Räkkipeli 04.06.2007 13:03:03 (muokattu 04.06.2007 13:03:23) | |
---|
Nyt ei saa nauraa eikä tuomita, mutta jos olen yhtä kova Simpsons-fani vielä neljän vuoden päästä, niin otan Homerin kuvan olkapäähän. On se vaan niin kova roolimalli ollut mun elämässäni. Vuosien päästä pitäisi olla itsellä senverran järkeä päässä että tietää mitä teen ottaesssani tatuoinnin. HOHO mitä vit...eiku niin joo. =) Juu mikäs siinä. Älä kuitenkaan hirveen isoa ota. Pieni vinkki vain.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
JoeHans 04.06.2007 14:04:09 | |
---|
Heips, mites muuten nuiden korjaustuunausten kans on? Mulla on omasta tatuoinnista, jonka otin reilu vuosi sitten vähän levinnyt muste parista kohtaa, niin voiko tollasia fiksailla mitenkään? Ei mitään älyttömän kriittistä, mutta kyllä tuon huomaa jos vähän tarkemmin kattoo. Trying is the first step towards failure. |
BondakeBunny 04.06.2007 14:18:27 | |
---|
Kyllä varmaan asiasa osaava tatuoija sen korjaa. Käy näyttämässä jossakii ja kysäse. Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
Jormaz 04.06.2007 15:06:48 | |
---|
Nyt ei saa nauraa eikä tuomita, mutta jos olen yhtä kova Simpsons-fani vielä neljän vuoden päästä, niin otan Homerin kuvan olkapäähän. On se vaan niin kova roolimalli ollut mun elämässäni. Vuosien päästä pitäisi olla itsellä senverran järkeä päässä että tietää mitä teen ottaesssani tatuoinnin. Mua ei tatuoinnit oikeen muuten nappaa mutta oon funtsinut että Homerin voisin antaa tatuoida jonnekin puolelle kroppaani. On se vaan niin kova jätkä. Summer is coming, fat boys are happy |
JoeHans 05.06.2007 20:33:53 | |
---|
Mitenkähän nuo ruukaa korjailla tollasia leviämisiä? Pitää varmaan tässä käydä tosiaan näyttään jollekin osaavalle hepulle tuota kuvaa. Kuvan tekijä varmaan korjais halvemmalla, mutta kun toisella paikkakunnalla kävin ottamassa, niin se hankaloittaa vähän. Trying is the first step towards failure. |
teukka 13.06.2007 15:08:43 | |
---|
Eipä kunnolla tehdyt kuvat vuodessa yleensä leviä.Jos teknisesti kuva on oikein tehty ei sitä pitäisi juuri joutua korjailemaan. Tietysti värit voi hiukan haalistua ajan kanssa. Sitten tietty jos jokin viiva on jossain pahassa kohtaa joka joutuu venytykselle niin sit saattaa vähän "kulahtaa" Esim kyynärpään ympärillä. Mä korjautin täysin uusiksi yhden kuvan joka oli tehty täysin päin V**tua ja tuo korjannut artisti sitten sanoi siis sen että kunnolla tehty tuppaa kestämään, väärin tehdyt ei niinkään. Se on sitten fakta että halvalla ei saa hyvää, se on kuitenkin hautaan asti mukana joten on syytä olla laadukasta jälkeä. "Ihan hyvä" ei riitä! Tsekkaa Mikseri.net:Sorrow Infliction |
salmivaara 13.06.2007 18:45:08 | |
---|
"Ihan hyvä" ei riitä! Riittää kuule ihan hyvin! Käppäsyys rules kaikilla elämänalueilla, tatuoinneissakin. Against the grain |
JoeHans 13.06.2007 19:57:42 (muokattu 13.06.2007 20:01:27) | |
---|
