Aihe: Chicane tänään 8.6.07 live @ Studio51 1 | |
---|---|
![]() 08.06.2007 11:44:26 | |
Tänne olen menossa. Onkohan muita? Ekaa kertaa Suomessa. | |
![]() 08.06.2007 12:21:24 | |
Tänne olen menossa. Onkohan muita? Ekaa kertaa Suomessa. Ohhoh, oispa kova juttu. Kovin vaan kaukana. Eipä sillä, pitää oma keikka vetästä tänään. | |
![]() 09.06.2007 06:28:41 | |
Oli muuten ihan vitun kova keikka kaikin puolin. Ihan vitun kova rumpali. Toimi!! =D | |
![]() 12.06.2007 15:09:57 | |
Oli muuten ihan vitun kova keikka kaikin puolin. Ihan vitun kova rumpali. Toimi!! =D Tykkäsitkö saundista? Wittu että sai säätää niiden linareiden ja muiden raiderivehkeiden kanssa. Etupään miksaajallekaan ei kelvannu ihan joka jampan pöytä- löydettiin suomesta tasan yks Vi6... :) Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. | |
![]() 13.06.2007 14:15:55 | |
Tykkäsitkö saundista? Wittu että sai säätää niiden linareiden ja muiden raiderivehkeiden kanssa. Etupään miksaajallekaan ei kelvannu ihan joka jampan pöytä- löydettiin suomesta tasan yks Vi6... :) Mitä mitä?! Olitko miksaamassa? Onko sulle Chicanen musa muuten tuttua? En meinaan muista biisilistaa kokonaisuudessaan. Jos sulla sellainen on heittää, niin olisin erittäin kiitollinen. Soundit oli erittäin loistavat =) Mitkä ne ihmeellisene näköiset harmaat kajarit oli siinä lavan yläpuolella edessä? Oli aika oudon näköiset. Vaikka volumea oli aika paljon, niin ei käynyt korviin yhtään vaan nautinto oli. | |
![]() 13.06.2007 14:37:52 | |
Mitä mitä?! Olitko miksaamassa? Onko sulle Chicanen musa muuten tuttua? En meinaan muista biisilistaa kokonaisuudessaan. Jos sulla sellainen on heittää, niin olisin erittäin kiitollinen. Soundit oli erittäin loistavat =) Mitkä ne ihmeellisene näköiset harmaat kajarit oli siinä lavan yläpuolella edessä? Oli aika oudon näköiset. Vaikka volumea oli aika paljon, niin ei käynyt korviin yhtään vaan nautinto oli. Eiku mä olin paikallinen teknikko ja vastasin aika pitkälti Skobejen virityksestä ja avustin bändiä ja niiden teknistä henkilökuntaa. Miksausta Chicanelle hoitaa Tim Peeling joka mm. miksaa Tom Jonesia ja muita vähän isompia nimiä. Me duunattiin sinne systeemi Nexon line array yläpäillä ja L&R Audion alapäillä... Joita muuten oli 6x18 per puoli. Tim ja monitorimiksaaja Dennis ainaki kiitteli isolla kädellä ja ku kävin heittämässä aamuyöstä keikkanauhoitteen hotellille ni en meinannu päästä taksiin takas ku jätkät tyrkytti bisseä ja viinaa :) Mulla oli jotain settilistoja taskussa ku siivosin lavaa mut taisin heittää menemään jo työhuoneella. Voin vielä kattoa jos löytyy... Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. | |
![]() 14.06.2007 12:58:53 | |
Eiku mä olin paikallinen teknikko ja vastasin aika pitkälti Skobejen virityksestä ja avustin bändiä ja niiden teknistä henkilökuntaa. Miksausta Chicanelle hoitaa Tim Peeling joka mm. miksaa Tom Jonesia ja muita vähän isompia nimiä. Me duunattiin sinne systeemi Nexon line array yläpäillä ja L&R Audion alapäillä... Joita muuten oli 6x18 per puoli. Tim ja monitorimiksaaja Dennis ainaki kiitteli isolla kädellä ja ku kävin heittämässä aamuyöstä keikkanauhoitteen hotellille ni en meinannu päästä taksiin takas ku jätkät tyrkytti bisseä ja viinaa :) Mulla oli jotain settilistoja taskussa ku siivosin lavaa mut taisin heittää menemään jo työhuoneella. Voin vielä kattoa jos löytyy... Kuulostaa mahtavalta! Oliks ne hassun näköiset kajarit, sellaiset harmaat, ne Nexon line arrayn yläpäät? Oisin ollutkin ihan ihmeissäni, jos noin kovan luokan miksaaja Suomesta olisi löytynyt. Kaikella kunnioituksella tietenkin suomalaisia miksaajia kohtaan. Mullakin on pari hyvää ystävää miksaamassa isompiakin kansainvälisiä tähtiä festareilla. Kyllä varmaan allekirjoitat tuon, että Tim Peeling on erinomainen miksaaja =) Olisin erittäin kiitollinen, jos löytäisit sen biisilistan =) | |
![]() 14.06.2007 13:04:57 | |
Kuulostaa mahtavalta! Oliks ne hassun näköiset kajarit, sellaiset harmaat, ne Nexon line arrayn yläpäät? Kyl joo. Nepä ne. Melkeen vitun hyvät :) Oisin ollutkin ihan ihmeissäni, jos noin kovan luokan miksaaja Suomesta olisi löytynyt. Kaikella kunnioituksella tietenkin suomalaisia miksaajia kohtaan. Mullakin on pari hyvää ystävää miksaamassa isompiakin kansainvälisiä tähtiä festareilla. Kyllä varmaan allekirjoitat tuon, että Tim Peeling on erinomainen miksaaja =) Tim on kova ja vieläpä hauska sälli. Mut täytyy sanoa et kyllä suomestaki löytyy pari kourallista aika kovia sällejä. Isossa maailmassa tietenki sitte enemmän... Ei se Timkään pistäny vastaan kun ehdotin sille basarin alapään tiputusta ja fillien nostamista. Eli pro-mies: luottaa niihin korviin jotka paikalle on tilattu. Olisin erittäin kiitollinen, jos löytäisit sen biisilistan =) Täytyypä tarkastella ku pääsen himaan ja työhuoneelle. Nyt vaan pukkaa toi provinssi päälle.... Mä joka päivä töitä teen... ;) Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. | |
![]() 14.06.2007 15:37:36 | |
Tim on kova ja vieläpä hauska sälli. Mut täytyy sanoa et kyllä suomestaki löytyy pari kourallista aika kovia sällejä. Isossa maailmassa tietenki sitte enemmän... Ei se Timkään pistäny vastaan kun ehdotin sille basarin alapään tiputusta ja fillien nostamista. Eli pro-mies: luottaa niihin korviin jotka paikalle on tilattu. Joo kyllähän mä sun sanaan uskon =) Täytyypä tarkastella ku pääsen himaan ja työhuoneelle. Nyt vaan pukkaa toi provinssi päälle.... Mä joka päivä töitä teen... ;) Se ois hienoa ja kiitos =) Töissähän mäkin.. nyt tosin surffailen :| Hyvä että hommia riittää =) | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)