tai Harley Bentonin G212 Vintagesta. Vieläpä jos tuosta yhdistelmästä niin olisi mahtavaa jos kertoisit minulle niistä kokemuksista. Olen itse miettinyt näiden ostoa jonki ajan päästä. Kerro plussat ja miinukset. Olisiko Peavey Valve King Head + Harley Benton G212 Vintage hyvä paketti? |
hullu_ukko 14.06.2007 20:11:00 | |
---|
Valveking-nupista sanon miinuksena tämänhetkisen huonon saatavuuden. Itselläni on tuollainen tilauksessa ja maahantuoja saa noita vasta ensi kuun loppupuolella. Valveking-combo löytyy broidilta ja kovasti tykkään, vaikka kaiuttimet siinä eivät parasta mahdollista laatua olekkaan. Tukevaa tekoa on kyseinen laite ja vahvistimen takaa löytyvä texture-säädin, jolla vahvistimen saa säädettyä A-tyypin vahvistimesta A/B-tyyppiseksi on kätevä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger |
pulliha 14.06.2007 20:24:20 | |
---|
Mää olin testaas hesas valveking nuppia mesan 4x12 kaapin läpi ja ei vaan iskeny millään :S Tuntu ihan ku särökanavastaki olis puuttunu muna ja asenne. Cleanit oli ihan ok mun mielest , mut särö kanava oli suoraan sanottuna säälittävä. Älkää nyt suuttuko sitte heti kaikki valvekingin omistajat tää on mun mielipide :D Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö |
mailbag 14.06.2007 20:27:35 | |
---|
Valveking-nupista sanon miinuksena tämänhetkisen huonon saatavuuden. Itselläni on tuollainen tilauksessa ja maahantuoja saa noita vasta ensi kuun loppupuolella. Valveking-combo löytyy broidilta ja kovasti tykkään, vaikka kaiuttimet siinä eivät parasta mahdollista laatua olekkaan. Tukevaa tekoa on kyseinen laite ja vahvistimen takaa löytyvä texture-säädin, jolla vahvistimen saa säädettyä A-tyypin vahvistimesta A/B-tyyppiseksi on kätevä. höh just olin käymässä musakaupoissa hesassa niin ainakin parissa oli noita heti hyllyssä, yhdessä jopa parikin |
pulliha 14.06.2007 20:33:52 | |
---|
Kyllä hesan fatzer musiikkissa oli niitä combona ja nuppina sekä hyllyssä ja varastossa :D Viimeks tänää kävin :D Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö |
hullu_ukko 14.06.2007 20:42:21 (muokattu 14.06.2007 20:45:03) | |
---|
Tuntu ihan ku särökanavastaki olis puuttunu muna ja asenne. Tuo ''muna ja asenne'' on vähän mielipidekysymys kyllä. Mun mielestäni tuo Peaveyn laitteille melko ominainen löysä ja bassovoittoinen soundi on aivan loistava. Saattaa olla, että mun mielestäni siitä sulle ihanteellisesta soundista puuttuu muna ja asenne aivan täysin. Cleanit oli ihan ok mun mielest , mut särö kanava oli suoraan sanottuna säälittävä. Se on totta, että VK ei ole kovin säröhirmu maailmassa ilman boosteja, mutta ihan mielenkiinnosta kysyisin kokeilitko itse säätää EQ:ta lainkaan vai vetelitkö niillä säädöillä jotka vahvistimeen oli laitettu valmiiksi? Huomasitko edes sitä Boost-painiketta särökanavan EQ-säädinten vieressä? Älkää nyt suuttuko sitte heti kaikki valvekingin omistajat tää on mun mielipide :D Perustele paremmin niin ei suututa. E: höh just olin käymässä musakaupoissa hesassa niin ainakin parissa oli noita heti hyllyssä, yhdessä jopa parikin Liikkeillä saattaa toki olla varastossa, mutta jos joudut tilaamaan joudut odottamaan, sillä maahantuojalla ei noita ole tällä hetkellä varastoissaan. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger |
pulliha 14.06.2007 21:20:20 | |
---|
Kyllä mää vahvistinta osaan käyttää että ei siinä mitään :D Ja kyllä käytin eq:ta sekä boostia :D Olisin kyllä maininnut jos mielestäni ne olisivat saundia parantaneet, mutta niin ei tapahtunut :D Mut edelleen sanon et: vaan mun mielipide ettei nää "hullut ukot", jotka ovat juuri tilanneet vk:n eli unelmavahvistimensa suuttuisivat ;) Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö |
pulliha 14.06.2007 21:22:08 | |
---|
Plussaa tulee silti (vahvistimelle ;>) hinnasta. Ei tuo 550 tingattuna 500 oo paha ekasta putki nupista . Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö |
Antti1 14.06.2007 21:23:15 | |
---|
Ei tuo 550 tingattuna 500 oo paha ekasta putki nupista . No tota... Tuon saa suomesta siihen 430€ tingattua, että että.. OSTAKAA CREAMWAREN SCOPE -ÄÄNIKORTTI EDULLISESTI! |
Välle 14.06.2007 22:50:02 (muokattu 14.06.2007 22:50:33) | |