Eipä kunnolla tehdyt kuvat vuodessa yleensä leviä.Jos teknisesti kuva on oikein tehty ei sitä pitäisi juuri joutua korjailemaan. Tietysti värit voi hiukan haalistua ajan kanssa. Sitten tietty jos jokin viiva on jossain pahassa kohtaa joka joutuu venytykselle niin sit saattaa vähän "kulahtaa" Esim kyynärpään ympärillä. Mä korjautin täysin uusiksi yhden kuvan joka oli tehty täysin päin V**tua ja tuo korjannut artisti sitten sanoi siis sen että kunnolla tehty tuppaa kestämään, väärin tehdyt ei niinkään. Se on sitten fakta että halvalla ei saa hyvää, se on kuitenkin hautaan asti mukana joten on syytä olla laadukasta jälkeä. "Ihan hyvä" ei riitä! Joo, no Oulun tramp's tattoossa kävin ottamassa, mikä yleensäottaen on Oulun vanhimpana alan liikkeenä kai melko arvostettu. Tuo leviäminen oikeastaan johtuu siitä, että paranemisvaiheessa tuosta yhdestä kohtaa on iho selkeästi vähän arpeutunut ja koholla. Tatuoinnin ottamisen jälkeen hoidin kuvaa, kuten ohjeet oli annettu. En tiedä miksi tuohon sitten yhteen kohtaan tuli arpikudosta. Trying is the first step towards failure. |
Jannipaali 13.06.2007 21:36:33 (muokattu 13.06.2007 21:38:41) | |
---|
Joo, no Oulun tramp's tattoossa kävin ottamassa, mikä yleensäottaen on Oulun vanhimpana alan liikkeenä kai melko arvostettu. Tuo leviäminen oikeastaan johtuu siitä, että paranemisvaiheessa tuosta yhdestä kohtaa on iho selkeästi vähän arpeutunut ja koholla. Tatuoinnin ottamisen jälkeen hoidin kuvaa, kuten ohjeet oli annettu. En tiedä miksi tuohon sitten yhteen kohtaan tuli arpikudosta. Tuollaista on vaikea mennä korjailemaan, kun arpikudoksen päälle ei voi kunnolla tatuoida, kuten saatoit huomata. Edit. Mutta itse arpikudoksen mudostumiseen en osaa vastata muuta kuin, että jos siinä paranemisvaiheessa on sitä rupea repeytynyt pois, niin siitä voi aiheutua arpikudosta. "We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
JoeHans 13.06.2007 21:44:13 | |
---|
Tuollaista on vaikea mennä korjailemaan, kun arpikudoksen päälle ei voi kunnolla tatuoida, kuten saatoit huomata. Edit. Mutta itse arpikudoksen mudostumiseen en osaa vastata muuta kuin, että jos siinä paranemisvaiheessa on sitä rupea repeytynyt pois, niin siitä voi aiheutua arpikudosta. Jep, no sitten tuolle ei kai mitään voi. Eipä tuo hirveämmin kuiten itseä haittaa. Muuten kyllä varsin tyytyväinen tatuointiin. Trying is the first step towards failure. |
battery 13.06.2007 22:57:53 | |
---|
kävin tossa ekan kuvani ottamassa ja perkele, siihenhän jää koukkuun :P Black or White |
Jannipaali 13.06.2007 23:45:24 (muokattu 13.06.2007 23:46:27) | |
---|
kävin tossa ekan kuvani ottamassa ja perkele, siihenhän jää koukkuun :P Mimmosen pistit ja missä? Itelläkin olis aikomus ottaa tatuointi, mutta kun tässä yritän piirtää ideaa paperille, niin eihän se näytä yhtään siltä mille sen pitäisi, hoho. Kuka haluais piirtää vaikka lyijykynällä maasta nousevan käden, kun itellä on tämä ihmisten yms. piirtely vähän hakusessa? "We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
teukka 14.06.2007 14:13:49 | |
---|
