Aihe: Tiluttajat soittavat, muut kommentoivat
1 2 3 4 59 10 11 12 1372 73 74 75 76
Rapido
17.07.2007 18:06:37
Get out of my yard:in intro sweeppaus-versiona :D . Haukkukaa ihmeessä. Vähän ois vielä kiillotettavaa, mutta en tiedä jaksaako sitä...

http://www.youtube.com/watch?v=IdJu2NwBPoA
"Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." - Yngwie J.Malmsteen
Räkkipeli
17.07.2007 19:23:53
Get out of my yard:in intro sweeppaus-versiona :D . Haukkukaa ihmeessä. Vähän ois vielä kiillotettavaa, mutta en tiedä jaksaako sitä...

http://www.youtube.com/watch?v=IdJu2NwBPoA

Pääsis paremmin jyvälle jos joku tausta olis, vaikka sitten metronomi.

Muuten jees.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Cletus Awreetus
17.07.2007 20:00:20
Tuolta löytyy yksi pervo sävelmä:
www.mikseri.net/leronnie. En tiedä meneekö ihan tilusta mutta jokseenkin rivakkaa nakutusta löytyy.
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
ingman0
18.07.2007 01:26:26
morjesta..onko kukaan nähny peer gyntiä livenä..T.Nikki vetää hienoa tilutusta..ampuu kitarallaan yleisöä..mahtaako kukaan tietää miten se menee..olis tosi kiva oppia..eikä oikeen korvakuulolta osu oikeeseen..:D..??
Räkkipeli
18.07.2007 14:17:38
morjesta..onko kukaan nähny peer gyntiä livenä..T.Nikki vetää hienoa tilutusta..ampuu kitarallaan yleisöä..mahtaako kukaan tietää miten se menee..olis tosi kiva oppia..eikä oikeen korvakuulolta osu oikeeseen..:D..??

Kyllä. Joo se on ihan hauska temppu...vaikka se "tilu" ei ole ihan haastavimmasta päästä siinä. Hammeria ja pulloffia muistaakseni jostain kohti blues skaalaa..luulis toimivan. =)
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
ingman0
18.07.2007 18:39:37
Kyllä. Joo se on ihan hauska temppu...vaikka se "tilu" ei ole ihan haastavimmasta päästä siinä. Hammeria ja pulloffia muistaakseni jostain kohti blues skaalaa..luulis toimivan. =)

Kiitoksia vaan..meillä on täällä kylässä joka vuosi semmonen noitarock..peer gynt on kyllä paras esiintyjä sen historiassa..Nikki on kyl hyvä..olin kesällä kattomassa ozzya..oli kans tosi mahtava..wylde on mun idoli..:D..matkin vähän sen soittoo vaik en oo soittanu ku koht kaks vuotta..hyvinpähän tuo soitto silti sujuu..nii..ja et sattus tietään mistä saa halvalla semmosen pedaalin ku boss mt-2..koulussa on sellanen ja se on aikas hyvä..ja sit oon ajatellu rakentaa itte kitaran..en vaan löydä mistään oikeen järkeviä ohjeita..nnoo kiitti tost edellisest..;D...bai..
electrick
18.07.2007 21:29:33 (muokattu 18.07.2007 21:30:35)
http://youtube.com/watch?v=KCPIhrGaj2I

kolme vuotta on tullu soiteltua kohta
John Titor
18.07.2007 21:38:05

Kiitoksia vaan..meillä on täällä kylässä joka vuosi semmonen noitarock..peer gynt on kyllä paras esiintyjä sen historiassa..Nikki on kyl hyvä..olin kesällä kattomassa ozzya..oli kans tosi mahtava..wylde on mun idoli..:D..matkin vähän sen soittoo vaik en oo soittanu ku koht kaks vuotta..hyvinpähän tuo soitto silti sujuu..nii..ja et sattus tietään mistä saa halvalla semmosen pedaalin ku boss mt-2..koulussa on sellanen ja se on aikas hyvä..ja sit oon ajatellu rakentaa itte kitaran..en vaan löydä mistään oikeen järkeviä ohjeita..nnoo kiitti tost edellisest..;D...bai..

