leksi-B 06.06.2007 17:09:03 | |
---|
Tehkää vaiks koko kepista Kala ym. Lapa = Hauen pää. Kaula = sen vartalosta suurin osa ja perä pää = sitte pyrstö ym. olis tyylikkään näköne ku kitaralla / bassolla olis evät ;) Basso se mukava soitin! |
arppah8 06.06.2007 18:33:17 (muokattu 09.06.2007 13:45:00) | |
---|
We're such a clever bunch, generation irony |
Haitaristi 06.06.2007 21:45:45 | |
---|
Pystyyköhän muuten esim. hauen luusta tekeen kitaraan/bassoon satulan? |
Juzzu 07.06.2007 09:27:07 | |
---|
Pystyyköhän muuten esim. hauen luusta tekeen kitaraan/bassoon satulan? Luulisin, kun leukaluustakin soiva kantele syntyy. |
Puavali 08.06.2007 23:12:10 | |
---|
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
black-dog 10.06.2007 21:09:42 | |
---|
mitenkäs on semmonen tunne että on menny vähä offtopicin puolelle?:D Watch my back sano kyttyräselkä |
samipa 11.06.2007 00:18:13 | |
---|
Snadisti joo... ei ole tainnut muita noi järvisimpukat askartelumielessä kiihottaa. Pitäis olla isoja simpukoita, jotta niistä sais mahdollisimman ison tasasen kohdan veisteltyä. Olis se varmaan tyylikkäämpi kuin pala muovia. -Sami |
Kefiiri 11.06.2007 11:30:00 | |
---|
Ei vissiin oo mitään ihmelientä jossa vois pehmittää simpukan ja sitten kaulia siitä litteän levyn? Voi olla että häviäis viimeinenkin kiilto semmosessa käsittelyssä. |
the TT Allan 14.06.2007 00:10:30 | |
---|
No ei juuri tuosta normaalista järvisimpukasta, mut jos sitä raukkua eli joki helmi simpukkaa jostain löytys... No rauhotettuhan se on ettei ainakaan eläviä passaa mennä silpomaan. Mut on mulla jokunen pala ihan tokmannilta ostettuja ulkomaan tuonti , koriste simpukka paketista 2€ leikattuja. Ei niistä kovin montaa käyttökelpoista palasta saanut, mut ei hintakaan hirvittänyt. http://www.telemail.fi/timo.tuovinen |
Tänään kävelin ton hietsun kirppiksen ohi ja käteen jäi kaksi noin 15 cm halkasijaltaan olevaa helmiäiskuorta. Niissä on vähän reilummin tuota tasaista kohtaakin. Hintaa oli 10 centtiä, tosin myyjällä ei ollut antaa 20 centistä takaisin, joten annoin loput innostuksissani hänelle. Simpukat taitavat olla jotain ulkomaantuontia siis jonkun matkamuistoja. Miniporalla nopea leikkaus toisesta kuoresta joka oli halki.. ei kannata ainakaan nopeasti, sillä helmiäinen lohkeili. Kokeillaan hitaasti ja sahalla, kun tuli tuo uusi lehtisahakin ostettua. Jos joku täältä on menossa ulkomaille lähipäivinä, niin voisi tuoda sieltä minulle muutaman kuoren tuliaisena..?
-Sami |