No myös se jos kuva jää koholle, on virhe.Silloin on hakattu liian syvälle. Arpikudosta tulee myös siitä jos iho on revennyt, sen seurauksena että väriä on jynssätty liian pitkään samaan kohtaan yhdellä kertaa. Mutta lyhyesti homma on niin että jos väri leviää tai tulee arpea tms kuvaan kuulumatonta on tehty jonkin asteisia virheitä. Ei välttämättä aina mitään vakavaa ja monia ei edes huomaa. Rupea ei saa repiä sen takia että jos sen tekee se voi viedä väriä mukanaan. No hyvä jos "ihan hyvä" sit jollekin kelpaa.... Tsekkaa Mikseri.net:Sorrow Infliction |
JoeHans 14.06.2007 20:48:18 | |
---|
No hyvä jos "ihan hyvä" sit jollekin kelpaa.... Jos et vielä itse hoksannut, niin tässä vaiheessa ei paljon valinnanvaraa taida olla. Jos kuvaa ei pysty korjaan, niin silloin siihen on tyydyttävä sellaisenaan, kun se on. Tietty voi myös olla tyytymättä ja hajoilla koko lopun elämää siihen, ettei se ole aivan täydellinen. Kuvan kävin ottamassa siinä uskossa, että työn tekee alan osaava ammattilainen, eikä valinta ollut suinkaan "mulle kelpaa ihan hyvä". Luulisi, että tämän voisi ymmärtää jo ylemmästäkin ilman piirtämistä. Trying is the first step towards failure. |
Ei nyt ole tarkoitus mollata tai vittuilla.Puhun nimittäin omasta kokemuksesta että yksi kuva mulla piti tehdä uusiksi.Luulin myös että kaveri osaisi hommansa. Nyt mua vähän kiinnostaisi tietää millainen kuva on kyseessä?Oletko miettinyt sellaista että kuvaa muuttaisi hiukan jolloin huonon kohdan saisi piiloon? Olin nimittäin itse vuoden aivan soseena tuon kuvani kanssa ja joskus totesin että se viedään ammattilaiselle ja se hoiti homman täydellisesti kotiin! Vähän rasitti odottaa 4,5 kk ajanvarauksesta itse hommaa,suosittu kaveri:) Oli tuo kaveri tehnyt mulle aiemmin 2 kuvaa joihin olin ollut aina tyytyväinen ja korjasi sitten tuon jonka teetin väärällä kaverilla. Tämä samainen guru saa tehdä mun kaikki tulevatkin kuvat,se on varma. Sit jos pelkäät että kun se maksaa...No,niin tekee mutta paskat siitä! Sitä ei edes ajattele enää sit kun kuvaan on tyytyväinen. Tsekkaa Mikseri.net:Sorrow Infliction |
battery 14.06.2007 23:35:20 (muokattu 14.06.2007 23:36:08) | |
---|
Mimmosen pistit ja missä? Itelläkin olis aikomus ottaa tatuointi, mutta kun tässä yritän piirtää ideaa paperille, niin eihän se näytä yhtään siltä mille sen pitäisi, hoho. Kuka haluais piirtää vaikka lyijykynällä maasta nousevan käden, kun itellä on tämä ihmisten yms. piirtely vähän hakusessa? omassa kuvassa näytillä hetken tuoreeltaan otettu kuva. http://www.firelinetattoo.fi/ mestan kotisivut. sameisuus johtunee kamerasta. Black or White |
JoeHans 15.06.2007 13:47:21 (muokattu 15.06.2007 13:48:03) | |
---|
tupla. Trying is the first step towards failure. |
JoeHans 15.06.2007 13:47:34 | |
---|