---|
Olisiko Peavey Valve King Head + Harley Benton G212 Vintage hyvä paketti? |
Välle 14.06.2007 22:55:01 | |
---|
Voisit muuten "pulliha" vähän vähentää noita hymiöitä kun meinaavat sekottaa tekstiä ja ei pysty ottamaan selvää mielipiteestäsi. Minä ainakin arvostan sääntöä numero (olikohan) 6 (?), koska minulle kerran sanottiin viestin ulkonäöstä. Myös esim. Stam1nan forumilla on sääntönä käyttää kirjakieltä ja oikeita käsitteitä asioista. No, tämä nyt oli vaan ihan yleinen kaikille. Olisiko Peavey Valve King Head + Harley Benton G212 Vintage hyvä paketti? |
kimurantti1 14.06.2007 22:55:19 (muokattu 14.06.2007 22:55:52) | |
---|
Mistä maan alta tuommosen hinnan oot muka löytäny? Kyllähän Suomesta saa melkein kaikki tavallisemmat vempaimet halvemmalta kuin Thomannilta. Kysykää tarjouksia paikan päällä myyjiltä, älkääkä tuijottako niihin ovh:ihin, jotka lukee nettisivuilla. |
Dropped C 14.06.2007 22:57:55 (muokattu 14.06.2007 22:58:40) | |
---|
Itse tykkäsin kyllä aikanaan siitä VK:n säröstä (kaverilla tuollainen oli about vuoden), se hieman löysempi särö on aika omiaan johkin stoner tyyliseen meininkiin. Ja kyllä se omaan korvaan kuulosti kanssa munakkaalta, eipähän ollut sirkkeliä tai sirinää. Harlikkaa en ole kokeillut. Saisikohan tuolta Röörikunkun nopsemmin kun tompalta, ei tarvis maksaa postejakaan: http://guitare.playback-europe.com/peavey-valve_king_head-10176.html"Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
Välle 14.06.2007 23:02:40 | |
---|
Kyllähän Suomesta saa melkein kaikki tavallisemmat vempaimet halvemmalta kuin Thomannilta. Kysykää tarjouksia paikan päällä myyjiltä, älkääkä tuijottako niihin ovh:ihin, jotka lukee nettisivuilla. Joo tottakai kaupassaki ku saat tingittyä jne. Olisiko Peavey Valve King Head + Harley Benton G212 Vintage hyvä paketti? |
Välle 14.06.2007 23:03:17 | |
---|
Itse tykkäsin kyllä aikanaan siitä VK:n säröstä (kaverilla tuollainen oli about vuoden), se hieman löysempi särö on aika omiaan johkin stoner tyyliseen meininkiin. Ja kyllä se omaan korvaan kuulosti kanssa munakkaalta, eipähän ollut sirkkeliä tai sirinää. Harlikkaa en ole kokeillut. Saisikohan tuolta Röörikunkun nopsemmin kun tompalta, ei tarvis maksaa postejakaan: http://guitare.playback-europe.com/peavey-valve_king_head-10176.html Oletko itse tilannut tuolta? En ite uskaltais. Olisiko Peavey Valve King Head + Harley Benton G212 Vintage hyvä paketti? |
Dropped C 14.06.2007 23:07:42 | |
---|
On sieltä jengi ilmeisesti kuumeisesti tilaillut noita halpoja Gibsoneita, mitä täältä olen lukenut niin rahat eivät ainakaan ole menneet (ei ole veloitettu), tosin jonojen takia gibboneitakaan ei ole vielä kotiin asti tullut... Jos joku vaikka täällä haluaisi kertoa että onko kitara jo saapunut kotiin asti? "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
Välle 14.06.2007 23:09:16 | |
---|
tosin jonojen takia gibboneitakaan ei ole vielä kotiin asti tullut... Jos joku vaikka täällä haluaisi kertoa että onko kitara jo saapunut kotiin asti? Onneksi minulla ei ole kiire :) Olisiko Peavey Valve King Head + Harley Benton G212 Vintage hyvä paketti? |
mailbag 14.06.2007 23:13:30 | |
---|
Oletko itse tilannut tuolta? En ite uskaltais. miksi ihmeessä ei "uskaltaisi" tilata yhdeltä euroopan isoimmista musakaupoista? aivan varmasti kaikki pelaa, takuut mukaanlukien. tuolla ei edes postikuluja tarvitse maksaa kun yli 300€ ostokset t. tyytyväinen asiakas |
miksi ihmeessä ei "uskaltaisi" tilata yhdeltä euroopan isoimmista musakaupoista? aivan varmasti kaikki pelaa, takuut mukaanlukien. tuolla ei edes postikuluja tarvitse maksaa kun yli 300€ ostokset t. tyytyväinen asiakas Ai siis jos tuote maksaa yli 300 tuolta, niin ei tarvitse maksaa postimaksuja? näinkö se toimiikin. En ole tutustunut tuohon liikkeeseen niin siksi en uskaltaisi. Olisiko Peavey Valve King Head + Harley Benton G212 Vintage hyvä paketti? |
duc 14.06.2007 23:17:05 | |
---|
Firman asiakaspalvelu toimi ihan hyvin kun tilasin ensin halvan Gibsonin, mutta peruin sitten tilauksen kun toimitus olisi viivästynyt pari kuukautta liian pitkään. Luottokortilla kun tilasin niin rahoja ei olisi veloitettu ennenkuin tilaus olisi lähetetty. |