Miksi näitä pistekirjoittajia on koko ajan enemmän?
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Räkkipeli
18.07.2007 21:40:35

Joillakin sattuu olemaan tapana. Ei sillä musta ole väliä miten täällä kirjottelee, kuhan saa selvää.
ingman0
19.07.2007 02:06:52

en itekkään tie miks kirjotan tollein mut se vaan tulee automaattisesti..:D
Jzci
19.07.2007 12:14:10

Tuolta löytyy yksi pervo sävelmä:
www.mikseri.net/leronnie. En tiedä meneekö ihan tilusta mutta jokseenkin rivakkaa nakutusta löytyy.

Mielestäni ihan hemmetin hienoa settiä! Soittoteknisesti en kyllä löydä mitään moitittavaa. Hieman tuollainen Mattias IA Eklundh tyylinen hallitusti muljahteleva tatsi mistä pidin oikein erityisen paljon. Biisistäkin pidin. Mitä hämärämpää meininkiä niin sen parempi. Erityisen suuren plussan biisi ansaitsee välittömistä assosiaatioista star control 2 pelin musiikkeihin. Kyseessäähän on kuitenkin yksi parhaista peleistä ikinä :)
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
John Titor
19.07.2007 12:20:16 (muokattu 19.07.2007 12:20:44)

Mielestäni ihan hemmetin hienoa settiä! Soittoteknisesti en kyllä löydä mitään moitittavaa. Hieman tuollainen Mattias IA Eklundh tyylinen hallitusti muljahteleva tatsi mistä pidin oikein erityisen paljon. Biisistäkin pidin. Mitä hämärämpää meininkiä niin sen parempi. Erityisen suuren plussan biisi ansaitsee välittömistä assosiaatioista star control 2 pelin musiikkeihin. Kyseessäähän on kuitenkin yksi parhaista peleistä ikinä :)

Viimeinen lause muuten on NIIN oikein!

Mihin sä Cletus oot hukannu kaikki entiset pläjäykses?
Cletus Awreetus
19.07.2007 14:15:28

Kiitti tosi paljon! Hienoa kuulla että tykkäsit!
Cletus Awreetus
19.07.2007 14:16:16
Viimeinen lause muuten on NIIN oikein!

Mihin sä Cletus oot hukannu kaikki entiset pläjäykses?

Funtsin vähän päivittää tota sivua kesän mittaan. Olihan ne vanhat tekeleet muutenkin aika rebasta... :)
John Titor
19.07.2007 20:18:57

Funtsin vähän päivittää tota sivua kesän mittaan. Olihan ne vanhat tekeleet muutenkin aika rebasta... :)

No mutta onhan meillä kaikilla juuremme:D

Onks siis Trionfale olemassa vielä nykyään ilman Ripaa?
Cletus Awreetus
23.07.2007 03:06:50
No mutta onhan meillä kaikilla juuremme:D

Onks siis Trionfale olemassa vielä nykyään ilman Ripaa?

Kattoo nyt mitä tapahtuu syksyn mittaan kun päästään taas treenaamaan. Ristolla on omat kuvionsa, niin en tiedä miten on kiinnostusta lähteä rokkia vetämään. Saa nähä...
KurtCobain
13.08.2007 11:55:10
tos on ainakin jonkin verran nopeit kohtii http://www.youtube.com/watch?v=2EbQHADOjF0 siis oon soitellu 1v 6kk.
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
Räkkipeli
13.08.2007 14:04:35 (muokattu 13.08.2007 14:15:44)
tos on ainakin jonkin verran nopeit kohtii http://www.youtube.com/watch?v=2EbQHADOjF0 siis oon soitellu 1v 6kk.

Nice work, dude. Nyt vaan reenaamaan enemmän sitä että osaat vetää sen täysin fiiliksellä, vaikka sitten silmät kiinni. Muista vaan välissä harjoitella jotain muutakin.
overdoze
13.08.2007 14:25:35

Tossa pari kipaletta.
Huom. soolot alkavat vasta siellä biisien loppupuolella, kyseessä ei siis ole pelkästään kitarasankarointi:) Yritin soittaa mahdollisimman paljon biisien mukaan. Soitettu sisään kuivana, ja gainin määrä on lähes hävyttömän pieni leadeissa. Meinasin, että sitä gainia olisi todellakin voinut hieman laittaa lisää näin jälkeen päin ajateltuna.

www.mikseri.net/theorkestra
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)