Ei nyt ole tarkoitus mollata tai vittuilla.Puhun nimittäin omasta kokemuksesta että yksi kuva mulla piti tehdä uusiksi.Luulin myös että kaveri osaisi hommansa. Nyt mua vähän kiinnostaisi tietää millainen kuva on kyseessä?Oletko miettinyt sellaista että kuvaa muuttaisi hiukan jolloin huonon kohdan saisi piiloon? Olin nimittäin itse vuoden aivan soseena tuon kuvani kanssa ja joskus totesin että se viedään ammattilaiselle ja se hoiti homman täydellisesti kotiin! Vähän rasitti odottaa 4,5 kk ajanvarauksesta itse hommaa,suosittu kaveri:) Oli tuo kaveri tehnyt mulle aiemmin 2 kuvaa joihin olin ollut aina tyytyväinen ja korjasi sitten tuon jonka teetin väärällä kaverilla. Tämä samainen guru saa tehdä mun kaikki tulevatkin kuvat,se on varma. Sit jos pelkäät että kun se maksaa...No,niin tekee mutta paskat siitä! Sitä ei edes ajattele enää sit kun kuvaan on tyytyväinen. Tossa tatuoinnissa on tollanen liekehtivä sydän ja nuotti. Levinnyt on tosta sydämen toisesta kaarteesta. Voisin jonku kuvan tietty yrittää saada tosta upittua. Ei kyllä tuu mieleen, että mitä tuohon vois lähtä muuttamaan sitten järkevän näkösesti. Niin ja rahan en oo näissä asioissa antanu vaikuttaa, vaikka eipä tuokaan näköjään laatua aina takaa. Trying is the first step towards failure. |
teukka 15.06.2007 14:45:00 | |
---|
Ei mun mielestä kuulosta pahalta! Tosin en nyt kuvaa voi nähdä, mutta äkkiä tuntuis kyllä että se olis ihan tehtävissä. Kannattaa kysyä kuitenkin, ne on nimittäin oikeat taiteilijat melkoisen luovia tyyppejä. Mä olin itse omasta kuvastani joka peittää koko vasemman hartian melkoisen skeptinen että tokkopa siitä hyvää saa, mutta niin vaan kaveri veti kaikki muodot yms uusiksi ja sen jälkeen olen kuvasta tykännyt. Kyseessä on Tribaali jonka itse suunnittelin ja josta piti tulla muun värinen kuin musta joka se nyt siis on mutta se on nyt silti tosi hyvä.Joutui siis värittämään kokonaan koska se oli niin huonosti tehty. Pyöritteli vaan päätään samalla että mitähän v*^?ua tässäkin on meinattu.... Sain vielä lasteni nimikirjaimet mukaan "old English" fontilla jotka on erityisen päheet! Suosittelisin tätä kaveria sulle mutta on vaan pk-seudulla. Tsekkaa Mikseri.net:Sorrow Infliction |
JoeHans 15.06.2007 15:03:42 | |
---|
Ei mun mielestä kuulosta pahalta! Tosin en nyt kuvaa voi nähdä, mutta äkkiä tuntuis kyllä että se olis ihan tehtävissä. Kannattaa kysyä kuitenkin, ne on nimittäin oikeat taiteilijat melkoisen luovia tyyppejä. Mä olin itse omasta kuvastani joka peittää koko vasemman hartian melkoisen skeptinen että tokkopa siitä hyvää saa, mutta niin vaan kaveri veti kaikki muodot yms uusiksi ja sen jälkeen olen kuvasta tykännyt. Kyseessä on Tribaali jonka itse suunnittelin ja josta piti tulla muun värinen kuin musta joka se nyt siis on mutta se on nyt silti tosi hyvä.Joutui siis värittämään kokonaan koska se oli niin huonosti tehty. Pyöritteli vaan päätään samalla että mitähän v*^?ua tässäkin on meinattu.... Sain vielä lasteni nimikirjaimet mukaan "old English" fontilla jotka on erityisen päheet! Suosittelisin tätä kaveria sulle mutta on vaan pk-seudulla. Jeps. Pitäis varmaan käydä yhellä paikallisella tyypillä näyttään. Kuulemma todella arvostettu tyyppi ihan suomen mittakaavallakin. Tuolta löyty jotain galleriaa, jos kiinnostaa tsekkailla: http://www.ironbeardtattoo.com/ Trying is the first step towards failure. |